Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het smerigste wat je hond gedaan heeft
Moderator: moderatorteam
-
Worteltje
- Vaste gebruiker
Re: Het smerigste wat je hond gedaan heeft
nondeju zeg als ik dat lees over die mensenpoep hier.
Niet normaal zeg. Doen er dan zoveel mensen hun behoeften in de natuur ?
Nog nooit geweten .
Ik dcaht dat we ondertussen wat beschaafder waren geworden.
Nog nooit geweten .
-
Safari
Hier gewoon in het stadspark.Worteltje schreef: Niet normaal zeg. Doen er dan zoveel mensen hun behoeften in de natuur ?
.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Maupie heeft weleens in de mensenkots gerold, dat was echt vreselijk. En ook weleens mensenpoep gegeten en vervolgens in de auto naar huis uitgekotst (en weer opgegeten). Bleh
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Het is wel een lekker gruweltopic geworden 
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
waarom kots je het dan uit, dacht ik nog.. als je het toch weer opeet?? Maar ja, dat zal ik nooit meer wetenJion schreef:Okee jij wint!sbientje schreef:Maupie heeft weleens in de mensenkots gerold, dat was echt vreselijk. En ook weleens mensenpoep gegeten en vervolgens in de auto naar huis uitgekotst (en weer opgegeten). Bleh
Bijna alles in dit topic heeft maupie wel gedaan trouwens hahaha.. Wat een goor beest was dat eigenlijk
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Mijn toen nog vriend bleef de aller eerste keer bij mij slapen (bij mijn ouders thuis want ik was toen 18). Ik lag nog in bed en hij was beneden met mijn broertje. Bo die had zijn eigen poep gegeten en toen op de bank weer uitgekotst. Mijn man is snel naar boven gevlucht en mijn broer heeft al kokhalzend de bank schoongemaakt. Mijn man is opgevoed met het idee dat dieren vies zijn, nou dat werd wel even bevestigd, valt me nog mee dat we toen we samenwoonden binnen een half jaar Dushi hadden hahahah
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Mijn honden eten alleen kattenstront en paardenstront en de kleintjes rollen graag in flatsen van eenden en ganzen. Mensenpoep ben ik nog nooit tegengekomen, of ik heb het niet gemerkt dat kan ook.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
In een van de parken hier worden de kinderen van een dagopvang 's zomers uitgelaten ( zo noem ik het althans maar ) en nadat ik ze weer eens op een wei bezig zag wist ik ineens waarom mijn honden als door een magneet aangetrokken naar een bepaalde plek in dat weiland wilden.Worteltje schreef:nondeju zeg als ik dat lees over die mensenpoep hier.
Nog nooit geweten .
Een van de kinderen moest blijkbaar nodig en hup , daar ging de broek naar beneden
Juf veegde daarna af en gooide het papier ook zo van zich af.
Ben daarna een hele poos weer ergens anders heen geweest met de honden.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Ik herken niet veel van bovenstaande verhalen, ik heb gewoon een keurig dametje
(hum).
Ze eet wel eens poep, als ze de kans krijgt, en ze rolt ook wel eens, maar nog nooit in echt vieze zaken. Ik zie ook nooit dat ze echt IN iets rolt, het zal dus meer de geur zijn.
Ze eet wel eens poep, als ze de kans krijgt, en ze rolt ook wel eens, maar nog nooit in echt vieze zaken. Ik zie ook nooit dat ze echt IN iets rolt, het zal dus meer de geur zijn.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
sja helaas rollen ze hier allemaal in de mensenpoep als ze de kans krijgen
dat komt omdat ik ze hier uitlaat waar veel vissers zitten in het weekend....."gelukkig" is dat enkel zomers en sleep ik ze dan ook zomers meteen het water in om ze weer schoon te poetsen, ik heb daarom ook altijd wat "schoonpoets spullen bij me".
het is daar te fijn wandelen met mijn honden om er niet meer heen te gaan dus sja dan moet dat maar af en toe, gelukkig is het niet elke dag raak
kalusha rolde ook altijd graag in de vis, dan moest ik de schubjes weer uit haar vacht plukken
maar het goorste vond ik toen Solar een keer , hoogzomer was het, een bot opgroef uit de tuin en inclusief maden zo op de stoel neerlegde en lekker begon te kluiven
kalusha rolde ook altijd graag in de vis, dan moest ik de schubjes weer uit haar vacht plukken
maar het goorste vond ik toen Solar een keer , hoogzomer was het, een bot opgroef uit de tuin en inclusief maden zo op de stoel neerlegde en lekker begon te kluiven
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ik kan gelukkig niks bedenken
Komt vast nog wel.
Komt vast nog wel.
