Nu komt er suiker en cushing ook nog bij
Gewoon even goed laten onderzoeken dan heb je zekerheid
Moderator: moderatorteam
ja,das wel waar.ik moet wel onthouden dat het voor hetzelfde geld toch alleen die ph waarde is en het braken en diaree van de kuur komen.toots schreef:O en Mirella. Laat je aub niet gek praten door alle verhalen. Het is al verwarrend genoeg.
Nu komt er suiker en cushing ook nog bijNaast het nierfalen.
Gewoon even goed laten onderzoeken dan heb je zekerheid
In Ridderkerk kunnen ze dat toch zelf testen? Kon je er niet op wachten?Mirella schreef:Dank jullie wel.vandaag is bloed afgenomen,niet gisteren.dus moet nog op de uitslag wachten
Ik ben niet van de AB, dus als mijn hond eventueel weer blaasgruis of andere problemen met zijn nieren zou krijgen, dan gaat hij onder behandeling van een goed holist. Daar zijn prima methodes voor.Mirella schreef:Was of een bacterië die dus niet is gevonden of ze kan haar ph waarde niet op peil houden waar ze dan de rest van haar leven ander voer voor zou moetenCaro. schreef:Wat is de verklaring dat er kristallen en gruis in de urine zitten? Het lijkt mij belangrijk om te weten wat ze nu mankeert voordat
je kan nadenken wat te doen
Ha gelukkig!Mirella schreef:Heb net de uitslagen gehad, was niks mis met lever nieren etc. Gelukkig !! Nu dan beginnen met blaasgruisdieet en dan binnenkort urine testen of het helpt,en ze heeft een prikje en pillen tegen het braken
holist heb ik nog nooit van gehoord.vers voer heb ik 1,5 jr geprobeerd en at ze steeds slechter tot ze niet meer at.dat het preventief niet gezond is had ik idd al gehoord,van paula ook lid van dit forum.maar weet even geen andere optie.Goldendelicious schreef:Ik ben niet van de AB, dus als mijn hond eventueel weer blaasgruis of andere problemen met zijn nieren zou krijgen, dan gaat hij onder behandeling van een goed holist. Daar zijn prima methodes voor.Mirella schreef:Was of een bacterië die dus niet is gevonden of ze kan haar ph waarde niet op peil houden waar ze dan de rest van haar leven ander voer voor zou moetenCaro. schreef:Wat is de verklaring dat er kristallen en gruis in de urine zitten? Het lijkt mij belangrijk om te weten wat ze nu mankeert voordat
je kan nadenken wat te doen
Een gezonde pH waarde kun je bereiken door verse voeding te verstrekken. Dieetvoer zou ik nimmer geven. Op termijn is de kans groot dat ze daar tekorten van oplopen. Een blaasgruisdieet is geenszins een voeding dat blijvend wordt geadviseerd. 3 maanden hooguit, niet preventief, dat is niet gezond voor je hond.
Is uit urineonderzoek ook bepaald wat voor kristallen het zijn?