Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sirene schreef:De zwembaden zetten het er steeds op het laatste moment op. Misschien omdat niet iedereen het een prettig idee vindt dat er honden zouden komen ? Of omdat ze niet precies weten wanneer ze het zwembad dichtgooien ?
Dat laatste!
Zou er ineens nog goed weer worden voorspeld blijven ze vaak dat weekend nog open. En dus zul je vaak zien dat een evenement als hondenzwemmen pas op het laatste moment op een website komt. Niet altijd, maar soms wel en dan is dat de achterliggende reden. Vaak bij de kleinere baden; die pikken dan nog een mooi weekend mee
Lief schreef:In Zwijndrecht doen ze het dit jaar niet zag ik op FB
dan kom je toch 1 Sept naar Made, daar is samen met de dogplons in een dogfrisbee en een dogdance wedstrijd. Dus als je uitgezwommen bent kan je uit rusten en genieten van de wedstrijden ;_
Lief schreef:In Zwijndrecht doen ze het dit jaar niet zag ik op FB
dan kom je toch 1 Sept naar Made, daar is samen met de dogplons in een dogfrisbee en een dogdance wedstrijd. Dus als je uitgezwommen bent kan je uit rusten en genieten van de wedstrijden ;_
Ik kan ook naar Dordrecht 1september. Jammergenoeg niet met beide monsters, de dame is loops.
Terre schreef:Leuk! Gaan er nog mensen uit Drenthe heen?
Misschien leuk om samen te gaan, dan leert Terre wellicht nog zwemmen van andere honden die wel durven
Als het zwembad in ruinen meedoet, ben ik met suus van de partij!
Normaal ieder jaar wel. Wij proberen ook te gaan. Nu het nog kan. Las dat ze het zwembad willen sluiten...
ja, ruinen doet mee, maar alleen van 3 tot 4 op 7 september. ik probeer ook te gaan, lijkt me heel leuk! ik wil foto's maken dus renier nmoet ook mee, ik hoop dat hij niet hoeft te werken. ik zie hem al zo van de glijbaan gaan met peer.
Misschien dat ik ook even naar Ruinen ga. Zonder Elmo, die zal het vast geweldig vinden. Maar met al die loslopende honden ben ik er niet helemaal gerust op zák maar zeggen.
Terre schreef:Leuk! Gaan er nog mensen uit Drenthe heen?
Misschien leuk om samen te gaan, dan leert Terre wellicht nog zwemmen van andere honden die wel durven
Als het zwembad in ruinen meedoet, ben ik met suus van de partij!
Normaal ieder jaar wel. Wij proberen ook te gaan. Nu het nog kan. Las dat ze het zwembad willen sluiten...
ja, ruinen doet mee, maar alleen van 3 tot 4 op 7 september. ik probeer ook te gaan, lijkt me heel leuk! ik wil foto's maken dus renier nmoet ook mee, ik hoop dat hij niet hoeft te werken. ik zie hem al zo van de glijbaan gaan met peer.
Is dag en tijd zeker? Dan zet ik het in mijn agenda en zijn suus en ik van de partij
Zag het namelijk nog niet op hondenplons staan
Tamara. schreef:
Is dag en tijd zeker? Dan zet ik het in mijn agenda en zijn suus en ik van de partij
Zag het namelijk nog niet op hondenplons staan
Oh lord Waarschijnlijk heeft hij nog minder dan geen interesse als ze niet meer lekker ruikt, hahaha. Hoewel Hazel de eerste was waarbij hij zo obsessief deed en echt nog amper reageerde op mij, dus wie weet
Misschien dat ik naar Oisterwijk ga.
Made red ik niet, i.v.m. speuren in de ochtend en ben dan pas rond 12en thuis. 10 euro betalen voor 1 uurtje vind ik wat overdreven.
v. 't Brabantse Bont schreef:Misschien dat ik naar Oisterwijk ga.
Made red ik niet, i.v.m. speuren in de ochtend en ben dan pas rond 12en thuis. 10 euro betalen voor 1 uurtje vind ik wat overdreven.
Ohh zou ik gezellig vinden!
Oisterwijk kost maar 1,50 per hond
Ik was wel lekker enthousiast, maar ik kan helemaal niet.
Balen, want het weekend erop is het op verschillende plaatsen en weekend daarop ook, maar kan ik allemaal niet.