Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

verschil in kosten da

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Angel1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terriër
Aantal honden: 2

Re: verschil in kosten da

Ongelezen bericht door Angel1985 »

Hier ben ik ook even genezen van mijn dure dierenarts. Kundige mensen hoor, dat wel. Maar toen ik maandag mijn konijn van net een kilo in liet slapen, (echt alleen inslapen) mocht ik 105 euro aftikken. Dat vond ik echt bij de konijnen af...
Groetjes, Patricia

Afbeelding
lunaquinty
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door lunaquinty »

Angel1985 schreef:Hier ben ik ook even genezen van mijn dure dierenarts. Kundige mensen hoor, dat wel. Maar toen ik maandag mijn konijn van net een kilo in liet slapen, (echt alleen inslapen) mocht ik 105 euro aftikken. Dat vond ik echt bij de konijnen af...
belachelijk!!! dat betaalde ik vorig jaar om mijn stafford van 35 kilo in te laten slapen, en die heb ik ook nog daar gelaten. dat was ook nog een "dure" da naar mijn maatstaven, want bij mijn eigen da betaal ik nog minder, maar omdat peter erbij wilde zijn heb ik haar bij hem in zeeland in laten slapen.
Angel1985
Zeer actief

lunaquinty schreef:
Angel1985 schreef:Hier ben ik ook even genezen van mijn dure dierenarts. Kundige mensen hoor, dat wel. Maar toen ik maandag mijn konijn van net een kilo in liet slapen, (echt alleen inslapen) mocht ik 105 euro aftikken. Dat vond ik echt bij de konijnen af...
belachelijk!!! dat betaalde ik vorig jaar om mijn stafford van 35 kilo in te laten slapen, en die heb ik ook nog daar gelaten. dat was ook nog een "dure" da naar mijn maatstaven, want bij mijn eigen da betaal ik nog minder, maar omdat peter erbij wilde zijn heb ik haar bij hem in zeeland in laten slapen.
Ja ik vind het ook ernstig bizar...

Hier het bewijs :wink: (let vooral op die zin onderaan de bon)
Afbeelding
Groetjes, Patricia

Afbeelding
JoyJip
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door JoyJip »

haha... serieus? wou dat ik dierenarts was.. of eigenlijk niet...moest pas laatst met mn hond snel naar DA ..had epileptie aanval gehad! Normaal zit ik bij andere dierenarts waar ik wel goed mee kan opschieten! Maar vervangende arts.. was 170,- armer... geeft op dat moment niet want mn honden zijn belangrijk dus ik betaal dat ook gewoon..Door late consult was het al 75,- meer!! 1 prik en 6 tabletten!!..
lunaquinty
Zeer actief

lor1_1984 schreef:Als dat konijn geen spoedje was had ik mooi een rondje gebeld naar diverse dierenartsen in de omgeving.
Ik vond die €50,- à €53,- al duur voor een rat te laten inslapen (en ben toen naar een praktijk gegaan die €18,50 rekende inc consult, later werd dat €22,50), maar €105,- slaat wel alles zeg. :80:

Overigens ben ik net overgestapt naar een andere dierenarts en wat een verademing ten opzichte van de vorige zeg. :D
Zeer betrokken artsen, meedenkend, iets goedkoper dan de vorige terwijl ze een gloednieuw en ruim(!) pand hebben (de vorige zat in een klein verouderd praktijkje aan huis), niets opdringen en je met een goed gevoel de praktijk weer laten verlaten. :E:
Consult voor een kat kost hier €29,19 geloof ik, sterilisatie (ex kap/medical pet shirt en complicaties) ong €122,- en bestellen van je vertrouwde producten is mogelijk, wel kunnen daar evt wat extra kosten op komen afhankelijk van of de leverancier verzendkosten etc berekent.
En ze zijn aangesloten bij Doc & Booff, wat inhoudt dat je dingen die je bij D&B besteld bij hen kunt ophalen.
Nog een voordeel is dat de bus er net niet recht voor stopt, dus bus uit, 20 seconden lopen en je stapt binnen. :lol1:

