Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cujo
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Cujo
Dank jullie wel nogmaals
Ze wordt ineens steeds slechter en slechter en geen da die opneemt of wil komen
En ik ga haar niet met deze benauwdheid een auto inhijsen dan is ze denk ik voor het instappen er al niet meer.
Michael is bij haar gaan liggen hij kan beter rust uitstralen dan ik. Bij hem gaat ze redelijk rustig liggen. Bij mij voelt ze heel goed dat ik overstuur ben en daar wordt ze enorm onrustig door
Dus lig ik in mijn bed af te wachten.
Dit verdiend ze niet, maar ook niet om een half achterin een auto te hobbelen dat gaat niet goed komen
Ze wordt ineens steeds slechter en slechter en geen da die opneemt of wil komen
En ik ga haar niet met deze benauwdheid een auto inhijsen dan is ze denk ik voor het instappen er al niet meer.
Michael is bij haar gaan liggen hij kan beter rust uitstralen dan ik. Bij hem gaat ze redelijk rustig liggen. Bij mij voelt ze heel goed dat ik overstuur ben en daar wordt ze enorm onrustig door
Dus lig ik in mijn bed af te wachten.
Dit verdiend ze niet, maar ook niet om een half achterin een auto te hobbelen dat gaat niet goed komen
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Heel verdrietig nieuws, alle kracht en liefde toegewenst. Ik vond dit citaat van Bette Midler waarbij ik aan jullie moest denken:
If it all falls apart
I will know deep in my heart
The only dream that mattered had come true
In this life I was loved by you
Mooie dromen toegewenst Cujo, rust zacht. Ik denk dat Cujo altijd bij je zal blijven, ook al sterft ze in lichaam, in geest woont ze voor altijd in je hart. Heel veel moed, kalmte en sterkte toegewenst, Allison.
If it all falls apart
I will know deep in my heart
The only dream that mattered had come true
In this life I was loved by you
Mooie dromen toegewenst Cujo, rust zacht. Ik denk dat Cujo altijd bij je zal blijven, ook al sterft ze in lichaam, in geest woont ze voor altijd in je hart. Heel veel moed, kalmte en sterkte toegewenst, Allison.
- deesjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox/jack russels
- Aantal honden: 3
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
heel veel sterkte 

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Heel veel sterkte vandaag.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
Natasja 2005
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje) - Aantal honden: 2
Heel veel sterkte vandaag met het afscheid nemen van je once- in a - lifetimedog.
Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
OH wat hebben jullie geknokt, wat ben je een paar keer onderuit geslagen door diagnoses en wat heb je doorgeknokt om te kijken wat er nog mogelijk was,, of het echt wel zo was etc... En nu moet je haar laten gaan, wat zal dat zwaar en moeilijk zijn..en is dit weer intens houden van.. zorgen dat ze niet hoeft te lijden.. Heel veel sterkte..
- tootjeko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugese Podengo medio en Jack Hussel
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze heeft de hele nacht liggen knokken ze wil echt niet opgeven. Michael dacht dat ze moest plassen en ging met haar naar buiten daar ging ze meteen op de stoep liggen
Daarna weer met moeite naar binnen en ze heeft het erg benauwd rochelt heel erg
Bij Michael is ze redelijk rustig blijven liggen zodra ze mij ziet gaat ze nog sneller ademen dus ik kan niet eens naar haar toe nu zo ontzettend moeilijk
Kan om half 9 de da bellen. Hoop dat er iemand snel kan komen. Dit verdient ze echt niet
Daarna weer met moeite naar binnen en ze heeft het erg benauwd rochelt heel erg
Bij Michael is ze redelijk rustig blijven liggen zodra ze mij ziet gaat ze nog sneller ademen dus ik kan niet eens naar haar toe nu zo ontzettend moeilijk
Kan om half 9 de da bellen. Hoop dat er iemand snel kan komen. Dit verdient ze echt niet
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Cujo
Sterkte, wat ontzettend moeilijk!!!Demi schreef:Ze heeft de hele nacht liggen knokken ze wil echt niet opgeven. Michael dacht dat ze moest plassen en ging met haar naar buiten daar ging ze meteen op de stoep liggen![]()
Daarna weer met moeite naar binnen en ze heeft het erg benauwd rochelt heel erg![]()
Ook klote dat je nog zo lang moet wachten voor je de DA kan bellen...
