Goed zomalinois schreef:Niet meer als t goed isMarion. schreef:Mal, je hebt de quote verkloot.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
F
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Ferry en zijn ouders
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Vind het nogal een groot woord om aan iemand die af en toe een nestje fokt , haar hondjes in huis heeft die vriendelijk en lief zijn broodfokker te noemen.
Wat heeft ze nu betaald voor dat 4 maanden oude puppie.? Iets van 200 ,250 euro.?
Wat heeft ze nu betaald voor dat 4 maanden oude puppie.? Iets van 200 ,250 euro.?
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
lunaquinty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
- Aantal honden: 4
me dunkt dat het welzijn van dieren belangrijk is. mja, voor jou misschien niet, maar voor heel veel mensen wel.Marion. schreef:Lul niet zo dom. Wetjes zijn er om te overtreden, en dat gebeurd ook massaal (Weet je nog? Vroeger? Wel om 1 uur thuis zijn hoor! Jaaaaaaa mam, en je maakte er half 2 van).lunaquinty schreef:bullshit! de regering moet de wet aanpassen en broodfok verbieden, want tot die tijd plaatsen ze gewoon nestjes bij gezinnetjes thuis, of verzinnen weer andere dingen om hun pups te verkopen. de dierenbescherming wil ze dolgraag aanpakken, maar zijn met handen en voeten gebonden, omdat er gewoon geen wet is die broodfok verbied, dus hou op met goedbedoelende mensen een schuldgevoel aan te praten.
De enigen die broodfokkers in stand houden zijn de kopers van die pups. Als er geen kopers meer zijn, is er geen handel. Klaar.
De regering mag zich met belangrijkere zaken bezig houden.
en nee, misschien was ik een erg braaf kind, maar ik kwam nooit te laat thuis.
zolang de regering broodfok niet illegaal maakt, kan er niets aan gedaan worden.
wat jij blijkbaar niet begrijpt, is dat broodfokkers heel sluw zijn. ze nemen je echt niet mee naar een schuur waar de hondjes zitten. ze zetten ze bij gezinnen thuis neer, en zetten er "ouders" bij die op de pups lijken, en dan is het zogenaamd een oeps-nestje.
blijkbaar is het erg moeilijk voor je om je reacties normaal te verwoorden, misschien kun je daar beter op oefenen in plaats van mensen de les te lezen.
-
Marion.
Mens, je weet niet half waar je het over hebt. Mijn moeder stond met een pupje in haar armen en de pinpas in haar hand. Ja, pinpas!lunaquinty schreef:me dunkt dat het welzijn van dieren belangrijk is. mja, voor jou misschien niet, maar voor heel veel mensen wel.Marion. schreef:Lul niet zo dom. Wetjes zijn er om te overtreden, en dat gebeurd ook massaal (Weet je nog? Vroeger? Wel om 1 uur thuis zijn hoor! Jaaaaaaa mam, en je maakte er half 2 van).lunaquinty schreef:bullshit! de regering moet de wet aanpassen en broodfok verbieden, want tot die tijd plaatsen ze gewoon nestjes bij gezinnetjes thuis, of verzinnen weer andere dingen om hun pups te verkopen. de dierenbescherming wil ze dolgraag aanpakken, maar zijn met handen en voeten gebonden, omdat er gewoon geen wet is die broodfok verbied, dus hou op met goedbedoelende mensen een schuldgevoel aan te praten.
De enigen die broodfokkers in stand houden zijn de kopers van die pups. Als er geen kopers meer zijn, is er geen handel. Klaar.
en nee, misschien was ik een erg braaf kind, maar ik kwam nooit te laat thuis.
zolang de regering broodfok niet illegaal maakt, kan er niets aan gedaan worden.
wat jij blijkbaar niet begrijpt, is dat broodfokkers heel sluw zijn. ze nemen je echt niet mee naar een schuur waar de hondjes zitten. ze zetten ze bij gezinnen thuis neer, en zetten er "ouders" bij die op de pups lijken, en dan is het zogenaamd een oeps-nestje.
blijkbaar is het erg moeilijk voor je om je reacties normaal te verwoorden, misschien kun je daar beter op oefenen in plaats van mensen de les te lezen.
