Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goed ik ga maar verhuizen denk ik

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Re: Goed ik ga maar verhuizen denk ik

Ongelezen bericht door Demi »

Goldendelicious schreef:Ik ken ook zo'n mevrouw die op d'r hoge hakken en strak pakje een grote retriever uitlaat met peukie in d'r mond. Heb daar altijd wel bewondering voor. :mrgreen:

Je schrijft dat ze normaal nooit met die honden loopt, maar ze neemt ze wel allemaal mee. Waarom niet gewoon om en om? Dat gebeurt hier ook zo vaak.
haha serieus? Ongelofelijk, ik zie me al gaan op mijn hakken met 5 honden, dat wordt een groot feest :engel:

Ik heb geen idee waarom ze ze gelijk meenam als ze al van te voren wist dat ze ze niet de baas was. Als ik haar, of haar man, zie lopen zal ik dat eens vragen, die honden die herken ik wel :gvd: :mrgreen:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Goldendelicious

Ongelezen bericht door Goldendelicious »

Ja, echt waar......mijn buurman noemt 'r heel toepasselijk 'peukie'...dan weten we precies over wie het gaat. Dat is degene die d'r hond in onze voortuin liet schijten (was vorige hond die nu niet meer leeft) terwijl ze een paar meter verder in een buitengebied zit.
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Goldendelicious schreef:Ja, echt waar......mijn buurman noemt 'r heel toepasselijk 'peukie'...dan weten we precies over wie het gaat. Dat is degene die d'r hond in onze voortuin liet schijten (was vorige hond die nu niet meer leeft) terwijl ze een paar meter verder in een buitengebied zit.
Sommige mensen..... Ik heb een buxushaag om mijn voortuin die op bepaalde stukken echt kapot gepiest is door andere honden en 2 stappen verder een zeer groot uitlaatgebied
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Beterschap. Klinkt niet fijn en zeker niet als je ook nog moet zitten.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Jemig zeg, het zal je gebeuren :schrik:
Veel beterschap Allison!
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Melissa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes

Ongelezen bericht door Melissa »

Zo dat is schrikken! Beterschap ermee!
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Ik vind het overigens ook wel een groot verschil maken als iemand zich kapot schrikt, excuses aanbiedt en gegevens uitwisselt
of dat iemand zegt 'je eigen &%^$ schuld &$# wijf' of zoiets.
Bij de eerste ben ik dan veel meer geneigd om te denken, oké het zal geen dagelijkse gang van zaken zijn en ik hoop dat ze maatregelen treft,
dan bij de tweede groep imbecielen.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Caro. schreef:Ik vind het overigens ook wel een groot verschil maken als iemand zich kapot schrikt, excuses aanbiedt en gegevens uitwisselt
Bij de eerste ben ik dan veel meer geneigd om te denken, oké het zal geen dagelijkse gang van zaken zijn en ik hoop dat ze maatregelen treft,
Ja dat vind ik ook en helemaal, omdat ze net langs is geweest om te vragen hoe het ging en een bos bloemen kwam brengen. Ze schrok wel dat ik 5 honden had, waarvan 1 er net zo "gezellig" is als haar eigen hond :mrgreen:
Maar wat mij betreft is het goed zo, ben wel vaker gebeten en gaat ook wel weer over en deze vrouw was echt eerlijk. Ze zei ook dat haar man altijd met de auto weg ging naar een bos waar weinig tot geen honden lopen en de korte rondjes loopt hij op de verboden voor honden plekken.
Ik doe dat dus niet met de honden, want dat wrdt een hele dikke bekeuring met 5 :schrik:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ze lijkt mij een heel aardige en sympathieke vrouw.
Bij zo iemand ging ik ook geen aangifte doen. Ik denk dat die honden bedoeld zijn voor bewaking of beveiliging.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Demi schreef:
Caro. schreef:Ik vind het overigens ook wel een groot verschil maken als iemand zich kapot schrikt, excuses aanbiedt en gegevens uitwisselt
Ja dat vind ik ook en helemaal, omdat ze net langs is geweest om te vragen hoe het ging en een bos bloemen kwam brengen.
Dat vind ik wel netjes :ok:

Hoest nou met je kontje?
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Mirri schreef:
Demi schreef:
Ja dat vind ik ook en helemaal, omdat ze net langs is geweest om te vragen hoe het ging en een bos bloemen kwam brengen.
Dat vind ik wel netjes :ok:

Hoest nou met je kontje?
Auwwwww :mrgreen: ik heb denk ik straks een afwijking naar links, want op rechts kan ik niet zitten :engel:
Nee het valt mee, het brand en klopt wat en de stoelen op school zijn ook niet echt confortabel, maar qua pijn valt het wel mee. Was meer dat ik echt schrok en het besef meteen had van dit doet Amy zonder muilkorf dus ook. Met niet, want dan weet ze dat ze niks kan en gaat ze staan slijmen om aandacht bij mensen :roll:
En die vrouw was echt heel vriendelijk en ze woont echt recht achter mij, maar doordat ze altijd de andere kant op lopen had ik ze nog nooit gezien
Marco88
Zeer actief
Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever

Ongelezen bericht door Marco88 »

wanneer komt de foto van de bijtwond? :zweep:
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Tara schreef:Jij maakt toch ook wel een hoop mee zeg. Het lijkt wel of je het aantrekt of zo.
Stink denk ik naar hond :mrgreen:

Als het op een andere plek was had ik er een foto bij gezet, ziet er erger uit dan dat het voelt. Heb gelukkig aardig wat vet zitten op m'n kont :hmmm:
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

lieke schreef:
iones schreef:Ik weet niet hoe die vrouw zich voelt. Ik weet alleen hoe ik me zou voelen.
Als ze zich maar beroerd genoeg voelt, zal ze wel proberen het in het vervolg te voorkomen.

