kom op, doe het linkje er nu bijSmieszka1 schreef:Heb je het teefje met RC nu op mp staan?

Moderator: moderatorteam
kom op, doe het linkje er nu bijSmieszka1 schreef:Heb je het teefje met RC nu op mp staan?
Rosita Compagner schreef:kom op, doe het linkje er nu bijSmieszka1 schreef:Heb je het teefje met RC nu op mp staan?
Dat stond wel bij haar profiel vanochtend, viel me al op dat ze onder de rook van Rotterdam zei te wonen en later zag ik idd Spijkenisse. Valt snel op als je ook uit die contrijen komtTara schreef:TS woont toch niet in Spijkenisse?Smieszka1 schreef:Rosita Compagner schreef:kom op, doe het linkje er nu bijSmieszka1 schreef:Heb je het teefje met RC nu op mp staan?
http://link.marktplaats.nl/663765613
Gollum schreef:Oh wat een verschrikkelijkheid.. Terwijl TS vertelde zo goed op de lengte van de neus te hebben geselecteerd
Ah, da's wél handig........... Daar loop je langs de kennels en wijst er eentje aan. Dit dekstation heeft nog wel een type wat de teef van ts iets beter aangevuld had? Gijs Andor vind ik (voor het ras!) er heel redelijk uitzien.Tara schreef:Ik kwam deze advertentie nog tegen...LongFields schreef:Jemig, die reu....
Jawel, maar in beide advertenties bedoel ikNanna schreef:OverschreeuwenJaap* schreef:Wat gebruiken die mensen het woord super! toch overvloedig veel. En overbodig.
E_A_I schreef:Mijn teefje heeft allerlei onderzoeken gehad en fotos van luchtpijp gehad en is goedgekeurd voor het fokken!
Ze is ook op shows geweest en nog nooit problemen gehad met botten!!
Van de reu heb ik geen onderzoeken gezien maar zijn fokker zegt dat hij ook goedgekeurd is!
Ik heb het ook eerlijk verteld aan de reu eigenaar en de pup kopers!!
Maar die zeggen dat het normaal is bij dit ras Engels Bulldog.
Ik vind dit zo zielig zo jong en dan al geopereerd moeten worden! De andere pups zijn super gezond!
Die spelen en rennen maar ik ben zo bang dat dit weer gebeurd!
En ik ben ook zo bang als ik haar gratis weggeef dat ze niet bij de juiste mensen komt!!
Oh die pups bedoel je!Habibi schreef:E_A_I schreef:Mijn teefje heeft allerlei onderzoeken gehad en fotos van luchtpijp gehad en is goedgekeurd voor het fokken!
Ze is ook op shows geweest en nog nooit problemen gehad met botten!!
Van de reu heb ik geen onderzoeken gezien maar zijn fokker zegt dat hij ook goedgekeurd is!
Ik heb het ook eerlijk verteld aan de reu eigenaar en de pup kopers!!
Maar die zeggen dat het normaal is bij dit ras Engels Bulldog.
Ik vind dit zo zielig zo jong en dan al geopereerd moeten worden! De andere pups zijn super gezond!
Die spelen en rennen maar ik ben zo bang dat dit weer gebeurd!
En ik ben ook zo bang als ik haar gratis weggeef dat ze niet bij de juiste mensen komt!!
Ja, dat was ze even vergeten. Kan gebeuren toch ? Kun jij alles altijd supergoed onthouden ofzo ?Tara schreef:Je schreef in je andere topic dat je nu zes weken oude pups had liggen. En een ervan had RCS, en de andere waren allemaal supergezond...E_A_I schreef:Op marktplaats?? Waar hebben jullie het over???
Ik heb geen pup nu hoor??? Dus lijkt me sterk dat mijn pups op mp staan??
Herstel: supergezond, om even in bulltermen te blijven.
Dat viel mij ook op. Ik zie alleen maar een superdikke en superbrede neusrimpel bij die pupJaap* schreef:Wat gebruiken die mensen het woord super! toch overvloedig veel. En overbodig.
Zeg, ik stoor me doorgaans niet snel aan iemands schrijfstijl maar zou je alsjeblieft willen stoppen met al die vraagtekens????? en uitroeptekens!!!!!!! Het komt zo dom over!!!!!E_A_I schreef:Op marktplaats?? Waar hebben jullie het over???
Ik heb geen pup nu hoor??? Dus lijkt me sterk dat mijn pups op mp staan??
Heel toevallig.yuki schreef:Wat gek, de advertentie is nu weg
Je hoeft niet te schreeuwen hoor.E_A_I schreef:NOG EENS MAAL VOOR DE DUIDELIJKHEID
IK HEB GEEN PUPS TE KOOP!!