Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden met andere huisdieren

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

iones
Zeer actief

Re: Honden met andere huisdieren

Ongelezen bericht door iones »

gyanty schreef:
Sanchis schreef:
iones schreef:Zouden er veel krakerspanden zijn in deze regio vraag ik me af... En wat doe je als je als kraker er uit gezet wordt omdat het pand ineens verhuurd wordt of verkocht?
En dat krakerspand moet uiteraard in de buurt zijn van waar je werkt, want reiskosten zijn ook kosten.
Allemaal bezwaren. Maar dat jij het niet voor je ziet om probleemloos een lowbudget woning te hebben, betekent niet dat anderen dat niet kunnen.
Ik heb jaren lang voor minder dan 200 euro per maand gewoond inclusief nuts kosten.
En dan betrof het een mooi ruim onderkomen waar mijn hond alle ruimte had.
Ja het is een beetje: kan niet lig op het kerkhof en wil niet ligt er naast. Tuurlijk kan het wel. En overal zijn meer anti-kraakpanden dan jij denkt, je kan zo van de 1 in de ander trekken en altijd wel ergens in de buurt. Ja zelfs hier in het noorden van Nederland. Ik heb het niet hoeven doen, maar wel vrienden van mij. Overigens heb ik het jaren lang gedaan van lowbudget. Ik woonde wel samen, maar we studeerde beide en zoveel tijd voor werk bleef er niet over. En nee geen studiefinanciering op gegeven moment meer en we redden het prima, ja ook met 2 auto's en veel hobbies en veel dieren.
Ik ken maar een persoon die in kraakpanden geleefd heeft en die leefde toen in de randstad. Verder ken ik niemand. Dus het is gewoon niet voor de hand liggend voor veel mensen.

Als je geen keus hebt, dan doe je dat wel denk ik. Maar als je nog wel een keus hebt is het een ander verhaal.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Re: Honden met andere huisdieren

Ongelezen bericht door Mekkie »

iones schreef: Als je geen keus hebt, dan doe je dat wel denk ik. Maar als je nog wel een keus hebt is het een ander verhaal.
:ok: :ok:

Tuurlijk kan het allemaal wel maar het is verre van ideaal, zeker met een hele schare beestjes.
Waar haal je het geld vandaan als je hond en je paard tegelijkertijd ziek worden?
Hoe staat het met je inkomen als jij een been breekt?

Vergeet trouwens ook niet dat de vaste lasten zoals huur, gas, licht en water etc gedeeld worden als je met zijn 2en woont.. dat scheelt een paar tientjes per maand.. Plus dat de ene vaak meer toeslagen ontvangt als de andere een slecht jaar heeft qua inkomen..
Dat heb je alleen niet. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”