Allemaal leuk en aardig en er zullen vast 100 redenen voor zijn dat die hond heeft gebeten. Maar voor mij zou de enige reden zijn dát-ie heeft gebeten en ik persoonlijk vind dat zo'n hond niet in de openbare ruimte behoort rond te lopen.
Honden die zomaar onschuldige voorbijgangers zo'n wond bezorgen mogen wat mij betreft een enkeltje da krijgen.
:E:
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
h a n s
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastin Espanol

Ongelezen bericht door h a n s »

Demi schreef:
Tara schreef:Jij maakt toch ook wel een hoop mee zeg. Het lijkt wel of je het aantrekt of zo.

Als het op een andere plek was had ik er een foto bij gezet, ziet er erger uit dan dat het voelt. Heb gelukkig aardig wat vet zitten op m'n kont :hmmm:
Dan heb je mazzel, ik weet dat een hondenbeet niet zo prettig kan voelen, ben 1 januari gebeten, dit voelde erger dan dat het er uit zag; maar die hap was dan ook in m'n knie. :(
Beterschap!
Demi
Zeer actief
Contacteer:

h a n s schreef:
Demi schreef:

Dan heb je mazzel, ik weet dat een hondenbeet niet zo prettig kan voelen, ben 1 januari gebeten, dit voelde erger dan dat het er uit zag; maar die hap was dan ook in m'n knie. :(
Beterschap!
Nou ik kom ook even terug op die uitspraak :( Afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest en het is echt veel dieper dan dat hij uiteindelijk dacht. De eerste keer dat hij de wond zag bloedde het nog erg en kon je het moeilijk zien hoe diep het was, omdat er steeds bloed naar boven kwam.
Het staat nog steeds open, de scheur dan he :mrgreen: , en het doet echt heel zeer als ik zit. Liggen gaat prima, want dan lig ik zo dat ik niet op de wond lig, maar zitten en lopen is niet echt fijn.
Gaat wel weer over, maar zeer doet het nu dus wel.
hewi
Zeer actief

Ongelezen bericht door hewi »

Ik zou toch echt iets van een zwembandje anders op je stoel leggen, die wond gaat anders nooit dicht.
Sportief dat je geen aangifte doet, ik zou het eerlijk gezegd ook niet doen maarrrrrrrr wel een muilkorf laten omdoen
dit is niet normaal...als ze ze niet kan houden moet je er niet mee lopen of zorgen dat de hond niks kan.
Nu heb jij dan misschien genoeg vet op je bil een kind of mager ander persoon dan?

Efin in elk geval beterschap!
Groetjes Heidi
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Contacteer:

hewi schreef:Ik zou toch echt iets van een zwembandje anders op je stoel leggen, die wond gaat anders nooit dicht.
Sportief dat je geen aangifte doet, ik zou het eerlijk gezegd ook niet doen maarrrrrrrr wel een muilkorf laten omdoen
dit is niet normaal...als ze ze niet kan houden moet je er niet mee lopen of zorgen dat de hond niks kan.
Nu heb jij dan misschien genoeg vet op je bil een kind of mager ander persoon dan?

Efin in elk geval beterschap!
Ik zit heel braaf op zo'n kussen (zeg maar zo'n halve) die je ook kan gebruiken in het vliegtuig.

Ik heb het gezegd van de muilkorf en de korf van Amy laten zien, omdat ze bang was dat die hond de korf af kon krijgen. Dat kon Amy ook met een normale korf, maar met deze niet. Ze zei dat ze dat met haar man zou overleggen, het zijn tenslotte zijn honden. Dus ik gok maar zo dat geen van beide een korf om gaat krijgen
Jacq
Zeer actief
Mijn ras(sen): vubara
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jacq »

jeetje, wat schrikken zeg. en pijnlijk!
gelukkig had je je eigen honden niet mee.
heel veel beterschap.

dat die man altijd met ze naar een bos gaat waar weinig tot geen honden komen vind ik ook niet echt een strak plan.
ik weet niet hoe ze tegenover honden zijn maar kan me voorstellen dat dat ook niet zo goed gaat.
dat moet daar toch ook een keer fout gaan.
je zal ze tegenkomen zeg.
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Oh jee dat is niet zo mooi :ugh:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Het zal denk ik wel een litteken worden. Gelukkig dat je niet in je blote kont hoeft te lopen... In je gezicht was erger geweest.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
vosse
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Poedels

Ongelezen bericht door vosse »

Nou ja zeg.
Die ga je nog wel even voelen denk ik :(
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”