Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stoppen met fokken & ras afkraken...

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Muk

Re: Stoppen met fokken & ras afkraken...

Ongelezen bericht door Muk »

LongFields schreef:
Muk schreef: Ik snap niet dat je eerst een hele verzameling honden moet hebben voordat je er ineens achter komt dat het ras je toch niet zo ligt.
Dat heb je helemaal fout Muk, ze hebben maar 2 Mechelaars en van alle naakthonden die op hun site staan zijn er een heleboel (geen idee hoeveel, daar wordt over gezwegen) die uitgeplaatst zijn... :wink:
Natuurlijk, dom van mij! :oohja:

Of Poetin dacht na de eerste naakthond: "Hey dat karakter past niet zo, misschien dat dat bij de volgende 15 wel zo is?"

En als het niet bevalt en niemand wil ze hebben, dan gooi je zemaar leker buiten in de roedel. Gek eigenlijk dat het dan geen echte baasgerichte honden worden, als je de honden niet opvoedt.
Maar gelukkig heeft Poetin inmiddels vast wel een inwonende slaaf voor weinig gevonden, dan kan ze eindelijk de vrijgekomen tijd besteden aan haar honden. Wie weet gaat ze ze nog leuk vinden ook!
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Ik hou mijn hart vast met de CAO, en ik snap niet dat je pas na de zoveelste nakerd erachter komt dat het niet je ras is.
silvester

Ongelezen bericht door silvester »

Melanie 74 schreef:Ik hou mijn hart vast met de CAO, en ik snap niet dat je pas na de zoveelste nakerd erachter komt dat het niet je ras is.
Het duurt altijd even voordat je er achter komt dat ze onverkoopbaar zijn :wink:
Roompie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Roompie »

Er worden op de site 4 honden ter herplaatsing aangeboden. Bij 2 staat duidelijk dat ze niet gratis zijn.. houd dat in dat die andere 2 wel gratis zijn? Niet dat ik een peruaan wil want het ras trekt me helemaal niet maar vroeg het me gewoon af.
Maar goed, ik snap wel dat als er honden zijn die helemaal niet goed in de groep liggen er beter een ander huisje voor gezocht kan worden want gedoe in de groep vind ik persoonlijk helemaal niets.
Maar om dan het ras af te kraken vind ik wel een beetje raar.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”