Toen ik er per ongeluk achter kwam waar ze was. Dikke ruzie met kleine zus en met de kleinkinderen die mee waren pupje uitzoeken, maar dat had ik er voor over. Is uiteindelijk allemaal goed gekomen hoor, maar wel omdat mijn moeder zo verstandig was om dat pupje daar te laten. Dat poezelige pupje dat ze al in haar armen gesloten had.
Gezond verstand. Meer heb je niet nodig hoor. Rutte is daarbij al helemaaaaaaal niet van belang.
-
Marion.
Je vergist je enorm. Het welzijn van de mama's vind ik ook erg belangrijk, belangrijker dan die van de pups. Mja (???), misschien vind jij het leven van de broodfok-moeder-honden wel niet zo heel belangrijk.lunaquinty schreef:me dunkt dat het welzijn van dieren belangrijk is. mja, voor jou misschien niet, maar voor heel veel mensen wel.Marion. schreef:De enigen die broodfokkers in stand houden zijn de kopers van die pups. Als er geen kopers meer zijn, is er geen handel. Klaar.
-
Mojuan
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Vind het nogal een groot woord om aan iemand die af en toe een nestje fokt , haar hondjes in huis heeft die vriendelijk en lief zijn broodfokker te noemen.
Dat dacht ik dus ook al de hele tijd.
Niemand weet zeker hoe het zit met deze fokker, en of het wel echt broodfok is.
Volgens mij leven de ouders van de pups in ieder geval niet in vieze schuren

-
Marion.
Nee, maar de 'fokster' heeft er wel een leuke bijverdienste aan, en of het voor de mama's zo leuk is om nest na nest te krijgen durf ik ook te betwijfelen. En 'fokster' zou eens een jaartje moeten blijven zitten met de pups. Kijken of ze dan nog zo leuk doorfokt.Mojuan schreef:bouvierpoedel schreef:Vind het nogal een groot woord om aan iemand die af en toe een nestje fokt , haar hondjes in huis heeft die vriendelijk en lief zijn broodfokker te noemen.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Ach je weet niet of de ouders de ouders zijn tegenwoordig woorden er ook steeds meer pups uit roeimenie en polen uit de broodfok en dan bij volwassen honden in nl gelegen en verkocht op mp als 1 malig ongelukje van de aanwezige honden
-
Mojuan
- Zeer actief
Dat ben ik met je eens, en nee het is niet leuk voor een teef om nest na nest te krijgen.Marion. schreef: Nee, maar de 'fokster' heeft er wel een leuke bijverdienste aan, en of het voor de mama's zo leuk is om nest na nest te krijgen durf ik ook te betwijfelen. En 'fokster' zou eens een jaartje moeten blijven zitten met de pups. Kijken of ze dan nog zo leuk doorfokt.
Maar weten we wel zeker dat ze met dezelfde teef keer op keer nestjes heeft? Of heeft ze telkens nestjes met andere honden?

-
Devel
Ach iemand die met stamboom fokt heeft ook lekkere verdiensten hoor... Daar zijn dit soort nesten geen uitzondering in...
-
Marion.
Ja hoor. Wel elke loopsheid. Dat gebeurt gewoon niet. Want dan krijg je geen stamboom voor de puppies.Devel schreef:Ach iemand die met stamboom fokt heeft ook lekkere verdiensten hoor... Daar zijn dit soort nesten geen uitzondering in...
