Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Petitie tegen hondenbelasting

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: Petitie tegen hondenbelasting

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Bruce-Roxy schreef:
AnneMarie schreef:
dagmar88 schreef:
AnneMarie schreef: Tja abstract denken....de link is de aanhouder wint, of dit nu gaat om je tandarts die fraudeert (pas aan de hand gehad, iedereen zei, dit heeft geen zin etc etc maar heus wel heeft het zin) of omdat je wil dat justitie het niet opgeeft of omdat je wil dat dolfijnenjacht stopt of omdat je een niet wettige belasting wil aanpakken.
Voor de mensen die meteen aangeven dat het allemaal niets uithaalt was dit bedoelt. Natuurlijk is de impact heeel anders dat zie ik ook wel. De link is opgeven of doorgaan :U:

:U: Misschien hebben ze bij justitie wel mensen die zaken fatsoenlijk kunnen onderbouwen en niet maar wat roepen.

Voor mensen geldt een gelijkheidsbeginsel, bij dieren geldt dit helaas niet. Voor een hond wordt belasting betaalt, voor overige dieren geldt dit niet.
Dat hebben ze zeker...weet niet wat dit ermee te maken heeft???
Ik repareer de quote even, wil er toch nog even op reageren.
Ik snap gewoon de link niet tussen hondenbelasting en de zaak Marianne Vaatstra.
Daar gaat het om een mensen leven, hier om het betalen van 10tallen euro's in de maand.
Persoonlijk, als ik bij justitie zou werken, zou ik me toch liever inzetten voor het oplossen van een misdrijf, dan voor een paar "zeikerds" (dit vind ik niet, maaja, gemeentes nou eenmaal wel, simpel) die geen hondenbelasting meer willen betalen.
Dus ik snap gewoon de link niet!

:LOL: Nog niet.

Het slaat ook nergens op. De calimero uithangen evenmin.
Zilla
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano en Staffordshire Bull Terrier
Aantal honden: 2

Re: Petitie tegen hondenbelasting

Ongelezen bericht door Zilla »

Angelique. schreef:
Zilla schreef:Is dit niet al zo ongeveer de 180ste petitie tegen hondenbelasting van het jaar?

de 280ste ook wel :ugh:
:LOL: dan ligt het niet aan mij.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”