Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beschermt je hond je??
Moderator: moderatorteam
- mireille
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): galgo, greyhound, podenco, australian shepherd, dwergpoedel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Beschermt je hond je??
Ja ook hier durf ik zeker te zeggen ze beschermen mij. 3x mee gemaakt
Flonker die bij een kerel in de broek hing omdat hij mijn zus liet schrikken en die een kreet gaf
1x dat ik door een stel dronken jongen ingesloten werd die luidruchtig hun plannen met mij kenbaar maakten. Het was in het donker op een niet zo bewoonde plek en mijn honden stonden dus echt voor me, als ze een stap dichterbij hadden gezet hadden ze echt gebeten, gelukkig maakte hun ontblote tanden al genoeg indruk.
Ook 1x op het wandelgebied waar ik regelmatig kom en mensen met en zonder hond tegen kom een man tegen gekomen die daar in zijn uppie liep. Mijn honden doen normaal niks tegen vreemden, maar deze man vertrouwden ze absoluut niet die zich ook zo snel uit de voeten maakte ondanks dat ik mijn honden terug riep dat ik wel degelijk denk dat mijn honden hun gevoel gelijk hadden.
Dus zullen mijn honden mij verdedigen? Ja
Zouden ze dat doen zoals men in de filmpjes er mee aan komen, nee ze weten dondersgoed wat wel en niet echt is en zulke toneelstukjes trappen ze niet in.
Wil je zeker weten hoe je hond reageerd moet je in een echte situatie belanden om het met zekerheid te kunnen zeggen.
Flonker die bij een kerel in de broek hing omdat hij mijn zus liet schrikken en die een kreet gaf
1x dat ik door een stel dronken jongen ingesloten werd die luidruchtig hun plannen met mij kenbaar maakten. Het was in het donker op een niet zo bewoonde plek en mijn honden stonden dus echt voor me, als ze een stap dichterbij hadden gezet hadden ze echt gebeten, gelukkig maakte hun ontblote tanden al genoeg indruk.
Ook 1x op het wandelgebied waar ik regelmatig kom en mensen met en zonder hond tegen kom een man tegen gekomen die daar in zijn uppie liep. Mijn honden doen normaal niks tegen vreemden, maar deze man vertrouwden ze absoluut niet die zich ook zo snel uit de voeten maakte ondanks dat ik mijn honden terug riep dat ik wel degelijk denk dat mijn honden hun gevoel gelijk hadden.
Dus zullen mijn honden mij verdedigen? Ja
Zouden ze dat doen zoals men in de filmpjes er mee aan komen, nee ze weten dondersgoed wat wel en niet echt is en zulke toneelstukjes trappen ze niet in.
Wil je zeker weten hoe je hond reageerd moet je in een echte situatie belanden om het met zekerheid te kunnen zeggen.
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik zou het niet weten , nog nooit wat engs meegemaakt met onze honden.
Rio is vrij afschrikwekkend om te zien en regelrecht beangstigend als hij boos is dus evt. onverlaten halen het vast niet in hun hoofd om ons te belagen
De rest van het roedel maakt niet echt indruk ben ik bang van.
Rio is vrij afschrikwekkend om te zien en regelrecht beangstigend als hij boos is dus evt. onverlaten halen het vast niet in hun hoofd om ons te belagen
De rest van het roedel maakt niet echt indruk ben ik bang van.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
nathalie71
Thuis wel;Er hoeft niet opeens iemand in de kamer te staan of in de tuin.
Dan laat Vlinder vooral goed weten d.m.v.blaffen dat er iets niet klopt.
Toch handig
Buiten minder dan zijn ze toch eerder bang.
Shihs zijn thuis wel goede wakers.
Voor de rest kunnen ze niet veel beginnen natuurlijk
Dan laat Vlinder vooral goed weten d.m.v.blaffen dat er iets niet klopt.
Toch handig
Buiten minder dan zijn ze toch eerder bang.
Shihs zijn thuis wel goede wakers.