-
lunaquinty
- Zeer actief
de raad van beheer speelt ook een rol, en gedoogt broodfok.
luna heeft bv een stamboom. haar eigen fokker heeft me verteld dat hij een nest met haar heeft gefokt voordat ze een jaar oud was. dit is een erkende fokker, die 60! bordeauxdoggen heeft liggen, plus dan nog fokt met engelse en franse bullen, en de raad van beheer is op de hoogte, maar geeft gewoon stambomen af voor de nesten.
met luna zijn 3 nesten gefokt voor ze 2,5 jaar oud was.
toen ik de raad van beheer vroeg naar broers en zussen van luna, waren ze heel behulpzaam.
toen ik ze vroeg waarom die fokker nog steeds stambomen krijgt voor zijn pups, werd het ineens erg stil.
luna heeft bv een stamboom. haar eigen fokker heeft me verteld dat hij een nest met haar heeft gefokt voordat ze een jaar oud was. dit is een erkende fokker, die 60! bordeauxdoggen heeft liggen, plus dan nog fokt met engelse en franse bullen, en de raad van beheer is op de hoogte, maar geeft gewoon stambomen af voor de nesten.
met luna zijn 3 nesten gefokt voor ze 2,5 jaar oud was.
toen ik de raad van beheer vroeg naar broers en zussen van luna, waren ze heel behulpzaam.
toen ik ze vroeg waarom die fokker nog steeds stambomen krijgt voor zijn pups, werd het ineens erg stil.
-
lunaquinty
- Zeer actief
wel dus. vraag de RvB maar eens naar de priskimberhoeve in breda.Marion. schreef:Ja hoor. Wel elke loopsheid. Dat gebeurt gewoon niet. Want dan krijg je geen stamboom voor de puppies.Devel schreef:Ach iemand die met stamboom fokt heeft ook lekkere verdiensten hoor... Daar zijn dit soort nesten geen uitzondering in...
-
lunaquinty
- Zeer actief
jawel, daarom liggen er hier 2 binnen. uitgefokt en afgedankt.Marion. schreef:Je vergist je enorm. Het welzijn van de mama's vind ik ook erg belangrijk, belangrijker dan die van de pups. Mja (???), misschien vind jij het leven van de broodfok-moeder-honden wel niet zo heel belangrijk.lunaquinty schreef:me dunkt dat het welzijn van dieren belangrijk is. mja, voor jou misschien niet, maar voor heel veel mensen wel.Marion. schreef:De enigen die broodfokkers in stand houden zijn de kopers van die pups. Als er geen kopers meer zijn, is er geen handel. Klaar.
-
lunaquinty
- Zeer actief
soms is het helemaal niet duidelijk. als je bij een gezin thuis komt, de "ouderdieren" zijn aanwezig, en alles lijkt tiptop in orde, dan kun je niet weten dat de pups vorige week uit hongarije over zijn gekomen en dat de "ouderdieren" helemaal niet verwant zijn aan de pups.Tara schreef:Om broodfok wettelijk aan banden te kunnen leggen zal eerst gedefinieerd moeten worden wat dan precies iemand tot broodfokker maakt. Zolang daar niet een concrete definitie voor is gaat er helemaal niks verboden worden.
En vooralsnog zijn het wel degelijk de afnemers die die handel in stand houden. Zonder vraag namelijk geen aanbod, en zoals de Vlamingen het zo fraai zeggen: "Jij betaalt het, dus jij bepaalt het".
en dat is precies mijn punt. de bekende broodfokkers zijn allemaal te vinden via google, maar nu zijn ze zo slim om de pups bij gezinnen te leggen, steeds iemand anders, en dat maakt het heel moeilijk.
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
- Aantal honden: 1
@ Marion
Mens, je weet niet half waar je het over hebt. Mijn moeder stond met een pupje in haar armen en de pinpas in haar hand. Ja, pinpas!
Toen ik er per ongeluk achter kwam waar ze was. Dikke ruzie met kleine zus en met de kleinkinderen die mee waren pupje uitzoeken, maar dat had ik er voor over. Is uiteindelijk allemaal goed gekomen hoor, maar wel omdat mijn moeder zo verstandig was om dat pupje daar te laten. Dat poezelige pupje dat ze al in haar armen gesloten had.
