Muk schreef:renee-uk schreef:
nee, helemaal recht zijn ze als kyno's niet (of waren moet ik zeggen, maar daar ben ik nog niet helemaal aan gewend

) maar ze hebben geen glijbaanruggen, behalve als ik ze in stand zet.
neemt niet weg dat het daar wel altijd op uitdraaide en ik daarom ook geen foto's meer neerzette, totdat ik daar op een gegeven monent schijt aan kreeg en het toch deed

Groot gelijk heb je. Als je nu een hond zou hebben die niet meer normaal kan lopen door de glijbaanrug, dan is het terecht dat men daar wat over zegt. Maar jee, dat was en is bij jouw honden niet het geval.
Ik zal binnenkort ook eens wat foto's posten van mijn kale skatties.

ja maar dan nog
wat gaat dat iemand anders aan?
ik kan best van een krakkemikkige hond houden hoor en die heeft ook nog een prima leventje bij me.
als ik daar dan foto's van zou willen laten zien hoeft toch niet jan en alleman me te vertellen dat die hond krakkemikkig is?
wat denken ze dan, dat ik blind ben of zo?
joost mag weten waar ik straks mee thuis kom, als dat een dh is zal ze ook wel niet al te best in elkaar zitten, de engelse dh's kennende.
maar moet ik dan zo'n hond in een opvang laten zitten alleen omdat ze krakkemikkig is?
ik zal haar er niet op uitzoeken, maar als het zo is en ik heb een klik met die hond in kwestie gaat ze fijn met me mee naar huis en daar zullen negatieve kutopmerkingen op een hondenforum me echt niet van tegenhouden