Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat te doen met poepzakje?
Moderator: moderatorteam
- baldur
- Zeer actief
Re: Wat te doen met poepzakje?
Hier word de poep ook haast niet opgepakt.
En er staat hier maar 1 zo'n bak met zakjes.
Zelf pak ik het altijd op.
Ik moet wel bekennen dat ik de poepzakjes in de vuinisbakken bij de winkel en de school gooi.
Kom ik daar niet langs dan gaat het mee naar huis.
Ik erger mezelf blauw aan al die poep dus het zou schandalig zijn als ik het niet oppak.
En er staat hier maar 1 zo'n bak met zakjes.
Zelf pak ik het altijd op.
Ik moet wel bekennen dat ik de poepzakjes in de vuinisbakken bij de winkel en de school gooi.
Kom ik daar niet langs dan gaat het mee naar huis.
Ik erger mezelf blauw aan al die poep dus het zou schandalig zijn als ik het niet oppak.
-
Bmamavan2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradormix
- Aantal honden: 1
Ik heb die paarse zakjes (met geur) van de action, daar zitten handvaten aan en die kun je ergens aan vast knubbelen (bij de mijne doe ik het aan de riem).

-
marina50
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb de hond onder de katten, n.l. 5 maine coons ;)
- Contacteer:
mirretje schreef:nou dan hoef je je geen aso te voelen hoor dan ben je gewoon een aso. Wie doet nu zoiets...poep bij iemand in zijn fietstas? Kan er niet om lachen om eerlijk te zijn.marina50 schreef:Ik voel me nu echt een aso... heb een keer, toen ik met een vriendin op pad zou gaan en we nergens een prullenbak zagen, een zakje vol bolussen (wel dichtgeknoopt natuurlijk) in iemand z'n fietstas gestopt...
We hebben ons wel de tranen gelachen toen we eenmaal in de auto zaten
Blijkbaar heb ik dan gewoon een andere perceptie van het begrip humor dan jullie...~Suzanne~ schreef:Dat je er nog om durft te lachen ookmarina50 schreef:Ik voel me nu echt een aso... heb een keer, toen ik met een vriendin op pad zou gaan en we nergens een prullenbak zagen, een zakje vol bolussen (wel dichtgeknoopt natuurlijk) in iemand z'n fietstas gestopt...
We hebben ons wel de tranen gelachen toen we eenmaal in de auto zaten![]()
![]()
Suzanne
Geeft niks hoor.
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
nog een zakje er omheen, dichtknopen en in je jaszak. Zie het probleem niet echt.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
-
pepim
- Zeer actief
Zou je dat ook humor vinden als je zoiets in jouw fietstas vond? Zomaar even een vraagjemarina50 schreef:mirretje schreef:nou dan hoef je je geen aso te voelen hoor dan ben je gewoon een aso. Wie doet nu zoiets...poep bij iemand in zijn fietstas? Kan er niet om lachen om eerlijk te zijn.marina50 schreef:Ik voel me nu echt een aso... heb een keer, toen ik met een vriendin op pad zou gaan en we nergens een prullenbak zagen, een zakje vol bolussen (wel dichtgeknoopt natuurlijk) in iemand z'n fietstas gestopt...
We hebben ons wel de tranen gelachen toen we eenmaal in de auto zatenBlijkbaar heb ik dan gewoon een andere perceptie van het begrip humor dan jullie...~Suzanne~ schreef:Dat je er nog om durft te lachen ookmarina50 schreef:Ik voel me nu echt een aso... heb een keer, toen ik met een vriendin op pad zou gaan en we nergens een prullenbak zagen, een zakje vol bolussen (wel dichtgeknoopt natuurlijk) in iemand z'n fietstas gestopt...
![]()
Suzanne
Geeft niks hoor.
-
pepim
- Zeer actief
Ik niet, ik zou er ook niet opletten en dat zou betekenen dat ik de poep aan mijn handen zou hebben. Goh ja wat leuk inderdaad.
