Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Supertrots (apporteersport), update 1 juni
Moderator: moderatorteam
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Re: Supertrots (apporteersport), update: over water
Genieten! Ik vind het zo gaaf als ze er zo'n lol in hebben 

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
- Aantal honden: 3
Re: Supertrots (apporteersport), update: over water
Vandaag weer een werkproef gehad, deze keer in het Bergsche Bos. Het was weer een leuke dag en Misty heeft weer goed haar best gedaan. Ze haalde een tweede plaats met 89 punten evenveel als de nummer 1. Waar ze het meest moeite mee had vandaag was als er meerdere apporten op 1 plek lagen. De eerste ging dan goed, bij de tweede twijfelde ze en bij de derde had ze dan echt zoiets van huh? weer daar? en dan moest ik wel wat extra commando's geven om haar op de goede plek te krijgen. Maar ze heeft alles netjes binnen gebracht ook de best lastig liggende verloren apporten, dus was weer super 
Leuk vandaag was ook dat er veel andersoortige rassen meededen; poedel, ridgeback, beagle, rotweiler.

Leuk vandaag was ook dat er veel andersoortige rassen meededen; poedel, ridgeback, beagle, rotweiler.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Supertrots (apporteersport), update 1 juni
Klinkt ontzettend leuk, ook met al die andere rassen er bij
Door wie wordt dat georganiseerd?
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je mooie tweede plaats!!

Door wie wordt dat georganiseerd?
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je mooie tweede plaats!!

- mito
- Zeer actief
Dank je, dit zijn allemaal wedstrijden van de FHN, deze keer georganiseerd door HS Geordie
- Marcel.s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 keer spaanse podenco mix
1 keer Aussie reu
1 keer grote poedel
1 keer Jack Russel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Gefeliciteerd!
We hebben elkaar even gesproken.
Voor ons was het de 1e werkproef en onze Didi (grote poedel mix) vond het allemaal toch wel raar en spannend.
Ze is dan wat lastig aan het werk te zetten maar ze heeft toch bijna alle dummy's binnengebracht.
Wat punten betreft waren we vrij slecht maar ze heeft voor mij wel een hoop plussen gehaald.
Ze heeft zich toch vrijwel bij elke oefening herpakt dus ik ben tevreden.
Voor ons was het de 1e werkproef en onze Didi (grote poedel mix) vond het allemaal toch wel raar en spannend.
Ze is dan wat lastig aan het werk te zetten maar ze heeft toch bijna alle dummy's binnengebracht.
Wat punten betreft waren we vrij slecht maar ze heeft voor mij wel een hoop plussen gehaald.
- mito
- Zeer actief
Leuk je nog even gesproken te hebben. Ik heb weinig van de andere groepen gezien, dus ook jullie niet in actie gezien.Marcel.s schreef:Gefeliciteerd!
Maar dat is dan toch goed gedaan als ze ze bijna allemaal heeft gehaald. Het is ook heel anders dan trainen, dus zeker wennen voor de nieuwe honden en de bazen ook. Had ze ze ook in het bos gevonden bij die eerste proef?
- Marcel.s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 keer spaanse podenco mix
1 keer Aussie reu
1 keer grote poedel
1 keer Jack Russel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Dat was voor ons de 1e proef, verloren apport in het bos.
De 1e had ze heel snel gevonden maar we hebben op training bijna nooit een 2e dus dat lukte niet.
Ze ging na veel sturen wel weer de juiste kant op maar vond hem niet snel genoeg en dus kwam ze weer terug, jammer maar ik was blij dat ze de 1e wel top deed ( is toch raar 2 vreemde mannen achte je haha)
De 1e had ze heel snel gevonden maar we hebben op training bijna nooit een 2e dus dat lukte niet.
Ze ging na veel sturen wel weer de juiste kant op maar vond hem niet snel genoeg en dus kwam ze weer terug, jammer maar ik was blij dat ze de 1e wel top deed ( is toch raar 2 vreemde mannen achte je haha)
- mito
- Zeer actief
Ok toch goed van de eerste hoor. Er waren er veel die daar moeite mee hadden. Zoiets zit wel vaak in de proeven, dus goed om dat af en toe te trainen. En wat vreemde mannen achter je te zetten