Dit is mijn nieuwe dierenartspraktijk:
http://markgravendierenartsen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
hier is een consult 20 euro, en een kat steriliseren 75 euro. zo zie je maar wat een verschillen er zijn.
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Angel1985 schreef: Hier het bewijs :wink: (let vooral op die zin onderaan de bon)
37,50 voor een avondconsult is toch niet extreem veel? En verder zit er ook nog het wegbrengen bij. Als je het konijn na inslapen mee naar huis had genomen, had je je dat gedeelte van de kosten kunnen besparen. De euthanasie zelf is 53 euro. Vervelend natuurlijk dat het allemaal geld kost maar dit lijken me geen ontzettend onredelijke prijzen.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

M@scha schreef:ik ga voor een volgende hond voortaan naar duitsland.

voor sam doe ik dat niet. gaat lastig qua regelgeving en ik wil onze stuntpiloot ook gewoon bij deze DA houden. maar wel even 82.50 aftikken voor enting + neusdinges voor kennelhoest en nageltjes knippen..

Maar da's toch niet duur Mas?
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Angel1985 schreef:
lunaquinty schreef:

Afbeelding
Die zin onderaan de bon ............ ik zou me doodschamen bij zo'n rekening :oeps:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

ranetje schreef: Die zin onderaan de bon ............ ik zou me doodschamen bij zo'n rekening :oeps:
Inderdaad, mijn eerste gedachte was dat ik dat zelf wel uitmaak.
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Angel1985 schreef:
lunaquinty schreef:

Afbeelding
Ik vind het vreemd dat er een consult wordt gerekend :oeps: Dat inslapen 53 euro oké, wegbrengen tja dat vind ik nog meevallen voor
14.00 euro, maar dat consult?
Wij hebben onlangs onze Kaya (Rottweiler in moeten laten slapen), daar werd alleen het inslapen berekend en dat was iets van
120 of 130 euro. We hebben haar wel zelf weggebracht naar het crematorium.
Dus 53 euro voor inslapen konijn vind ik dan nog wel redelijk, maar dat consult vind ik vreemd of ze moeten allerlei dingen nog hebben gedaan en onderzocht? (alhoewel Kaya natuurlijk ook uitgebreid bekeken is door de dierenarts alvorens het advies 'inslapen' uit te brengen). We zijn zeker in totaal 45 minuten binnen geweest.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

fes/lou schreef:
Kells schreef:
fes/lou schreef:Ik woon in Rotterdam maar ga naar Bergen op Zoom naar de da
Heb vorige week voor 6 pups enten en paspoorten erbij 140 euro betaald, en een dag erna voor 4 honden, 5 entingen (3 cocktail, 2 rabies)106 euro.
Moet je in Rotterdam toch een stuk meer voor aftikken denk ik
Wat een prijsverschillen! Ik was voor de pupentingen 37,50 per pup kwijt. Daar kwam nog een paar euro overheen voor de paspoorten. Afgelopen vrijdag hebben Kells en Gina de cocktail + Lepto gehad en Aislinn Rabiës. De kosten waren 165 euro. Toch zou ik niet naar een andere dierenarts gaan ook al is die van mij stevig aan de prijs.
Ik bedenk nu wel dat ik kennelkorting krijg: ik betaal geen consult en krijg 10% korting meen ik
zuidwesthoek ? :D
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Angelique. schreef:
fes/lou schreef:
Kells schreef:
fes/lou schreef:Ik woon in Rotterdam maar ga naar Bergen op Zoom naar de da
Heb vorige week voor 6 pups enten en paspoorten erbij 140 euro betaald, en een dag erna voor 4 honden, 5 entingen (3 cocktail, 2 rabies)106 euro.
Moet je in Rotterdam toch een stuk meer voor aftikken denk ik
Wat een prijsverschillen! Ik was voor de pupentingen 37,50 per pup kwijt. Daar kwam nog een paar euro overheen voor de paspoorten. Afgelopen vrijdag hebben Kells en Gina de cocktail + Lepto gehad en Aislinn Rabiës. De kosten waren 165 euro. Toch zou ik niet naar een andere dierenarts gaan ook al is die van mij stevig aan de prijs.
Ik bedenk nu wel dat ik kennelkorting krijg: ik betaal geen consult en krijg 10% korting meen ik
zuidwesthoek ? :D
Yep, bevalt me prima
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