-
marina50
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat ik me rot zou lachen, serieus waar! Kom op zeg, beter in een dichtgeknoopt zakje in mijn fietstas dan op de straat ervoor waar ik er geheid in zou gaan staan.pepim schreef:Zou je dat ook humor vinden als je zoiets in jouw fietstas vond? Zomaar even een vraagjemarina50 schreef:mirretje schreef:nou dan hoef je je geen aso te voelen hoor dan ben je gewoon een aso. Wie doet nu zoiets...poep bij iemand in zijn fietstas? Kan er niet om lachen om eerlijk te zijn.marina50 schreef:Ik voel me nu echt een aso... heb een keer, toen ik met een vriendin op pad zou gaan en we nergens een prullenbak zagen, een zakje vol bolussen (wel dichtgeknoopt natuurlijk) in iemand z'n fietstas gestopt...
We hebben ons wel de tranen gelachen toen we eenmaal in de auto zatenBlijkbaar heb ik dan gewoon een andere perceptie van het begrip humor dan jullie...~Suzanne~ schreef:Dat je er nog om durft te lachen ookmarina50 schreef:Ik voel me nu echt een aso... heb een keer, toen ik met een vriendin op pad zou gaan en we nergens een prullenbak zagen, een zakje vol bolussen (wel dichtgeknoopt natuurlijk) in iemand z'n fietstas gestopt...
![]()
Suzanne
Geeft niks hoor.
Hier in Maassluis is het volgens mij ook verplicht om op te ruimen maar elke dag ligt er wel een flats of bolus op de stoep; en als je mensen erop aanspreekt dan "doet mijn hond dat nooit".
Ja daahaag, ik heb het een keer met eigen ogen gezien.
Had de neiging om hevig scheldend naar buiten te gaan maar ben een uurtje af gaan zitten koelen, heb de hoop zelf met een zakje opgepakt en ben bij de gulle gever aan gaan bellen om het persoonlijk af te geven.
Met de mededeling dat, als ze volgende keer geen zakje bij zich mocht hebben, ze gewoon bij me aan mocht bellen om er eentje te vragen
-
pepim
- Zeer actief
Beter dan op de straat, ja hou op zeg.marina50 schreef:Ik denk dat ik me rot zou lachen, serieus waar! Kom op zeg, beter in een dichtgeknoopt zakje in mijn fietstas dan op de straat ervoor waar ik er geheid in zou gaan staan.pepim schreef: Zou je dat ook humor vinden als je zoiets in jouw fietstas vond? Zomaar even een vraagje
Hier in Maassluis is het volgens mij ook verplicht om op te ruimen maar elke dag ligt er wel een flats of bolus op de stoep; en als je mensen erop aanspreekt dan "doet mijn hond dat nooit".
Had de neiging om hevig scheldend naar buiten te gaan maar ben een uurtje af gaan zitten koelen, heb de hoop zelf met een zakje opgepakt en ben bij de gulle gever aan gaan bellen om het persoonlijk af te geven.
Met de mededeling dat, als ze volgende keer geen zakje bij zich mocht hebben, ze gewoon bij me aan mocht bellen om er eentje te vragen
Ik gebruik mijn fietstassen voor de boodschappen en ga niet kijken als ik ze erin doe of een of andere ..., dat laat ik verder in het midden,
zijn poepzakje in mijn fietstassen deponeert. Schei toch uit zeg, dat is niet mijn humor, belachelijk gewoon.
Ik snap het al het is een stukje wraak blijkbaar
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Het ergste wat ik ooit meegemaakt heb is toen ik een zakje met inhoud even op de grond had gelegd om Diesel aan te lijnen voor een aankomende auto. Rijd die auto toch wel vlak over dat zakje, dat met een luide knal uit elkaar spatte
Gelukkig stond ik niet vlakbij
Gelukkig stond ik niet vlakbij
-
marina50
- Zeer actief
- Contacteer:
Absoluut niet, het concept wraak is mij volkomen vreemd.pepim schreef:Beter dan op de straat, ja hou op zeg.marina50 schreef:Ik denk dat ik me rot zou lachen, serieus waar! Kom op zeg, beter in een dichtgeknoopt zakje in mijn fietstas dan op de straat ervoor waar ik er geheid in zou gaan staan.pepim schreef: Zou je dat ook humor vinden als je zoiets in jouw fietstas vond? Zomaar even een vraagje
Ik gebruik mijn fietstassen voor de boodschappen en ga niet kijken als ik ze erin doe of een of andere ..., dat laat ik verder in het midden,
zijn poepzakje in mijn fietstassen deponeert. Schei toch uit zeg, dat is niet mijn humor, belachelijk gewoon.