Voor de rest kunnen ze niet veel beginnen natuurlijk
- Lightsun
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 1
het is een goeie vraag. Ik heb ook al eens wat youtube filmpjes gezien en artikelen gelezen over dit onderwerp. En ik moet eerlijk toe geven het is een gecompliceerd antwoord denk ik.
Beschermt Max mij als ik s'avons buiten loop? Absoluut 100%. Nou moet ik toegeven ik ben een erg grote vent met een kale kop dus ik heb uberhaupt weinig last van mensen die me lastig vallen. dus laat ik het antwoord geven voor mijn vriendin.
Er zijn twee voorvallen geweest waar zij met Max 's avonds laat langs het park liep en er (de 1e keer) twee dronken mannen op haar afgestapt kwamen die luid aan het schreeuwen waren. Max (die in ierland altijd rechts liep) is meteen aan haar linker kant gaan lopen heeft meteen zijn hele rug omhoog gezet en zijn tanden gebloot met veel gegrom. Dit heeft natuurlijk gewerkt. Er is nog een keer zo iets gebeurt met een zelfde reactie.
Dus beschermt hij haar? Absoluut. Mensen zullen niet gauw op iemand afstappen met een grote duitse herder naast zich. En al helemaal niet als die duitse herder aan het grommen is en zijn tanden bloot heeft.
nu komt de andere vraag. Stel nou dat iemand niet bang is en door loopt en mij of mijn vriendin grijpt. Zou Max dan bijten? Sja...dat weet ik niet moet ik eerlijk toegeven. Ik denk dat hij absoluut erop zou duiken maar als iemand hem een flinke trap geeft dan denk ik ook dat het snel afgelopen zou zijn met de moedigheid.
Dus beschermt hij ons? Absoluut.
Zou hij iemand bijten die ons kwaad doet? Mischien...waarschijnlijk wel.
Zou hij "tot de dood door vechten" (dramatisatie) ala politie hond? Nee dat denk ik echt niet.
Beschermt Max mij als ik s'avons buiten loop? Absoluut 100%. Nou moet ik toegeven ik ben een erg grote vent met een kale kop dus ik heb uberhaupt weinig last van mensen die me lastig vallen. dus laat ik het antwoord geven voor mijn vriendin.
Er zijn twee voorvallen geweest waar zij met Max 's avonds laat langs het park liep en er (de 1e keer) twee dronken mannen op haar afgestapt kwamen die luid aan het schreeuwen waren. Max (die in ierland altijd rechts liep) is meteen aan haar linker kant gaan lopen heeft meteen zijn hele rug omhoog gezet en zijn tanden gebloot met veel gegrom. Dit heeft natuurlijk gewerkt. Er is nog een keer zo iets gebeurt met een zelfde reactie.
Dus beschermt hij haar? Absoluut. Mensen zullen niet gauw op iemand afstappen met een grote duitse herder naast zich. En al helemaal niet als die duitse herder aan het grommen is en zijn tanden bloot heeft.
nu komt de andere vraag. Stel nou dat iemand niet bang is en door loopt en mij of mijn vriendin grijpt. Zou Max dan bijten? Sja...dat weet ik niet moet ik eerlijk toegeven. Ik denk dat hij absoluut erop zou duiken maar als iemand hem een flinke trap geeft dan denk ik ook dat het snel afgelopen zou zijn met de moedigheid.
Dus beschermt hij ons? Absoluut.
Zou hij iemand bijten die ons kwaad doet? Mischien...waarschijnlijk wel.
Zou hij "tot de dood door vechten" (dramatisatie) ala politie hond? Nee dat denk ik echt niet.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Ja dat denk ik wel.
Hij is sowieso erg waaks, niet gek voor een RR natuurlijk. Maar toen ik een keer met vriend aan het stoeien was en hij mij pijn deed en ik begon te gillen (
) stond hij met zijn voorpoten tegen vriend aan te grommen. Ook een keer gehad toen ik een vriend van me begroette (die Enzi niet kende) en hij omhelsde mij had ik een hond pal naast me staan. Als de arme jongen een verkeerde beweging had gemaakt had hij een knauw te pakken denk ik. Toen ik een fikse discussie met iemand had wilde diegene een stap dichterbij zetten en dat was ook geen goed plan volgens Enzi.