-
lets have fun
ooh, jasses, tineke, wat goorFardauke schreef: En wat ik denk ik het smerigste vind is een duidelijk gebruikte maandverband die ze niet los wou laten, ben eerst de boot in gegaan voor een plastic zak die om mijn handen gedaan en toen die mndverband uit haar bek getrokken.
Floor apporteert gebruikte condooms
rufus doet zulke dingen niet. dat is een héér
- Dee
- Zeer actief
En dan mag jij het afpakkenlets have fun schreef:ooh, jasses, tineke, wat goorFardauke schreef: En wat ik denk ik het smerigste vind is een duidelijk gebruikte maandverband die ze niet los wou laten, ben eerst de boot in gegaan voor een plastic zak die om mijn handen gedaan en toen die mndverband uit haar bek getrokken.![]()
Floor apporteert gebruikte condoomsDie vind ze nog wel eens op het parkeerplaats bij het bos en dan brengt ze mij dat..... Maar los laten, ho maar. Zit ze voor me met een vies condoom half uit haar bek hangend en ik krijs los!los!los!
En zij denkt, ja daaaag ik heb het eerlijk gevonden
![]()
![]()
rufus doet zulke dingen niet. dat is een héér
Leuk, honden.
-
lets have fun
Dee schreef:En dan mag jij het afpakkenlets have fun schreef:ooh, jasses, tineke, wat goorFardauke schreef: En wat ik denk ik het smerigste vind is een duidelijk gebruikte maandverband die ze niet los wou laten, ben eerst de boot in gegaan voor een plastic zak die om mijn handen gedaan en toen die mndverband uit haar bek getrokken.![]()
Floor apporteert gebruikte condoomsDie vind ze nog wel eens op het parkeerplaats bij het bos en dan brengt ze mij dat..... Maar los laten, ho maar. Zit ze voor me met een vies condoom half uit haar bek hangend en ik krijs los!los!los!
En zij denkt, ja daaaag ik heb het eerlijk gevonden
![]()
![]()
rufus doet zulke dingen niet. dat is een héér![]()
Leuk, honden.
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Otto heeft een keer op een dooie vis liggen rollen. In de poep ook een keer, ik ben toen niet zo ver gegaan om te kijken of dat mensenpoep was of niet, daar geloof ik het wel mee. Af en toe ene hapje paardenpoep vindt hij ook wel lekker (heel fijn met een manege om de hoek
).
Freule Jet blieft graag bonbonnetjes uit het kattentoilet. Die peuzelt ze dan op op mijn bed [en neemt dan ook de halve kattenbak mee].
Edit: Jet mag dus ook niet meer boven komen, daar staat de kattenbak
Freule Jet blieft graag bonbonnetjes uit het kattentoilet. Die peuzelt ze dan op op mijn bed [en neemt dan ook de halve kattenbak mee].
Edit: Jet mag dus ook niet meer boven komen, daar staat de kattenbak
Laatst gewijzigd door [Sandra] op 02 feb 2013 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Groetjes,
Sandra
- Dee
- Zeer actief
O ja, Figo heeft de kattenbak ook geraust toen hij nog een uk was
Heej..waar ga jij met die drol heen? Nou op de bank vrouw
Neej ! Jaaa!!
Heej..waar ga jij met die drol heen? Nou op de bank vrouw
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Schieten toch nog wel wat meer dingen te binnen als ik hier verder lees.
Ik woonde in Vlissingen gelijkvloers en Elena had de badkamerdeur ( wat ook meteen mijn toilet was ) opengekregen.
Kom ik thuis lag heel de inhoud van mijn prullebakje door de gang.
Normaal niet zo erg, maar ik had net mijn maandelijkse probleem en ze had vrolijk een aantal tampons opgegeten
Heb alles kokhalzend opgeruimt, meteen ook van die deur de klink omgezet zodat ze daar nooit meer kon komen.
En Ziva heeft ook iets raars.
Ze is binnen heel goed zindelijk , maar in haar kennel wil t nogal eens mis gaan.
Vind ik geen ramp , dweil dan gewoon even .
Maar ze heeft wel eens een handje ervan om af en toe door haar eigen plas te gaan rollen.
Gevolg dus dat ze weleens naar pis ruikt , gelukkig is er nog de baby haarlotion. Die smeer ik dan in haar vacht.
Want om dr nou 4x per week in bad te doen is ook weer zowat
Ik woonde in Vlissingen gelijkvloers en Elena had de badkamerdeur ( wat ook meteen mijn toilet was ) opengekregen.
Kom ik thuis lag heel de inhoud van mijn prullebakje door de gang.
Normaal niet zo erg, maar ik had net mijn maandelijkse probleem en ze had vrolijk een aantal tampons opgegeten
Heb alles kokhalzend opgeruimt, meteen ook van die deur de klink omgezet zodat ze daar nooit meer kon komen.