Mag hoor, had ik wel een rolletje in de gang klaar gelegd voor jeCleva schreef:Haha. Ik zou het elke dag doen. Aanbellen en een zakje vragen.
Ik heb jaren in zo'n strontbuurt gewoond en me er werkelijk geen seconde aan gestoord.
Wat een ophef over een paar drollen trouwens...
- RianneS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua x dwergpincher
Chihuahua - Aantal honden: 2
Wij hebben in nieuwe-tonge genoeg prullenbakken staan en je kan er aan de bovenkant ook nog eens zakjes (nieuwe) uit halen 

-
pepim
- Zeer actief
Ok ik verwar het met je humor om de poep bij iemand in de fietstas te deponeren,marina50 schreef:Absoluut niet, het concept wraak is mij volkomen vreemd.pepim schreef: Beter dan op de straat, ja hou op zeg.
ja mijn makke, ik heb natuurlijk geen humor
Als je ze in mijn fietstas deponeert wel want dan ben je echt wel een tokmarina50 schreef:Wat een ophef over een paar drollen trouwens...
-
marina50
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat jij wil hoor, zo heb je allemaal recht op je eigen mening en als dit de jouwe is dan respecteer ik dat toch gewoon??
-
pepim
- Zeer actief
Ok dus geen poepzakje in mijn fietstas, mijn dank is grootmarina50 schreef:Wat jij wil hoor, zo heb je allemaal recht op je eigen mening en als dit de jouwe is dan respecteer ik dat toch gewoon??
-
marina50
- Zeer actief
- Contacteer:
Altijd prettig als mensen je dankbaar zijnpepim schreef:Ok dus geen poepzakje in mijn fietstas, mijn dank is grootmarina50 schreef:Wat jij wil hoor, zo heb je allemaal recht op je eigen mening en als dit de jouwe is dan respecteer ik dat toch gewoon??
-
pepim
- Zeer actief
Nou ik wilde gewoon vriendelijk overkomenmarina50 schreef:Altijd prettig als mensen je dankbaar zijnpepim schreef:Ok dus geen poepzakje in mijn fietstas, mijn dank is grootmarina50 schreef:Wat jij wil hoor, zo heb je allemaal recht op je eigen mening en als dit de jouwe is dan respecteer ik dat toch gewoon??
- RianneS
- Zeer actief
Het is omdat ik geen fietstassen heb hoor maar mocht zoiets bij mij gebeuren en ik kom erachter wie dat gedaan heeft, kan die een tuin vol met kattengrid + uitwerpels verwachten 

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
In mijn buurt zijn ze extra aan het contoleren en wordt je beloond als je het opruimt en het weggooit in een bak. Stond in de krant.
Extra controleren heb ik gemerkt. Los ervan dat als er midden op het veld gekakt wordt ik het opruim ook zonder controles (loop met mijn honden midden op het veld ook, dus wil niet in stront lopen, laat staan in de stront van mijn eigen honden) maar nu al vier keer schenen de lampen op mij terwijl ik met een zakje richting prullenbak ging, en nog steeds ben ik niet beloond
Wordt je als hond(enbaas) niet blij van, nooit eens beloond worden voor goed gedrag
Overigens heb ik in den beginne met Bluf eens haar een zakje stront toegeworpen, ze haalde het bloed weer eens onder mijn nagels vandaan. En ik gooide dat zakje naar haar kop omdat ik het nog steeds in handen had vanwege gebrek aan afvalbak.
Niet doen
gooien met zakjes poep. Zakje barste en haar kop vol stront, plus halsband en ik moest haar later weer aanlijnen
Op plekken waar geen bakken staan, jammer maar helaas, als ze het in de bosjes doen dan vind ik het prima. In de duinen hier zeggen de beheerders het ook, gewoon laten liggen is beter dan het opruimen of op willen ruimen maar vervolgens poep in een zakje ergens neergooien. Plastic verteerd niet tot nauwelijks. Poep wel.
Extra controleren heb ik gemerkt. Los ervan dat als er midden op het veld gekakt wordt ik het opruim ook zonder controles (loop met mijn honden midden op het veld ook, dus wil niet in stront lopen, laat staan in de stront van mijn eigen honden) maar nu al vier keer schenen de lampen op mij terwijl ik met een zakje richting prullenbak ging, en nog steeds ben ik niet beloond
Wordt je als hond(enbaas) niet blij van, nooit eens beloond worden voor goed gedrag
Overigens heb ik in den beginne met Bluf eens haar een zakje stront toegeworpen, ze haalde het bloed weer eens onder mijn nagels vandaan. En ik gooide dat zakje naar haar kop omdat ik het nog steeds in handen had vanwege gebrek aan afvalbak.
