Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bevalling hond
Moderator: moderatorteam
- frenchielover
- Actief
- Mijn ras(sen): franse bulldog
- Aantal honden: 4
Re: bevalling hond
maar goed jongens zodra ze er zijn laat ik even weten HOE de bevalling is gegaan en fotos erbij
bedank de mensen die wel met nuttige informatie gekomen zijn

Billy&Bindy, Harley, Davidson, Ivy (R.I.P. 26.12.12)
De Hond lijkt op zijn baasje. Dus ben je niet tevree dan heb ik een idee, verander eerst je eigen gedrag, en je hond verandert ook met een lach!
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
- Aantal honden: 1
Misschien dat er nu ook al kuisheidsgordels voor honden bestaan.DebbieZ schreef:Ik heb nog nooit gehoord van een broekje om een dekking te voorkomen.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Een loopsheidsbroekje? Die zijn daar ook niet voor bedoeld natuurlijk, maar dat heb je inmiddels zelf ook ontdekt.frenchielover schreef:gewoon een honden broekje. werkt alleen niet goedDebbieZ schreef:Ik heb nog nooit gehoord van een broekje om een dekking te voorkomen.
- frenchielover
- Actief
nee idd ... ik vondt het proberen waard aangezien ik me reutje niet slim genoeg inschatte.. foutje dusDebbieZ schreef:Een loopsheidsbroekje? Die zijn daar ook niet voor bedoeld natuurlijk, maar dat heb je inmiddels zelf ook ontdekt.frenchielover schreef:gewoon een honden broekje. werkt alleen niet goedDebbieZ schreef:Ik heb nog nooit gehoord van een broekje om een dekking te voorkomen.

De Hond lijkt op zijn baasje. Dus ben je niet tevree dan heb ik een idee, verander eerst je eigen gedrag, en je hond verandert ook met een lach!
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- frenchielover
- Actief
we hebben ze op alles laten testen uit eigen zorg. we wille ze natuurlijk niet aan iets kwijt. en nee alleen ivy had een stamboom maar haar dochter is eigenlijk perfect geschickt voor fci dus ik ben aan het kijken of we toch een stamboom voor haar kunnen krijgen. haar broertje is daar wat minder geschikt voorHutsje schreef:zijn de hondjes getest trouwens? ik ga ervan uit dat ze geen stamboom hebben?

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
dat kan niet in NL als Nederlander, als Belg had je haar evt wel aan kunnen laten keuren, maar dan nog niet voor dit nest (dus pups krijgen dan niet ineens een stamboom)frenchielover schreef:we hebben ze op alles laten testen uit eigen zorg. we wille ze natuurlijk niet aan iets kwijt. en nee alleen ivy had een stamboom maar haar dochter is eigenlijk perfect geschickt voor fci dus ik ben aan het kijken of we toch een stamboom voor haar kunnen krijgen. haar broertje is daar wat minder geschikt voorHutsje schreef:zijn de hondjes getest trouwens? ik ga ervan uit dat ze geen stamboom hebben?
- frenchielover
- Actief
kan het miss ook in duitsland? we zijn duits en we hebben nog steeds duitse nationaliteit dus als het daar wel kan?

- Hutsje
- Zeer actief
waarop zijn ze getest dan? een stamboom ga je er niet bij krijgen, ook niet in duitsland.frenchielover schreef:we hebben ze op alles laten testen uit eigen zorg. we wille ze natuurlijk niet aan iets kwijt. en nee alleen ivy had een stamboom maar haar dochter is eigenlijk perfect geschickt voor fci dus ik ben aan het kijken of we toch een stamboom voor haar kunnen krijgen. haar broertje is daar wat minder geschikt voorHutsje schreef:zijn de hondjes getest trouwens? ik ga ervan uit dat ze geen stamboom hebben?

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
zou je zelf uit moeten zoeken via de VDH, maar gok zomaar dat het daar niet mogelijk is (is weinig mogelijk in Dld)frenchielover schreef:kan het miss ook in duitsland? we zijn duits en we hebben nog steeds duitse nationaliteit dus als het daar wel kan?
- frenchielover
- Actief
patella luxatie de ouders, voor de rest voornamelijk op ademhaling problemen en gewrichtsproblemen.