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik denk het wel ja.
Hij is sowieso erg waaks, niet gek voor een RR natuurlijk. Maar toen ik een keer met vriend aan het stoeien was en hij mij pijn deed en ik begon te gillen (
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik denk het wel ja.
- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Zoë, de rotweilerkruising die ik had, zou me denk ik wel beschermd hebben. Voelde me ook altijd erg veilig met haar. Mijn andere honden denk ik niet. Ko zou er wat omheen hebben staan blaffen, als er hard geschreeuwd wordt, rent Suus weg en Sjon is te klein.
- Chiki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie
Mijn hond is ooit iemand naar de strot gevlogen die me onverwacht vriendschappelijk op de schouder sloeg en waar ik enorm van schrok. Hond reageerde hier in een mum van een seconde op. Realiseerde me toen eigenlijk pas hoe tricky zo een ondoordachte actie kan zijn.....
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
ik heb al vaker zulke filmpjes gezien en ik vind het geen vergelijking, zulke dingen weet je pas echt als het echt is
.
bijv. een getrainde hond word benaderd door een man in pak of met mouw , dus de hond word al geactiveerd daardoor.
ik vind het het zelfde als een ehbo training je kan nog zo goed een pop reanimeren maar doe/kan je het ook als het echt is? ik denk dat veel mensen versteld zullen staan van hun eigen hond in een echte nood situatie.
bijv. een getrainde hond word benaderd door een man in pak of met mouw , dus de hond word al geactiveerd daardoor.
ik vind het het zelfde als een ehbo training je kan nog zo goed een pop reanimeren maar doe/kan je het ook als het echt is? ik denk dat veel mensen versteld zullen staan van hun eigen hond in een echte nood situatie.
-
nomo
- Zeer actief
Ik voel me heel veilig in het donker als ik met Morris loop. Grote zwarte hond schrikt bij voorbaat toch al wel af. Morris gromt/blaft bij onraad (en 's avonds in het donker vind hij iets al vrij snel onraad
) en dat klinkt heel gevaarlijk. Als iemand dan nog steeds het lef heeft om door te gaan... dan weet ik niet wat er gebeurt. Heb echt niet de illusie dat Morris me dan gaat beschermen door te gaan bijten. Dat zie ik echt niet gebeuren en dat hoeft voor mij ook niet. Maar hem kennende gaat hij dan als een idioot springend, blaffend en grommend om de persoon heen dansen. Lijkt me afschrikwekkend genoeg eigenlijk.
-
j.werkman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Heidewachtel
Nee, hij beschermt niet, hij attendeert mij wel op ongewone zaken, op een stille manier. De staande jachthond manier.
Er ontgaat hem ook weinig moet ik zeggen. Wel fijn, want we zijn vaak in gebieden waar we niemand tegenkomen. Als daar ineens een bepakte fiets tussen de bomen staat, is het fijn om dat bijtijds te weten, vooral als er dan niemand aanwezig is. En de verdeling is zo gegroeid, dat ik er ben om problemen op te lossen, wel zo fijn.
Er ontgaat hem ook weinig moet ik zeggen. Wel fijn, want we zijn vaak in gebieden waar we niemand tegenkomen. Als daar ineens een bepakte fiets tussen de bomen staat, is het fijn om dat bijtijds te weten, vooral als er dan niemand aanwezig is. En de verdeling is zo gegroeid, dat ik er ben om problemen op te lossen, wel zo fijn.
-
beatje
Mijn ene Duitser de teef zou hard naar huis rennen als er wat gebeurt.Mijn reu weet ik niet,als ik de paarden verwei en er dan tegen roep om het boeltje in gareel te houden dan blaft hij mee.Als er iets gebeurt staat hij vooraan om zicht te moeien.Aan de andere kant kan zo iedereen iets uit de auto pakken op de hondeschool,geen hond die er zelfs maar wakker van word.
In mijn vorige roedel liepen vreemde om mijn duitse herder heen om vervolgens gebeten te worden door mijn york.Ik heb hem uit het asiel gehaald niemand wilde hem hebben,achteraf weet ik wel waarom
.Hij tolereerde geen rare dingen richting mij,als iemand bij wijze van spreke met een vinger wees dan beet hij.