-
Monique140970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
Heel veel sterkte vandaag...
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Gvd ( sorry voor t vloeken )
Arm meisje en arme jij, zo had je je de nacht niet voorgesteld he
Ik blijf maar niet snappen dat je snachts daar geen dierenarts voor kan bellen, en je arme meisje zo laten lijden.
Mijn tante heeft het ook eens gehad met haar hondje, daar wilde smorgens om 6 uur ook niemand voor komen.
Ze heeft toen de rijdende dierenarts gebeld , die kwam meteen.
Was ook heel boos dat er niemand wilde komen.
Missy was ook nog voor de eerste spuit eruit was al weg
Niet dat je er nu wat aan hebt , maar mss dat er ook wel zoiets bij jou in de buurt is ?
Nogmaals heel veel sterkte
Arm meisje en arme jij, zo had je je de nacht niet voorgesteld he
Ik blijf maar niet snappen dat je snachts daar geen dierenarts voor kan bellen, en je arme meisje zo laten lijden.
Mijn tante heeft het ook eens gehad met haar hondje, daar wilde smorgens om 6 uur ook niemand voor komen.
Ze heeft toen de rijdende dierenarts gebeld , die kwam meteen.
Was ook heel boos dat er niemand wilde komen.
Missy was ook nog voor de eerste spuit eruit was al weg
Niet dat je er nu wat aan hebt , maar mss dat er ook wel zoiets bij jou in de buurt is ?
Nogmaals heel veel sterkte
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
crutz schreef:Sterkte, wat ontzettend moeilijk!!!Demi schreef:Ze heeft de hele nacht liggen knokken ze wil echt niet opgeven. Michael dacht dat ze moest plassen en ging met haar naar buiten daar ging ze meteen op de stoep liggen![]()
Daarna weer met moeite naar binnen en ze heeft het erg benauwd rochelt heel erg![]()
Ja dat vind ik ook heel erg. Kon wel naar een praktijk maar dat is een half uur in de auto met een hond die er zo aan toe is, nee ook dat verdient ze zeker niet
En ik hoop maar voor haar dat er snel iemand komt het is maandag altijd enorm druk bij de dierenarts
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Heel veel sterkte!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Cujo
Daar zullen ze toch wel tijd voor maken!!!Demi schreef:crutz schreef:Sterkte, wat ontzettend moeilijk!!!Demi schreef:Ze heeft de hele nacht liggen knokken ze wil echt niet opgeven. Michael dacht dat ze moest plassen en ging met haar naar buiten daar ging ze meteen op de stoep liggen![]()
Ja dat vind ik ook heel erg. Kon wel naar een praktijk maar dat is een half uur in de auto met een hond die er zo aan toe is, nee ook dat verdient ze zeker niet
En ik hoop maar voor haar dat er snel iemand komt het is maandag altijd enorm druk bij de dierenarts
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Even heel nuchter hoor.Demi schreef:crutz schreef:Sterkte, wat ontzettend moeilijk!!!Demi schreef:Ze heeft de hele nacht liggen knokken ze wil echt niet opgeven. Michael dacht dat ze moest plassen en ging met haar naar buiten daar ging ze meteen op de stoep liggen![]()
Maar waarom heeft ze het wel verdiend om langer te wachten terwijl een ritje in de auto zij sneller uit haar lijden verlost is.?
Veel succes zo en sterkte.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
bouvierpoedel schreef:Even heel nuchter hoor.Demi schreef:crutz schreef:Sterkte, wat ontzettend moeilijk!!!Demi schreef:Ze heeft de hele nacht liggen knokken ze wil echt niet opgeven. Michael dacht dat ze moest plassen en ging met haar naar buiten daar ging ze meteen op de stoep liggen![]()
Maar waarom heeft ze het wel verdiend om langer te wachten terwijl een ritje in de auto zij sneller uit haar lijden verlost is.?
Veel succes zo en sterkte.
Dat dacht ik ook. Ik zou toch maar in de auto gestapt zijn dan was ze eerder uit haar lijden verlost.
Veel sterkte.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.