En Ziva heeft ook iets raars.
Ze is binnen heel goed zindelijk , maar in haar kennel wil t nogal eens mis gaan.
Vind ik geen ramp , dweil dan gewoon even .
Maar ze heeft wel eens een handje ervan om af en toe door haar eigen plas te gaan rollen.
Gevolg dus dat ze weleens naar pis ruikt , gelukkig is er nog de baby haarlotion. Die smeer ik dan in haar vacht.
Want om dr nou 4x per week in bad te doen is ook weer zowat
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
In mensendiarree rollen en rotte vissen. Wat meurt dat uggghhh

- BaasInOpleiding
- Actief
- Mijn ras(sen): toevallig nu een Fox Terrier
3 a 4 jaar oud
reu
12-12-2012 gaan we samenwonen! - Aantal honden: 1
Ik vind niet zo snel iets smerig, als ie mij maar niet ondersmeert met zooi.
Poep aan de rand van het poepzakje, dat vond ik niet zo fijn, temeer daar ik wat te eten voor onderweg had meegenomen maar na het poepincident maar hongerig naar huis ben gegaan.
Poep aan de rand van het poepzakje, dat vond ik niet zo fijn, temeer daar ik wat te eten voor onderweg had meegenomen maar na het poepincident maar hongerig naar huis ben gegaan.
Onderzoek alles en behoud het goede
- *tweety*
- Zeer actief
Kyra het hondje wat niet meer leeft: die vrat paardenstront en rolde eens door een half vergane rotte vis
Yvar: die heeft zulke gekke dingen nog nooit gedaan
Yvar: die heeft zulke gekke dingen nog nooit gedaan
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
In mensenpoep rollen, altijd leuk met honden met baarden
1 keer in de meest gruwelijke vis gerold, echt die vis rook je al op 30 meter afstand, helaas hun eerder dan ik. Ik moest ze 5 x wassen voor de geur er een beetje van af was.
Maar! Olijfje slaapt op bed en die lag gezellig bij mijn lief op haar kussen. Olijfje was blijkbaar een beetje misselijk en heeft met een boogje over haar hoofd heen gekotst, waardoor een deel in mijn lief haar oor terecht kwam
Maar! Olijfje slaapt op bed en die lag gezellig bij mijn lief op haar kussen. Olijfje was blijkbaar een beetje misselijk en heeft met een boogje over haar hoofd heen gekotst, waardoor een deel in mijn lief haar oor terecht kwam

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Jion schreef:Ik liep een keer met de honden in het centrum van Valkenswaard langs een monumentaal pand, toen ze opeens daar aan de muur gingen likken als bezetenen. Ik kijken en ja hoor, er had gewoon een onverlaat tegen die muur op zitten schijten. Echt een hele plak diarree tot een halve meter hoog.Safari schreef:Hier gewoon in het stadspark.Worteltje schreef: Niet normaal zeg. Doen er dan zoveel mensen hun behoeften in de natuur ?
.en niet eens in de bosjes maar op een plek waar je onder de weg door moet lopen.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
jaja was je weer bezig geweest.Inge schreef:Jion schreef:Ik liep een keer met de honden in het centrum van Valkenswaard langs een monumentaal pand, toen ze opeens daar aan de muur gingen likken als bezetenen. Ik kijken en ja hoor, er had gewoon een onverlaat tegen die muur op zitten schijten. Echt een hele plak diarree tot een halve meter hoog.Safari schreef:Hier gewoon in het stadspark.Worteltje schreef: Niet normaal zeg. Doen er dan zoveel mensen hun behoeften in de natuur ?
.en niet eens in de bosjes maar op een plek waar je onder de weg door moet lopen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Shelly begraaft graag kluiven onder mijn hoofdkussen. En dan niet de droge natuurlijk. Als ik gehurkt zit en ik heb een bouwvakkersdecollete van achter, wil ze altijd even mijn bilspleet inspecteren en vervolgens haar tong erin steken, brrrr. Ik gilde echt toen ze dat voor het eerst deed, net of er een slang in je broek kruipt! Nu hurk ik niet meer met mijn rug naar haar toe, haha, of ik hou mijn hand ervoor. Ze mag ook niet mee de wc in of zo dat ze niet achter me kan komen, bah.
En ze wil altijd eten uit de mond pikken, dat komt door mijn vriend, die vind dat lollig. Dus nu als je iets te eten in je mond hebt, wil ze kusjes geven en als je dat toelaat, steekt ze zo haar tong in je mond en vist het eruit. Die is echt bij de wolven opgegroeid, volgens ons, haha, want dat deed ze vrij snel uit zichzelf. Ze is gewoon een pikkeboef. Maar dat vind ik heel vies. Mijn vriend doet het wel, die geeft haar zo wel eens kaas of worst.