Ooit heb ik wel moeten lachen,hij liep op ons eigen pad los,Dat pad word wel eens gebruikt door mensen om hun hond uit te laten.Dus er loopt een man en mijn york wil aan die hond gaan ruiken,geeft die vent hem toch een schop.De york hing gelijk in zijn been
.
Nog veel gezeur geweest vanwege een gaatje in zijn been,maar het was op ons terrein en er hangt duidelijk een bordje.
In mijn vorige roedel liepen vreemde om mijn duitse herder heen om vervolgens gebeten te worden door mijn york.Ik heb hem uit het asiel gehaald niemand wilde hem hebben,achteraf weet ik wel waarom
Ooit heb ik wel moeten lachen,hij liep op ons eigen pad los,Dat pad word wel eens gebruikt door mensen om hun hond uit te laten.Dus er loopt een man en mijn york wil aan die hond gaan ruiken,geeft die vent hem toch een schop.De york hing gelijk in zijn been
Nog veel gezeur geweest vanwege een gaatje in zijn been,maar het was op ons terrein en er hangt duidelijk een bordje.
- mmartinn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
-
Corneliana
- Zeer actief
ach dat filmpje is raar.
alsof je een hond speciaal moet trainen om hem fatsoenlijk naast een buggy te laten lopen
ik schat dh's toch wel zo intelligent in als sky ongeveer
die liep na 3x gewoon naast de buggy hoor.
het is haar hond niet. dat is het hele eieren eten.
het zijn gewoon 2 losse flodders.
ik denk dat Sky zo'n man allang gespot had en op z'n minst gekeken.
was misschien wel omgedonderd met buggy en al maar dan omdat m'n hond in de aanval vloog
of dat beschermgedrag of claimgedrag was laat ik maar in het midden, maar je kwam niet tussen hem en mij.
alsof je een hond speciaal moet trainen om hem fatsoenlijk naast een buggy te laten lopen
ik schat dh's toch wel zo intelligent in als sky ongeveer
die liep na 3x gewoon naast de buggy hoor.
het is haar hond niet. dat is het hele eieren eten.
het zijn gewoon 2 losse flodders.
ik denk dat Sky zo'n man allang gespot had en op z'n minst gekeken.
was misschien wel omgedonderd met buggy en al maar dan omdat m'n hond in de aanval vloog
of dat beschermgedrag of claimgedrag was laat ik maar in het midden, maar je kwam niet tussen hem en mij.
- eveliendepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie :)
Nee dat geloof ik niet, maar ze is zeker erg alert. Zowel hier thuis als tijdens het wandelen. Regelmatig zie ik de rug- en nekharen overeind staan en de staart omhoog. Meestal gaat het hier echter niet om gevaar maar om geritsel in de bosjes of wat anders. Thuis is ze ook erg alert als het gaat om voorbijgangers of bezoek (deze komt altijd via de achterdeur waar ze goed zicht op heeft).
Echter denk ik dat ze eerder onzeker is over wat er gebeurt en dat ze daarom alarm slaat. Mensen die ze niet kent maar wel hier in huis komen worden meestal gewoon normaal (of onderdanig) begroet. Mocht er ooit (afkloppen) een inbreker hier in huis komen zullen we waarschijnlijk wel wakker worden door geblaf aangezien ze zo alert is, maar eenmaal binnen zal ze niks doen...
Echter denk ik dat ze eerder onzeker is over wat er gebeurt en dat ze daarom alarm slaat. Mensen die ze niet kent maar wel hier in huis komen worden meestal gewoon normaal (of onderdanig) begroet. Mocht er ooit (afkloppen) een inbreker hier in huis komen zullen we waarschijnlijk wel wakker worden door geblaf aangezien ze zo alert is, maar eenmaal binnen zal ze niks doen...