Gezond verstand. Meer heb je niet nodig hoor. Rutte is daarbij al helemaaaaaaal niet van belang.[/quote]
Nou maar als jouw moeder en zusje en de kinderen er dus bijna ook ingetrapt zijn, zie je toch hoe ze mensen bespelen en beliegen.
Het is denk ik niet zo heel makkelijk meer om broodfokkers te ontmaskeren. Ze misleiden de mensen op allerlei manieren, en spelen natuurlijk lekker in op je emoties, ik denk dat je best wel een sterke persoonlijkheid moet zijn om dat door te hebben. En veel mensen gaan nog steeds van het goede uit in andere mensen......
(sorry dat ik je quote verkloot hebt
).
Mens, je weet niet half waar je het over hebt. Mijn moeder stond met een pupje in haar armen en de pinpas in haar hand. Ja, pinpas!
Gezond verstand. Meer heb je niet nodig hoor. Rutte is daarbij al helemaaaaaaal niet van belang.[/quote]
Nou maar als jouw moeder en zusje en de kinderen er dus bijna ook ingetrapt zijn, zie je toch hoe ze mensen bespelen en beliegen.
Het is denk ik niet zo heel makkelijk meer om broodfokkers te ontmaskeren. Ze misleiden de mensen op allerlei manieren, en spelen natuurlijk lekker in op je emoties, ik denk dat je best wel een sterke persoonlijkheid moet zijn om dat door te hebben. En veel mensen gaan nog steeds van het goede uit in andere mensen......
(sorry dat ik je quote verkloot hebt
-
Mojuan
- Zeer actief
lunaquinty schreef: soms is het helemaal niet duidelijk. als je bij een gezin thuis komt, de "ouderdieren" zijn aanwezig, en alles lijkt tiptop in orde, dan kun je niet weten dat de pups vorige week uit hongarije over zijn gekomen en dat de "ouderdieren" helemaal niet verwant zijn aan de pups.
en dat is precies mijn punt. de bekende broodfokkers zijn allemaal te vinden via google, maar nu zijn ze zo slim om de pups bij gezinnen te leggen, steeds iemand anders, en dat maakt het heel moeilijk.
Het is ook erg moeilijk.
Tegenwoordig moet je zo enorm ver gaan in mensen het hemd van hun lijf vragen om er achter te komen of je wel een 'eerlijke' pup koopt.
Ik moet zeggen dat wij bij Tselfde ook niet zo enorm diep zijn gegaan met vragen hoor, dus het had zomaar zo kunnen zijn dat ze broodfok was.
We zijn vooral afgegaan op een goed gevoel bij de eigenaren. We hebben foto's ontvangen van toen de pups nog heel klein waren samen met hun zoontje, en foto's van de vader.
Moeders hebben we ontmoet, en er was geen twijfel mogelijk dat zij de moeder was, haar tepels waren enorm.
We weten natuurlijk niet of deze mensen de teef opnieuw laten dekken bij de eerstvolgende loopsheid. Maar het was wel hun enige hond. Dus geen huis vol met broodfokhonden dat sowieso niet.
Ik heb de vrouw des huizes op facebook en zij heeft een pupje zelf gehouden. Voor zover ik weet zijn ze niet van plan met haar te fokken, maar ja, ook dat is op basis van vertrouwen.
Als ik echt heel zeker wil weten dat ik nooit broodfok koop... dan moet ik gewoon nooit meer een pup kopen. Zelfs de fokker van Julia is een broodfokker in mijn ogen, en dat was met stamboom van de RvB en alles...
Ik ben nu al veel meer tevreden over de mensen waar ik Tselfde vandaan heb. De fokker van Romeo is trouwens een geweldig mens, met het hart op de juiste plaats en altijd het welzijn van de dieren voorop.