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Is daar ook nie voor. Jezus zeg.frenchielover schreef:gewoon een honden broekje. werkt alleen niet goedDebbieZ schreef:Ik heb nog nooit gehoord van een broekje om een dekking te voorkomen.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
Melanie 74
Nope, dan moet je daar wonen.frenchielover schreef:kan het miss ook in duitsland? we zijn duits en we hebben nog steeds duitse nationaliteit dus als het daar wel kan?
- frenchielover
- Actief
nee goh dt weet ik wel. viel alleen te proberen, ik laat geen een teefje meer steriliseren.nathalie schreef:Is daar ook nie voor. Jezus zeg.frenchielover schreef:gewoon een honden broekje. werkt alleen niet goedDebbieZ schreef:Ik heb nog nooit gehoord van een broekje om een dekking te voorkomen.

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
frenchielover schreef:nee goh dt weet ik wel. viel alleen te proberen, ik laat geen een teefje meer steriliseren.nathalie schreef:Is daar ook nie voor. Jezus zeg.frenchielover schreef:gewoon een honden broekje. werkt alleen niet goedDebbieZ schreef:Ik heb nog nooit gehoord van een broekje om een dekking te voorkomen.
wat is er zo moeilijk aan het gescheiden houden van honden???
& waarom laat je niet meer steriliseren?
- frenchielover
- Actief
minder weer, zonde van de bloedlijn. maar ik persoonlijk vindt de meeste nederlandse franse bullen te doorgefokt. arme beestjes kunnen meestal nie een fatsoenlijk rennen met die korte beentjesMelanie 74 schreef:Nope, dan moet je daar wonen.frenchielover schreef:kan het miss ook in duitsland? we zijn duits en we hebben nog steeds duitse nationaliteit dus als het daar wel kan?

- ailaina
- Actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua x boomer en een yorkshire terrier
Ik krijg zo'n idee dat je heel graag pups wilde en dat je dat broekje "probeerde" voor de aardigheid.

“The sea is nothing but a library of all the tears in history.”
― Lemony Snicket
- ailaina
- Actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua x boomer en een yorkshire terrier
Dan kan ik je overigens wel gelijk geven, maar zou het nieuws niet zo verhullen. 
Heel veel plezier van de pups... ben benieuwd naar de foto's
Succes
Heel veel plezier van de pups... ben benieuwd naar de foto's

“The sea is nothing but a library of all the tears in history.”
― Lemony Snicket
- frenchielover
- Actief
Is daar ook nie voor. Jezus zeg.[/quote]
nee goh dt weet ik wel. viel alleen te proberen, ik laat geen een teefje meer steriliseren.[/quote]
& waarom laat je niet meer steriliseren?[/quote]
een van de 2 zit dan 24 7 in de benche dn moet ik ze zelf gescheiden uitlaten dt was al erg. en ons vorige teefje is door een fout van de dierenarts op 2de kerstdag overleden, mafkees keek niet goed en had driekwart van haar blaas eruit gehaald... en dat had echt wel impact op ons alle, nog steeds.
nee goh dt weet ik wel. viel alleen te proberen, ik laat geen een teefje meer steriliseren.[/quote]
een van de 2 zit dan 24 7 in de benche dn moet ik ze zelf gescheiden uitlaten dt was al erg. en ons vorige teefje is door een fout van de dierenarts op 2de kerstdag overleden, mafkees keek niet goed en had driekwart van haar blaas eruit gehaald... en dat had echt wel impact op ons alle, nog steeds.

- frenchielover
- Actief
we wouden ze wel maar we hebben nog 2 die we vanaf dag 2 met de hand hebben opgevoedt dusb we wouden die pups wel maar eigelijk nog niet nu xD maar nu het gebeurdt is kunnen we net zo goed blijf zijn. trouwens ze liet dus net beetje plas met slijm lopen op de bank en dat is totaal niet zoals normaal, normaal durft ze nie op de bank te pissen + we zijn 2 uur geleden buiten geweest, is dat miss een teken? en dankjewel ik zet de fotos er gelijk op als ze er zijnailaina schreef:Ik krijg zo'n idee dat je heel graag pups wilde en dat je dat broekje "probeerde" voor de aardigheid.

- Jeannettebo
- Zeer actief
Een van de twee in de bench en de ander in dezelfde ruimte geeft ook gewoon een prima kans op dekking...
Ik zou toch dame of heer laten castreren...

- frenchielover
- Actief
nog steeds kans op dekking?Jeannettebo schreef:Een van de twee in de bench en de ander in dezelfde ruimte geeft ook gewoon een prima kans op dekking...

