Zamunda schreef:Whahaha

! Oh toe, zet dat eens op film

!
Ik zou de komende dagen eens een poging wagen
Ooooooh, wanneer kom je 'em brengen

?!!!
Alhoewel, het ligt eraan: denk je dat ik na die dag genezen ben of juist niet

?
Kan verder niet garanderen dat je hem nog terug krijgt, dat snap je natuurlijk wel hè.
Ehm.... morgen
Ik denk dat je hem dezelfde dag nog gillend terugbrengt
Vandaag weer een leuke en leerzame dag voor Jones.
Vanmorgen in alle vroegte op naar de groene heuvels voor zijn eerste wandeling anders dan het parkje hier voor de deur.
Hij vondt het lollig

en rende de pootjes onder zijn lijfje vandaan.
Hier een filmpje van de 1e minuut van zijn nieuwe ontdekkingstocht:
En hier wat fototjes:
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=284170
Meneer vondt het geweldig en Macho en Jack waren ook mee dus ik wilde wel even een stuk lopen.
Ik besloot hem tussendoor dus een stuk te tillen maar dat resulteerde in een trappelend speenvarken

dus prima, dan loop je zelf maar mee.
Ging ook prima, hij keutelde netjes mee.
Vanmiddag verder dus lekker rustig aan gedaan, althans.. een poging tot.
Meneer is niet moe te krijgen maar daar hebben we de bench voor waar hij verplichte rust in krijgt.
Eind van de middag nog even bij een nichtje op bezoek geweest, zij heeft een zoontje van 9 en een zoontje van 6 maanden.
Hij was erg lief met beide kinderen en heeft leuk gespeeld met de oudste.
De jongste heeft zo'n schommelstoel op de grond staan en ineens vanuit het niets springt Jones in die stoel.
Stoel gaat op en neer natuurlijk en hij werd woedend op die stoel

dus telkens omvallend was hij in die stoel aan het bijten en ook de speeltjes die erboven hingen waren in zijn ogen "schuldig".
Toen viel hij eraf en ik dacht: hij is vast geschrokken van dat geschommel, dat zou hij wel niet nog een keer doen.
Maar jawel hoor! zijn 1e reactie was uit frustratie arme Jack in zijn lip hangen

maar daarna maakte hij er een spelletje van, in dat ding springen en gauw weer eruit
Helaas had ik tijdens de 1e keer natuurlijk mijn telefoon niet bij de hand, dat was echt hilarisch, maar ik heb wel een kort filmpje van een van de andere keren, al is hij het op het filmpje al "gewoon" en dus erg rustig.
Verder geen gekke dingen, ofwel nog 1 dingetje! hij heeft gebarft
Ik zag hem sluipen, fixeren, weer een stukje sluipen etc..
Toen verdween hij in een hoekje en kwam hij terug met een hele dikke spin
Die heeft ie opgegeten