Groetjes Evelien en een pootje van Sammie

-
nomo
- Zeer actief
Oh, er komt trouwens niemand zomaar mijn huis in als het aan Morris ligt
Als ik er gewoon bij ben is het geen probleem, mensen zijn leuk en alle visite is leuk, alles wordt blij springend begroet
Maar vorig jaar werd mijn badkamer verbouwd en ging dat gewoon door toen ik aan het werk was. Morris was alleen thuis en de man die al weken over de vloer kwam, waar Morris helemaal gek op was, waar hij altijd tig knuffels bij kwam halen... die durfde mooi het huis niet in
Morris had nogal vervaarlijk grommend voor de deur gestaan 
Maar vorig jaar werd mijn badkamer verbouwd en ging dat gewoon door toen ik aan het werk was. Morris was alleen thuis en de man die al weken over de vloer kwam, waar Morris helemaal gek op was, waar hij altijd tig knuffels bij kwam halen... die durfde mooi het huis niet in
-
Neeltje
Geen flauw idee, bij geen van mijn honden, maar dat hoeven ze ook niet, daar heb ik ze niet voor.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Nee absoluut niet. Apple is de grootste allemansvriend die er is.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Zoiets heb ik gehad bij mijn vorige hond Moritz. Dat was een hele bange Griek, maar toen mijn vriendin en ik even gek zaten te doenChiki schreef:Mijn hond is ooit iemand naar de strot gevlogen die me onverwacht vriendschappelijk op de schouder sloeg en waar ik enorm van schrok. Hond reageerde hier in een mum van een seconde op. Realiseerde me toen eigenlijk pas hoe tricky zo een ondoordachte actie kan zijn.....
(hééé dinnieeee en elkaar in de armen vielen) vloog hij haar ineens aan
Godzijdank had ze een mega dikke en lange winterjas aan, maar daar zat dus wel een flink gat in, dus menens was het wel.
Daarna lette we maar wat beter op
dus ook heel soms wat onberekenbaar.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Geen id. Denk Ella wel maar die maakt zo weinig indruk 
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Nee, ze kunnen rustig een pistool op me richten. Dan zullen ze er dansend en springend omheen staan.
Niet vanwege dat pistool, maar omdat de persoon die het op me richt een potentiële aandachtsgever is.
Niet vanwege dat pistool, maar omdat de persoon die het op me richt een potentiële aandachtsgever is.

Groetjes,
Sandra
- Zoie
- Zeer actief
Ik geloof dat niet. Een roedel is niet voor niets een roedel . Ik zie het eerder zo dat de alpha aangeeft of er groepsgewijs aangevallen wordt of niet . Zeker niet dat de alpha actief is, en de rest passief.mmartinn schreef:[
Everyone always goes on about "being the alpha". Well the role of the alpha is to protect the submissive dogs. Dogs do not defend the alpha, he defends them. That one of the biggest reasons there is an alpha. So if you are the alpha, they would look to you for protection, not the other way around..
Als we het over honden hebben moeten we natuurlijk nooit vergeten dat we geknoeid hebben met het genetisch materiaal. D.w.z. dat ze niet perse biologisch wolvengedrag zullen vertonen.

-
blondie
- Zeer actief
Ik neig naar nee, maar ik weet niet wat Bluf doet als er zich echt een situatie voordoet. Of Jol. Jol is nu wel degene die behoorlijk kan snauwen bij vreemden voor het hek of voor de deur.
Vandeweek had ik het er met mijn vriend ook over. Bluf is gewoon wat makkelijker, best wel een allemans vriend. Finn was dat ook, maar bij dingen die anders gingen dan moest stond hij direct naast me. Heel apart gevoel altijd wel. We hebben best wel in situaties gestaan waar ik zelf wel eens twijfelde. En dan is het toch wel fijn een maatje te hebben die je ineens aan je linker knie voelt staan.
Bij Bluf weet ik het gewoon niet. Enerzijds is dat de frivole madam die nooit onraad ziet of iets aftast
Maar geen idee wat ze doet als ik echt in het nauw kom. En bij Jol weet ik dat dus ook niet. Ik hoop het ook nooit mee te hoeven maken hoor, dat ik zelf echt in het nauw gedreven ben en mijn honden mijn redding moeten worden. Zo liep ik ook niet met Finn, maar bij hem zag ik wel eerder een oplettendheid of waakzaamheid als hij het niet vertrouwde.
