Pakdebal schreef:Liesbeth schreef: Een onbewoond eiland lijkt me uitermate geschikt voor haar gemoedsgesteldheid.
den haag is prima, maar de tijden veranderen
als ik met mijn moeder in die tijd gezellig naar de stad ging, zag je nooit zo'n soort hond . !
wat is er gebeurd ?.

wat is er mis met een pitbull?
iones schreef:Peter27 schreef:Tja.. Pitjes en staffies zijn de laatste jaren wel populair geworden. Waarschijnlijk omdat mensen tegenwoordig andere eisen stellen aan de hond. Moet vriendelijk zijn tegen mens en kind, lekker actief en sportief, gezond, grappig, etc. Hond vriendelijk is minder van belang aangezien de losloop plaatsen ofwel kleiner zijn geworden ofwel zo druk dat het er toch niet meer leuk is. Dus waarom geen pit of staf?
Zelf vind ik hondvriendelijk wel belangrijk omdat ik gebruik maak van de uitlaatservice. Anders had ik een staffie best een optie gevonden.
Staffords zijn erg energieke honden. Veelal aangeschaft door volk dat een stoere hond wil maar niets van honden afweten (interesseert ze ook geen zak), maar in een klein rijtjes huis wonen in een buurt met alleen asfalt en beton.
Die honden zijn gewoon pechvogels als gevolg van hun uiterlijk. Ik vind dat heel erg.
Natuurlijk zijn er ook wel geschikte stafford eigenaren. Maar ze vormen gewoon een minderheid.
helemaal mee eens.
kooi schreef:Tara schreef:kooi schreef:Pak de bal heeft gelijk.
75% van de honden die ik tegenkom in de randstad is klapkaak.
Apart, ik heb ook in de randstad gewoond, en ik heb toch heel andere ervaringen.
Daar kan ik ook niets aan doen...
Wat ik dan weer apart vind is dat het aantal incidenten in mijn ervaring van anderhalf jaar, 0,0 is.
En als die honden zo gevaarlijk zijn dan zou ik toch zeer regelmatig wat moeten meemaken?
Ik ben 15 jaar weggeweest en het valt gewoon niet te ontkennen.
iedere hond krijg je agressief he;)
het is gewoon het beeld wat deze hondenrassen helaas met zich mee dragen.
want als een chihauhau eentje heeft gebeten hoor je niets van, maar ohwjeej als het een pitbull of stafford is geweest
dan is het weer, ja die pitbulls weer..
iones schreef:Eindhoven is net als de steden in de randstad.
Ga er maar kijken in het asiel. Veel stoere honden gehalte. Dat zegt iets over eindhovenaren.
En de buurt waarin ik daar gewoond heb, lopen er niet zoveel van rond. Dat is meer een retriever buurt en van de kleinere honden.
wij hebben onze pitbull ook van eindhoven. maar ze zeggen ook dat je voor je pitbull naar eindhoven moet gaan haha
maar kijk maar uit want onze pitbull lebbert je nog dood, zo gevaarlijk