Zo grappig, een keer was een vriend van ons op visite en ze vertrouwde hem niet. Zat hem eens te bestuderen en zachtjes naar hem te grommen. Hij was niet onder de indruk en lokte haar. Maar hij zat te eten, gaat die muts ineens na even snel snuffelen, zijn mond likken. Zo van, nou, je bent okee bevonden, lever nu je eten maar in, hahaha. Dat ging echt in een minuut tijd over tot slijmen en eten proberen af te troggelen. Ik riep meteen, laat haar niet haar tong in je mond steken, hij lag helemaal dubbel.
En ze wil altijd eten uit de mond pikken, dat komt door mijn vriend, die vind dat lollig. Dus nu als je iets te eten in je mond hebt, wil ze kusjes geven en als je dat toelaat, steekt ze zo haar tong in je mond en vist het eruit. Die is echt bij de wolven opgegroeid, volgens ons, haha, want dat deed ze vrij snel uit zichzelf. Ze is gewoon een pikkeboef. Maar dat vind ik heel vies. Mijn vriend doet het wel, die geeft haar zo wel eens kaas of worst.
Zo grappig, een keer was een vriend van ons op visite en ze vertrouwde hem niet. Zat hem eens te bestuderen en zachtjes naar hem te grommen. Hij was niet onder de indruk en lokte haar. Maar hij zat te eten, gaat die muts ineens na even snel snuffelen, zijn mond likken. Zo van, nou, je bent okee bevonden, lever nu je eten maar in, hahaha. Dat ging echt in een minuut tijd over tot slijmen en eten proberen af te troggelen. Ik riep meteen, laat haar niet haar tong in je mond steken, hij lag helemaal dubbel.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Oh ik herinner me opeens wat na al die gore verhalen
Toen Gol nog een losgeslagen jong pupje was heeft ze eens een volle luier in het park gevonden. Vol met groene smurrie-diarree
Toen ik haar riep rende ze triomfantelijk weg met dat ding, keihard schudden zodat ze helemaal groen was
Oh wat heb ik op haar gescholden zeg, vooral omdat ik toen nog met de lift 7 verdiepingen omhoog lekker in het aroma stond
Toen Gol nog een losgeslagen jong pupje was heeft ze eens een volle luier in het park gevonden. Vol met groene smurrie-diarree
Toen ik haar riep rende ze triomfantelijk weg met dat ding, keihard schudden zodat ze helemaal groen was
Oh wat heb ik op haar gescholden zeg, vooral omdat ik toen nog met de lift 7 verdiepingen omhoog lekker in het aroma stond
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij hadden vroeger een kleine tv-kast met tv, versterker, dvd-speler, aparte boxen (incl dolby surround) en een bas-kast. Heel veel kabels dus en omdat de kast klein was kon je er makkelijk bij. Toen Iarik 8 maanden was, dus redelijk groot maar nog niet helemaal zindelijk, heeft hij een keer over die kabels gepoept. Het was ook nog dunne stront en werkelijk alle kabels zaten onder. Ik heb de kabels 1 voor een moeten schoonmaken. Uiteraard nadat ik de vloer had leeggeschept. 
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Gollum schreef:Oh ik herinner me opeens wat na al die gore verhalen![]()
Toen Gol nog een losgeslagen jong pupje was heeft ze eens een volle luier in het park gevonden. Vol met groene smurrie-diarree![]()
Toen ik haar riep rende ze triomfantelijk weg met dat ding, keihard schudden zodat ze helemaal groen was![]()
Achteraf lach je er om.
-
Ήυs
Dat is toch wel Fay die op onze spierwitte bank al liggend tegelijkertijd moest kotsen en schijten.. Gelukkig kunnen we de hoezen wassen en het bovenste plaatje is het resultaat van Fay, en de onderste is na het wassen.
Ze mag niet op de bank en we waren even 5 minuten weg
Nu hebben we grijze hoezen om de bank

Ze mag niet op de bank en we waren even 5 minuten weg
Nu hebben we grijze hoezen om de bank

- BaasInOpleiding
- Actief
- Mijn ras(sen): toevallig nu een Fox Terrier
3 a 4 jaar oud
reu
12-12-2012 gaan we samenwonen! - Aantal honden: 1
@Fafo Naam van wasmiddel graag! (Hier ook banken met wasbare hoes, maar echt niet dat die zo vlekkeloos uit de wasmachine komen als op die tweede foto)
Onderzoek alles en behoud het goede
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Gats, wat een razige verhalen..
Wij hebben een keurige Gooische Rottweiler..
Wij hebben een keurige Gooische Rottweiler..