- Hutsje
- Zeer actief
welke bloed"lijn"? je fokt honden zonder boom en dit is een oepsnestje, ook niet echt de bedoeling dusfrenchielover schreef:minder weer, zonde van de bloedlijn. maar ik persoonlijk vindt de meeste nederlandse franse bullen te doorgefokt. arme beestjes kunnen meestal nie een fatsoenlijk rennen met die korte beentjesMelanie 74 schreef:Nope, dan moet je daar wonen.frenchielover schreef:kan het miss ook in duitsland? we zijn duits en we hebben nog steeds duitse nationaliteit dus als het daar wel kan?

- Hutsje
- Zeer actief
nee goh dt weet ik wel. viel alleen te proberen, ik laat geen een teefje meer steriliseren.[/quote]frenchielover schreef:Is daar ook nie voor. Jezus zeg.
een van de 2 zit dan 24 7 in de benche dn moet ik ze zelf gescheiden uitlaten dt was al erg. en ons vorige teefje is door een fout van de dierenarts op 2de kerstdag overleden, mafkees keek niet goed en had driekwart van haar blaas eruit gehaald... en dat had echt wel impact op ons alle, nog steeds.[/quote]
je moet ze juist gescheiden houden als de teefjes loops zijn, daar ben je dan straks vanaf. en het teefje moest een keizersnede toch? dat is een spoedoperatie en heel iets anders dan een castratie (het is castratie ipv sterilisatie). en als je deze da niet meer vertrouwt zou ik rap op zoek gaan naar een andere.

- frenchielover
- Actief
je moet ze juist gescheiden houden als de teefjes loops zijn, daar ben je dan straks vanaf. en het teefje moest een keizersnede toch? dat is een spoedoperatie en heel iets anders dan een castratie (het is castratie ipv sterilisatie). en als je deze da niet meer vertrouwt zou ik rap op zoek gaan naar een andere.[/quote]Hutsje schreef:een van de 2 zit dan 24 7 in de benche dn moet ik ze zelf gescheiden uitlaten dt was al erg. en ons vorige teefje is door een fout van de dierenarts op 2de kerstdag overleden, mafkees keek niet goed en had driekwart van haar blaas eruit gehaald... en dat had echt wel impact op ons alle, nog steeds.frenchielover schreef: & waarom laat je niet meer steriliseren?
houden we ook alleen dat reutje blijft continu doorgaan, en dan zitten ze afwisselend continu in de bench. en ja ze moest een keizersnee, toen die klaar was heeft die haar meteen erna gecastreerd (dus 2 operaties achter elkaar). we hebben al sinds het gebeurd is een andere, alleen zoiets en dan nog op 2de kerstdag blijft er ff insteke...

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Dat ze door de tralies gedekt word bedoel je.?Jeannettebo schreef:Een van de twee in de bench en de ander in dezelfde ruimte geeft ook gewoon een prima kans op dekking...
Laat ik je uit de droom helpen , want dat kan helemaal niet.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- frenchielover
- Actief
bouvierpoedel schreef:Dat ze door de tralies gedekt word bedoel je.?Jeannettebo schreef:Een van de twee in de bench en de ander in dezelfde ruimte geeft ook gewoon een prima kans op dekking...
Laat ik je uit de droom helpen , want dat kan helemaal niet.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Weet je zeker dat het urine was? Het zou ook kunnen zijn dat haar vliezen gebroken zijn?frenchielover schreef:trouwens ze liet dus net beetje plas met slijm lopen op de bank en dat is totaal niet zoals normaal, normaal durft ze nie op de bank te pissen + we zijn 2 uur geleden buiten geweest, is dat miss een teken? en dankjewel ik zet de fotos er gelijk op als ze er zijn
Het slijm kan een slijmprop zijn geweest, die gaat vaak vooraf aan de bevalling bij een hond. Ik denk dat het niet heel lang meer zal gaan duren.
- frenchielover
- Actief
het was echt urine heb gelijk eraan geroken.. na mag ook tijd worden ik hou het niet vol die nieuwsgierigheidLongFields schreef:Weet je zeker dat het urine was? Het zou ook kunnen zijn dat haar vliezen gebroken zijn?frenchielover schreef:trouwens ze liet dus net beetje plas met slijm lopen op de bank en dat is totaal niet zoals normaal, normaal durft ze nie op de bank te pissen + we zijn 2 uur geleden buiten geweest, is dat miss een teken? en dankjewel ik zet de fotos er gelijk op als ze er zijn
Het slijm kan een slijmprop zijn geweest, die gaat vaak vooraf aan de bevalling bij een hond. Ik denk dat het niet heel lang meer zal gaan duren.

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Meen je dat nou?frenchielover schreef:een van de 2 zit dan 24 7 in de benche.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.