moosje schreef:Het was gezellig! Veel bekenden gezien, en de sfeer was erg goed.
Naast de vele buitenlandertjes ook een paar Hollandse Herders gezien, heel veel Staffjes, Bullterriërs, en ook best wat Tervuerense, Ridgebacks en Borders. En 2 Wartjes, een blonde en een zwarte. Alles liep door elkaar, ik heb weinig tot geen incidenten gezien of gehoord. Er liepen opvallend veel Peruanen viel me op, en ik heb ook nog 2 AHT's gezien.
Bleza is stuk nu, en ik ook, haha.
Uiteraard sluit ik mij hier helemaal bij aan, was leuk, gezellig alleen bloed heet

Zelfs mijn Spaanse dame dacht bekijk het maar haha. Ook zo leuk ze ging het water in, maar kan nog niet los. Dus ik maar broek omhoog en erin. Bellabeest hetzelfde. Conclusie; wij zeiknat en de honden op het strand
Dus Ivy heeft even verplicht gezwommen (en toen ze het door had vond ze het echt heel leuk

)
Erg leuk, werd 2 keer herkent, nee zeg het verkeerd, Ivy werd 2 keer herkend door mensen die met haar opvang etc te maken hadden gehad en haar herkende van foto's op verschillende fora's. Ik kende de namen wel van de mensen en leuk om daar nu ook een gezicht bij te zien.
Danielle, Dazwa, mijn dag kan niet meer stuk, de eerste brand al hahahaha dat was die pink nog iets echt heerlijk!!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..