Vandeweek had ik het er met mijn vriend ook over. Bluf is gewoon wat makkelijker, best wel een allemans vriend. Finn was dat ook, maar bij dingen die anders gingen dan moest stond hij direct naast me. Heel apart gevoel altijd wel. We hebben best wel in situaties gestaan waar ik zelf wel eens twijfelde. En dan is het toch wel fijn een maatje te hebben die je ineens aan je linker knie voelt staan.
Bij Bluf weet ik het gewoon niet. Enerzijds is dat de frivole madam die nooit onraad ziet of iets aftast
Maar geen idee wat ze doet als ik echt in het nauw kom. En bij Jol weet ik dat dus ook niet. Ik hoop het ook nooit mee te hoeven maken hoor, dat ik zelf echt in het nauw gedreven ben en mijn honden mijn redding moeten worden. Zo liep ik ook niet met Finn, maar bij hem zag ik wel eerder een oplettendheid of waakzaamheid als hij het niet vertrouwde.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Mijn honden doen het zeer raseigen.
Oftewel: de stabijs maken takke-herrie maar doen verder niks want de baas kan alles.
En de wetters gaan voor me staan en zullen niets doen tenzij ik word aangeraakt en ze merken dat ik dat niet wil.
Ze zoeken het geen van beide op en ze zijn ook niet heel snel te triggeren, dat is wel fijn.
Het zijn beide wel echte stropershonden, als het spannend wordt zijn ze muisstil en pas als het link wordt gebeurt er wat.
Oftewel: de stabijs maken takke-herrie maar doen verder niks want de baas kan alles.
En de wetters gaan voor me staan en zullen niets doen tenzij ik word aangeraakt en ze merken dat ik dat niet wil.
Ze zoeken het geen van beide op en ze zijn ook niet heel snel te triggeren, dat is wel fijn.
Het zijn beide wel echte stropershonden, als het spannend wordt zijn ze muisstil en pas als het link wordt gebeurt er wat.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Mijn hond beschermt mij tegen kruimels en andere gevaarlijke etensresten 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
nathalie71
tekkel schreef:Mijn hond beschermt mij tegen kruimels en andere gevaarlijke etensresten
- dagmar88
- Zeer actief
Er in wel, er weer uit of van de bank af komen zou ik niet aanraden.nomo schreef:Oh, er komt trouwens niemand zomaar mijn huis in als het aan Morris ligt![]()
Toen ik hier nog niet zo lang woonde had ik een buurman uitgenodigd om te komen eten en die even een paar minuten alleen gelaten om een andere buur een bakje eten te brengen.
Charlie vond hem met mij er bij erg leuk, dus zag er geen probleem in. Onderweg bedacht ik me dat het misschien toch niet zo verstandig was een onbekende alleen in m'n huis met portemonnee en alles achter te laten.
Oeps...
-
Angelique.
Ik heb er 2 die absoluut gaan grommen...echt vanuit hun tenen....maar of ze ook daadwerkelijk iets zouden doen ? geen idee
De hussen hoef ik al helemaal niets van te verwachten
De hussen hoef ik al helemaal niets van te verwachten
-
Anneke & Timka
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Mijn inmiddels overleden Gina beschermde mij echt.
Er was een keer een monteur voor de CV-ketel bij ons binnen. Deze man liep op mij af om mij de rekening te geven. Gina posteerde zich tussen mij en deze man. Toen hij toch nog doorliep hing ze in de pijp van z'n overall.
Timka is nog maar een pup en ze vindt iedereen even aardig. Denk dus niet dat ze mij zal beschermen.
Er was een keer een monteur voor de CV-ketel bij ons binnen. Deze man liep op mij af om mij de rekening te geven. Gina posteerde zich tussen mij en deze man. Toen hij toch nog doorliep hing ze in de pijp van z'n overall.
Timka is nog maar een pup en ze vindt iedereen even aardig. Denk dus niet dat ze mij zal beschermen.