fes/lou schreef:
Angelique. schreef: zuidwesthoek ? :D
Yep, bevalt me prima
Daar zitten wij ook alweer een jaartje of 5, terecht gekomen na een flink aantal behoorlijke missers van moerstraten waarbij de laatste misser me bijna een hond kostte :schrik: ik ga nooit meer weg bij de zuidwesthoek :cheer:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Angel1985 schreef:
lunaquinty schreef:

Afbeelding
Wat een idioot bedrag. Pas iemand meegenomen naar mijn DA voor inslapen Rott van 40+ kilo en dat was zo ff uit m'n hoofd 68 euro, hij is wel mee naar huis gegaan.
lunaquinty
Zeer actief

ik vind dat consult bij euthanasie ook belachelijk. dat doen ze bij de meeste da's niet.
Angel1985
Zeer actief

Tamara/Bayko schreef:
Angel1985 schreef: Hier het bewijs :wink: (let vooral op die zin onderaan de bon)
37,50 voor een avondconsult is toch niet extreem veel? En verder zit er ook nog het wegbrengen bij. Als je het konijn na inslapen mee naar huis had genomen, had je je dat gedeelte van de kosten kunnen besparen. De euthanasie zelf is 53 euro. Vervelend natuurlijk dat het allemaal geld kost maar dit lijken me geen ontzettend onredelijke prijzen.
Dit was geen avondconsult, gewoon hun standaard spreekuur... :wink: Die duurt normaal tot 20:00 uur, maar ik was de laatste en het was voor mij uitgelopen. Want voor consulten buiten het spreekuur vragen ze 80 euro weet ik uit ervaring... Die 14 euro voor wegbrengen snap ik, maar die achterlijk hoge consultkosten niet.. :wink:
Laatst gewijzigd door Angel1985 op 31 okt 2014 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Patricia

Afbeelding
Angel1985
Zeer actief

Caro. schreef:
Angel1985 schreef:
lunaquinty schreef:

Afbeelding
Ik vind het vreemd dat er een consult wordt gerekend :oeps: Dat inslapen 53 euro oké, wegbrengen tja dat vind ik nog meevallen voor
14.00 euro, maar dat consult?
Wij hebben onlangs onze Kaya (Rottweiler in moeten laten slapen), daar werd alleen het inslapen berekend en dat was iets van
120 of 130 euro. We hebben haar wel zelf weggebracht naar het crematorium.
Dus 53 euro voor inslapen konijn vind ik dan nog wel redelijk, maar dat consult vind ik vreemd of ze moeten allerlei dingen nog hebben gedaan en onderzocht? (alhoewel Kaya natuurlijk ook uitgebreid bekeken is door de dierenarts alvorens het advies 'inslapen' uit te brengen). We zijn zeker in totaal 45 minuten binnen geweest.
Het konijn is niet onderzocht, was zo al duidelijk dat het diertje aan zijn eindje was. We mochten meteen door naar de euthenasie kamer. Ze heeft alleen even geluisterd naar de zware ademhaling en het buikje betast, wat bij elkaar 10 seconden duurde en waarmee ze concludeerde dat ik meer dan gelijk had dit te doen. Maar dat deed ze zelf, want onderzoek was nou niet bepaald nodig met dit doodzieke konijn...
Tijdens het inslapen zegt ze nog tegen me, wat goed dat je je konijn netjes in komt laten slapen. Velen laten een konijn maar vanzelf dood gaan... Bij de kassa begreep ik waarom! Al zou ik een dier nooit laten lijden, maar dan ga ik naar een andere DA!
Groetjes, Patricia

Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Dan zou ik erover bellen Patricia of dit wel goed is. Dat consult slaat gewoon nergens op, de kosten zijn de euthanasie
en het wegbrengen en that's it.
Het lijkt mij dat er een fout gemaakt is hoor, er wordt volgens mij nooit apart een consult gerekend bij inslapen, dat zit gewoon
bij de euthanasie in en ik heb ook echt geen goedkope dierenarts en die berekende ook niet een apart consult.
Ik zou dus bellen en vragen of dit wel goed gegaan is zo.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Odi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie

Ongelezen bericht door Odi »

Mijn honden waren laatst ziek. Voor het eerst in 9½ jaar zieke honden.
Eerst Meagan: diaree en braken. Toen ze bloed poepte de DA gebeld. Ik kon direct terecht.
Consult, spuit AB, spuit tegen braken, pillen voor darmen € 88,00
Vrijdag erna Judy. Ik wist wat er aan de hand was, dus ik heb besloten om naar een andere DA te gaan, de DA die we voor onze schapen hebben. Die hebben ook DA's voor gezelschapsdieren. Zelfde behandeling: € 33,00
Zaterdag was Jace aan de beurt. Ook de zelfde behandeling."Jullie zijn gisteren ook al geweest". € 14,50

Enkele maanden later bij de laatste DA voor 3 honden een consult en de rabies enting: € 81,00
Afbeelding
Odi, Meagan, Judy, Macey, Jade (Jace *)
lunaquinty
Zeer actief

Angel1985 schreef:
Tamara/Bayko schreef:
Dit was geen avondconsult, gewoon hun standaard spreekuur... :wink: Die duurt normaal tot 20:00 uur, maar ik was de laatste en het was voor mij uitgelopen. Want voor consulten buiten het spreekuur vragen ze 80 euro weet ik uit ervaring... Die 14 euro voor wegbrengen snap ik, maar die achterlijk hoge consultkosten niet.. :wink:
wat een prijzen zeg. mijn da vraagt voor consulten buiten het spreekuur hetzelfde als tijdens het spreekuur. ik ben wel eens op 2de paasdag geweest, omdat mijn hond een darmontsteking had. ze heeft verschillende spuiten gehad, en pillen mee gekregen, en ik moest 75 euro afrekenen.
Angel1985
Zeer actief

Caro. schreef:Dan zou ik erover bellen Patricia of dit wel goed is. Dat consult slaat gewoon nergens op, de kosten zijn de euthanasie
Het lijkt mij dat er een fout gemaakt is hoor, er wordt volgens mij nooit apart een consult gerekend bij inslapen, dat zit gewoon
bij de euthanasie in en ik heb ook echt geen goedkope dierenarts en die berekende ook niet een apart consult.
Nou, ik las je bericht, en heb meteen eens gebeld, waarom ook niet haha. Maar uhmm het klopt dus gewoon hoor, dit is dus standaard voor het inslapen voor een konijn... Inclusief consult. Ik heb gezegd dat ik het bizar vind, en genoeg weet zo....
Dag dierenkliniek stroowaert, halloooo nieuwe DA :mrgreen:
Groetjes, Patricia

Afbeelding
Tamara/Bayko
Zeer actief

Angel1985 schreef:
Tamara/Bayko schreef:
Aha. Ik ging er door het tijdstip vanuit dat het buiten het standaard spreekuur was, maar dat is dus niet zo. Dan vind ik 't wel redelijk prijzig ja. Na ook nog je uitleg erbij dat er eigenlijk geen onderzoek aan vooraf is gegaan zou ik dan inderdaad verwachten dat er geen consult in rekening wordt gebracht.
Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Angel1985 schreef:Nou, ik las je bericht, en heb meteen eens gebeld, waarom ook niet haha. Maar uhmm het klopt dus gewoon hoor, dit is dus standaard voor het inslapen voor een konijn... Inclusief consult. Ik heb gezegd dat ik het bizar vind, en genoeg weet zo....