Laatst gewijzigd door Mojuan op 30 jun 2014 19:33, 2 keer totaal gewijzigd.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Marion. schreef:Goed zomalinois schreef:Niet meer als t goed isMarion. schreef:Mal, je hebt de quote verkloot.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
lunaquinty
- Zeer actief
zelfs die tepels zeggen niets. luna heeft gigantische tepels, en heeft nu een jaar geen nest meer gehad. als ik bd-pups uit hongarije haal en ze bij haar leg, twijfelt niemand eraan dat ze van haar zijn.Mojuan schreef:lunaquinty schreef: soms is het helemaal niet duidelijk. als je bij een gezin thuis komt, de "ouderdieren" zijn aanwezig, en alles lijkt tiptop in orde, dan kun je niet weten dat de pups vorige week uit hongarije over zijn gekomen en dat de "ouderdieren" helemaal niet verwant zijn aan de pups.
Het is ook erg moeilijk.
Tegenwoordig moet je zo enorm ver gaan in mensen het hemd van hun lijf vragen om er achter te komen of je wel een 'eerlijke' pup koopt.
Ik moet zeggen dat wij bij Tselfde ook niet zo enorm diep zijn gegaan met vragen hoor, dus het had zomaar zo kunnen zijn dat ze broodfok was.
We zijn vooral afgegaan op een goed gevoel bij de eigenaren. We hebben foto's ontvangen van toen de pups nog heel klein waren samen met hun zoontje, en foto's van de vader.
Moeders hebben we ontmoet, en er was geen twijfel mogelijk dat zij de moeder was, haar tepels waren enorm.
We weten natuurlijk niet of deze mensen de teef opnieuw laten dekken bij de eerstvolgende loopsheid. Maar het was wel hun enige hond. Dus geen huis vol met broodfokhonden dat sowieso niet.
Ik heb de vrouw des huizes op facebook en zij heeft een pupje zelf gehouden. Voor zover ik weet zijn ze niet van plan met haar te fokken, maar ja, ook dat is op basis van vertrouwen.
Als ik echt heel zeker wil weten dat ik nooit broodfok koop... dan moet ik gewoon nooit meer een pup kopen. Zelfs de fokker van Julia is een broodfokker in mijn ogen, en dat was met stamboom van de RvB en alles...
Ik ben nu al veel meer tevreden over de mensen waar ik Tselfde vandaan heb. De fokker van Romeo is trouwens een geweldig mens, met het hart op de juiste plaats en altijd het welzijn van de dieren voorop.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja en geloof dat geen 1 fokker aan zijn hond vraagd of ze graag puppen wil En wat is er mis mee om er iets aan over te houden.?Marion. schreef:Nee, maar de 'fokster' heeft er wel een leuke bijverdienste aan, en of het voor de mama's zo leuk is om nest na nest te krijgen durf ik ook te betwijfelen. En 'fokster' zou eens een jaartje moeten blijven zitten met de pups. Kijken of ze dan nog zo leuk doorfokt.Mojuan schreef:bouvierpoedel schreef:Vind het nogal een groot woord om aan iemand die af en toe een nestje fokt , haar hondjes in huis heeft die vriendelijk en lief zijn broodfokker te noemen.
Een jaartje met de puppen blijven zitten gaat geen 1 fokker leuk vinden,.
Je draaft een beetje door Marion.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Devel schreef:Ach iemand die met stamboom fokt heeft ook lekkere verdiensten hoor... Daar zijn dit soort nesten geen uitzondering in...

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Weet je het zal wel aan mij liggen hoor, maar nu is wel ineens het besef daar dat het een broodfokker is. Waarom dan niet vóór de verkoop en wel ineens erna?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Mojuan
- Zeer actief
lunaquinty schreef:
zelfs die tepels zeggen niets. luna heeft gigantische tepels, en heeft nu een jaar geen nest meer gehad. als ik bd-pups uit hongarije haal en ze bij haar leg, twijfelt niemand eraan dat ze van haar zijn.

Tegenwoordig zegt ook dat niets meer nee, ze gooien er gerust even een teef bij die ergens anders een nest pups heeft liggen.
