Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Drentse Patrijs

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Drentse Patrijs

Ongelezen bericht door marian* »

Heavy schreef:Wat bedoelen jullie met "de reuen zijn niet zo aardig"
Dat ze niet met andere reuen kunnen of met andere honden of zijn ze niet aardig voor de baas?
Ze zijn vaak niet leuk naar andere reuen toe. Nogal patserig vind ik. Als baas zijnde moet je daar goed op inspelen. Jammer want het hoort niet bij het ras maar is er helaas wel in gekomen.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Van oorsprong stropershonden en ook wakers, dus die scherpte zit er gewoon wel in.
Net als bij stabijs, daar heb je dat ook bij reuen. En bij sommige teven ook als je pech hebt.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Marjoleine schreef:Van oorsprong stropershonden en ook wakers, dus die scherpte zit er gewoon wel in.
Net als bij stabijs, daar heb je dat ook bij reuen. En bij sommige teven ook als je pech hebt.
Die scherpte zit er zeker wel in en hoort er ook in, maar niet op de manier waarop het nu is.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Vrienden van ons hebben een reu. Dat is een lieve zachte hond. Ook geen patser naar andere reuen.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

marian* schreef:
Marjoleine schreef:Van oorsprong stropershonden en ook wakers, dus die scherpte zit er gewoon wel in.
Die scherpte zit er zeker wel in en hoort er ook in, maar niet op de manier waarop het nu is.
Eerlijk gezegd zag ik 20 jaar geleden ook al zat etters en onbetrouwbare honden :19:

Ik geloof niet dat het erger is geworden, hooguit zijn mensen er nu eerlijker over of makkelijker mee. Denk ik althans.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Jokkebrok

Ongelezen bericht door Jokkebrok »

Soms vraag ik wat in een topic, maar dan vergeet ik ook weer dat ik het gevraagd heb en als zo'n topic dan niet 'actueel' blijft dan verdwijnt het uberhaupt een beetje van mijn scherm. Affijn....

Dankzij de recente reacties heb ik weer contact en bij dezen dank aan de mensen die mijn hetzen en horizonflitsen vragen hebben beantwoord :ok: Ik heb een duidelijker beeld nu.

Ik heb meteen weer een nieuwe vraag, maar daar maak ik een topicje voor :wink:
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Marjoleine schreef:
marian* schreef:
Eerlijk gezegd zag ik 20 jaar geleden ook al zat etters en onbetrouwbare honden :19:

Ik geloof niet dat het erger is geworden, hooguit zijn mensen er nu eerlijker over of makkelijker mee. Denk ik althans.
Tja die van ons zou nu bijna 40 jaar oud geweest zijn en echt een grote reu en ook een etterbak naar vreemden. Eigen volk was hem heilig en zou hij nooit wat doen. (voor ons was het een heerlijke hond)
Afbeelding
gevni havanezers
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”