En een ander werkt ook niet op basis liefdadigheid! Dus dan krijg je precies hetzelfde mocht je ooit hetzelfde overkomen :ok:

Angel1985 schreef:
Caro. schreef:Dan zou ik erover bellen Patricia of dit wel goed is. Dat consult slaat gewoon nergens op, de kosten zijn de euthanasie
Nou, ik las je bericht, en heb meteen eens gebeld, waarom ook niet haha. Maar uhmm het klopt dus gewoon hoor, dit is dus standaard voor het inslapen voor een konijn... Inclusief consult. Ik heb gezegd dat ik het bizar vind, en genoeg weet zo....

Mag ik even?

Hoe lang is dat van jou geleden Caro?

Normaliter werden er "gewoon" vaste bedragen gerekend voor het 1 of ander en "zag" je het meeste doorgaans niet eens. Nu moet alles "apart" van elkaar beschreven worden op de rekening. Zelfs 1 hechtdraadje.

Dus voorheen betaalde je óók consult alleen "zag" je het toen niet en nu wel!

Tamara/Bayko schreef:Aha. Ik ging er door het tijdstip vanuit dat het buiten het standaard spreekuur was, maar dat is dus niet zo. Dan vind ik 't wel redelijk prijzig ja. Na ook nog je uitleg erbij dat er eigenlijk geen onderzoek aan vooraf is gegaan zou ik dan inderdaad verwachten dat er geen consult in rekening wordt gebracht.
Waarom niet?

Ze kwam op "consult".

Tijdens dat consult bleek dat het voor het beestje "einde oefening" was. Dus euthanasie.
en wegbrengen.

Wat klopt er dan niet?

Als ze "tijdens" dat consult naar huis zou zijn gestuurd mét medicatie (antibiotica, pijnstilling en of weet ik veel) zou het wél redelijk zijn geweest? Of moet indien er wél wat aan de hand is (euthanasie) dan maar uit liefdadigheid géén consult worden berekend???? Dat is tenminste mijn indruk van hoe "jullie" het zien/willen.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Tamara/Bayko
Zeer actief

smoekie schreef: Waarom niet?

Ze kwam op "consult".

Tijdens dat consult bleek dat het voor het beestje "einde oefening" was. Dus euthanasie.
en wegbrengen.

Wat klopt er dan niet?

Als ze "tijdens" dat consult naar huis zou zijn gestuurd mét medicatie (antibiotica, pijnstilling en of weet ik veel) zou het wél redelijk zijn geweest? Of moet indien er wél wat aan de hand is (euthanasie) dan maar uit liefdadigheid géén consult worden berekend???? Dat is tenminste mijn indruk van hoe "jullie" het zien/willen.
Misschien heb ik het zostraks wel helemaal verkeerd gelezen hoor, maar ik begreep dat ze thuis al had besloten dat konijn ingeslapen moest worden en dus alleen naar de DA ging voor de finale spuit. Ik ga nu even teruglezen..
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Afbeelding
:O: :O:
Zouden ze zelf echt niet door hebben hoe dat over komt?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

verschil in kosten da

Ongelezen bericht door luna2906 »

Ik ga altijd naar de praktijk in het dorp, maar heb eigenlijk weinig gekke dingen gehad. Volgens mij waren we voor castratie van Appie (poes) iets van €115,- kwijt. Dat vind ik een redelijk bedrag. Als ik dat niet had gevonden, was ik de volgende keer waarschijnlijk weer gewoon heen gegaan. Want behalve 1 mindere ervaring ben ik erg tevreden. En een ander zoeken is me gewoon te veel gedoe.
smoekie schreef: Waarom niet?

