Alles verteerd anders, hier krijgen ze ook een penslap met kvv, beiden verteren op een andere manier maar daar is nog nooit iemand die verzonnen heeft dat dit niet zou kunnen... wel met brok want oei oei oei... dat kan niet. Het is achterhaald, dat is op heel internet inmiddels al te lezen.smoekie schreef:Sorry hoor Mal, maar dat is gelul van de bovenste plank. Feit is en blijft dat kvv anders verteerd wordt dan brokken, en om dan te zeggen dat je het best tegelijkertijd kan geven, ja het zal vast hoor, menig hond zal er geen last van hebben, maar men moet dan als het over het promoten van vers vlees niet meer aankomen dat het (kvv/vlees) béter verteerd wordt en al wat nog meer, want bij het "tegelijkertijd" geven van brok doe je dat "beter" verteren van het vlees ook direct weer teniet, en dat heeft niks met "achterhaald" te maken dat is gewoon een vaststaand feitmalinois schreef:dat is al een hele tijd achterhaaldYblokdijk schreef:Ik zie hier een aantal keer staan dat jullie brok voeren naast KVV , ik heb altijd begrepen dat dat niet naast elkaar kan omdat een brok heel langzaam verteerd en vers vlees snel?! Daardoor kan de hond last krijgen van maag/darmen.Je kunt het ook gewoon gelijktijdig geven.
Niet dat ik me daar ooit druk over gemaakt heb, want ik heb dat nooit begrepen, hier kregen pups en jongen honden altijd al brokjes met kvv gemengd...

.