Maar daarom, kopen bij broodfok is niet meer iets van enkel en alleen 'onwetendheid', ze zijn zo gehaaid!
Ik geloof wel dat Tselfde bij goede mensen vandaan komt. Ik heb nog leuk contact, en foto's van de moeder ontvangen die inmiddels lang niet meer zulke grote tepels heeft, en weer mooi bij aan het trekken is (lichaam).

-
nathalie71
I
Laatst gewijzigd door nathalie71 op 07 jul 2014 10:19, 2 keer totaal gewijzigd.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja maar daarna vind je t op fb. Waarom ga je daarna daar dan zoeken?

- dagmar88
- Zeer actief
-
lunaquinty
- Zeer actief
maar niet iedereen heeft die ervaring. iedereen koopt ooit zijn eerste hond, dus zullen er altijd mensen blijven die erin trappen, en zal de broodfok gewoon doorgaan, tot de regering iets doet.Tara schreef:Dus ga je niet over één nacht ijs bij het aanschaffen van een hond.lunaquinty schreef:soms is het helemaal niet duidelijk. als je bij een gezin thuis komt, de "ouderdieren" zijn aanwezig, en alles lijkt tiptop in orde, dan kun je niet weten dat de pups vorige week uit hongarije over zijn gekomen en dat de "ouderdieren" helemaal niet verwant zijn aan de pups.Tara schreef:Om broodfok wettelijk aan banden te kunnen leggen zal eerst gedefinieerd moeten worden wat dan precies iemand tot broodfokker maakt. Zolang daar niet een concrete definitie voor is gaat er helemaal niks verboden worden.
En vooralsnog zijn het wel degelijk de afnemers die die handel in stand houden. Zonder vraag namelijk geen aanbod, en zoals de Vlamingen het zo fraai zeggen: "Jij betaalt het, dus jij bepaalt het".
Maak mij nou niet wijs dat je er niet doorheen kunt prikken hoor, als je een beetje ervaring hebt met honden, dan let je ook op de dingen die niet met nadruk gezegd of getoond worden.
-
nathalie71
Zij gaf me haar fb adres toen we weggingen.malinois schreef:Ja maar daarna vind je t op fb. Waarom ga je daarna daar dan zoeken?
Laatst gewijzigd door nathalie71 op 07 jul 2014 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Sjezis, ze broodfokt zelfs mensenkinderen

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
lunaquinty
- Zeer actief
je zult er nooit meer intrappen, maar dat maakt voor ferry nu niet uit. hij is zoals hij is, en zoals meerderen gezegd hebben hoeft dat helemaal niet aan broodfok te liggen, want chi's(of kruisingen) zijn vaak blafferig, vaak uit angst. bij angst werkt straffen natuurlijk niet, en dat maakt het lastig om op te lossen.nathalie71 schreef:Zij gaf me haar fb adres toen we weggingen.malinois schreef:Ja maar daarna vind je t op fb. Waarom ga je daarna daar dan zoeken?
Ik moest daar maar eens op kijken,daar stonden wat stichtingen op die verwaarloosde honden opvangen,waar de grote hond er 1 van zou zijn zei ze...
Dus ik na een paar dagen...o..ik ga eens kijken naar die pagina...en toen schrok ik van de nestjes die ik tegen kwam...en dat Ferry met nog 2 in de mand bij de x Beagle lagen...
Ik heb dat hier laten zien en ik was erg geschokt dat ze gelogen had
zijn er mensen in je omgeving met stabiele honden die samen met jou en ferry willen gaan wandelen? niet los natuurlijk, maar gewoon aangelijnd, eerst een stuk uit elkaar, en dan langzaam steeds dichter naast elkaar, terwijl jullie zijn gekef negeren? je hebt kans dat hij dan rustiger wordt, en dat is een begin. hij is nu nog jong, dus je hebt echt wel kans dat je het eruit krijgt.