Ze kwam op "consult".

en wegbrengen.

Wat klopt er dan niet?

Ze kwam om het beestje in te laten slapen. Niet voor een consult. Als ik kom om mijn dier te laten inslapen doe ik dat omdat ik het daar tijd voor vind. Als de DA dan nog per se wil kijken, is dat prima, maar niet voor mijn rekening. Ik heb er namelijk weinig boodschap aan of mijn DA mijn dier wel ziek genoeg vind. Met uitzondering van gezonde dieren uiteraard, maar vaak kun je dat in 1 oogopslag wel zien.
Angel1985 schreef: Het konijn is niet onderzocht, was zo al duidelijk dat het diertje aan zijn eindje was. We mochten meteen door naar de euthenasie kamer. Ze heeft alleen even geluisterd naar de zware ademhaling en het buikje betast, wat bij elkaar 10 seconden duurde en waarmee ze concludeerde dat ik meer dan gelijk had dit te doen. Maar dat deed ze zelf, want onderzoek was nou niet bepaald nodig met dit doodzieke konijn...
Tijdens het inslapen zegt ze nog tegen me, wat goed dat je je konijn netjes in komt laten slapen. Velen laten een konijn maar vanzelf dood gaan... Bij de kassa begreep ik waarom! Al zou ik een dier nooit laten lijden, maar dan ga ik naar een andere DA!
Angel1985
Zeer actief

smoekie schreef:
Angel1985 schreef:Nou, ik las je bericht, en heb meteen eens gebeld, waarom ook niet haha. Maar uhmm het klopt dus gewoon hoor, dit is dus standaard voor het inslapen voor een konijn... Inclusief consult. Ik heb gezegd dat ik het bizar vind, en genoeg weet zo....

En een ander werkt ook niet op basis liefdadigheid! Dus dan krijg je precies hetzelfde mocht je ooit hetzelfde overkomen :ok:
Nee ik verwacht ook niet dat ze het voor nop doen haha, maar gewoon een beetje redelijk, want dat is dit niet meer... :wink:
Groetjes, Patricia

Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Dat bonnetje doet me denken aan die keer dat ik mijn gerbil in moest laten slapen na een aanval van de kat. 98 euro :O:
Het was overduidelijk dat dat beestje ingeslapen moest worden, want de halve kop ontbrak zo ongeveer. En vooruit het was op een zondag, maar dan nog. 60 euro consult en 38 euro voor het inslapen.

Ergste was nog dat de beste man mij ook nog even liet zien dat er echt geen redden meer aan was door voor mijn neus nog even flink in het beestje te drukken waardoor het bloed uit alle gaten spoot. Ik heb een week lang alleen maar nachtmerries gehad van dat beeld :schrik:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Shibby schreef:Dat bonnetje doet me denken aan die keer dat ik mijn gerbil in moest laten slapen na een aanval van de kat. 98 euro :O:
Het was overduidelijk dat dat beestje ingeslapen moest worden, want de halve kop ontbrak zo ongeveer. En vooruit het was op een zondag, maar dan nog. 60 euro consult en 38 euro voor het inslapen.

Ergste was nog dat de beste man mij ook nog even liet zien dat er echt geen redden meer aan was door voor mijn neus nog even flink in het beestje te drukken waardoor het bloed uit alle gaten spoot. Ik heb een week lang alleen maar nachtmerries gehad van dat beeld :schrik:
Dat was het consult :F:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

ranetje schreef:
Shibby schreef:Dat bonnetje doet me denken aan die keer dat ik mijn gerbil in moest laten slapen na een aanval van de kat. 98 euro :O:

Dat was het consult :F:
:mrgreen: :mrgreen:
Zonder dat consult had ik hem ook wel kunnen vertellen dat er geen redden meer aan was. En daar heeft hij dan jaren voor moeten studeren en ik had die kennis al met mijn 17 jaar :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”