Niet doen
Op plekken waar geen bakken staan, jammer maar helaas, als ze het in de bosjes doen dan vind ik het prima. In de duinen hier zeggen de beheerders het ook, gewoon laten liggen is beter dan het opruimen of op willen ruimen maar vervolgens poep in een zakje ergens neergooien. Plastic verteerd niet tot nauwelijks. Poep wel.
-
marina50
- Zeer actief
- Contacteer:
O daar schrik ik niet meer van... daar heb ik elke dag bakken vol vanRianneS schreef:Het is omdat ik geen fietstassen heb hoor maar mocht zoiets bij mij gebeuren en ik kom erachter wie dat gedaan heeft, kan die een tuin vol met kattengrid + uitwerpels verwachten
- RianneS
- Zeer actief
haha ik ook helaas de kat is groter dan de hond dus word niet zo blij van ze drollenmarina50 schreef:O daar schrik ik niet meer van... daar heb ik elke dag bakken vol vanRianneS schreef:Het is omdat ik geen fietstassen heb hoor maar mocht zoiets bij mij gebeuren en ik kom erachter wie dat gedaan heeft, kan die een tuin vol met kattengrid + uitwerpels verwachten

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Griebels die lopen hier ook... kijk eens wat goed ik ben... en dan het liefst het hele lijntje vol met zakjes voor de show, wat je dan weer niet ziet maar pas als je er goed op gaat letten (vooral als het donker is) dat ze de stront lekker laten liggen... want dan ziet niemand het he... (behalve ik dan en ik ben dan ook zo aardig om ze daar even op te wijzen) terwijl het me het normaal gesproken een worst zal zijn zolang het niet voor mijn deur is.Cleva schreef: De voorlopers ervan, van die types die het zakje vast aan de riem binden zodat de buren kunnen zien dat je heus wel van plan bent om....ik vind iets van die mensen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
marina50
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier ook 7 van die enorme monsters (twee ervan gaan aardig naar de 10 kg) dus 2 x scheppen per dag en netjes met mijn volle zakjes naar de vuilcontainer lopen..RianneS schreef:haha ik ook helaas de kat is groter dan de hond dus word niet zo blij van ze drollenmarina50 schreef:O daar schrik ik niet meer van... daar heb ik elke dag bakken vol vanRianneS schreef:Het is omdat ik geen fietstassen heb hoor maar mocht zoiets bij mij gebeuren en ik kom erachter wie dat gedaan heeft, kan die een tuin vol met kattengrid + uitwerpels verwachten
Zou best een leuk klein hondje willen, lijkt me geweldig bij de katten.
- RianneS
- Zeer actief
Ik heb Daan en die is nu 7 kg en hilly zo rond de 2,5kg zijn beide groter dan chloémarina50 schreef:Hier ook 7 van die enorme monsters (twee ervan gaan aardig naar de 10 kg) dus 2 x scheppen per dag en netjes met mijn volle zakjes naar de vuilcontainer lopen..RianneS schreef:haha ik ook helaas de kat is groter dan de hond dus word niet zo blij van ze drollenmarina50 schreef:O daar schrik ik niet meer van... daar heb ik elke dag bakken vol vanRianneS schreef:Het is omdat ik geen fietstassen heb hoor maar mocht zoiets bij mij gebeuren en ik kom erachter wie dat gedaan heeft, kan die een tuin vol met kattengrid + uitwerpels verwachten
Zou best een leuk klein hondje willen, lijkt me geweldig bij de katten.
ik schep de kattenbak gewoon buiten uit naast de kliko

-
blondie
- Zeer actief
Haha die lopen er hier op zeker. Zakje aan de riem maar opruimen ho maar. Ook niet als omstanders vragen of opmerken dat de hond aan het schijten is, naast de opruimbak waar zakjes ook nog aan hangen.malinois schreef:Griebels die lopen hier ook... kijk eens wat goed ik ben... en dan het liefst het hele lijntje vol met zakjes voor de show, wat je dan weer niet ziet maar pas als je er goed op gaat letten (vooral als het donker is) dat ze de stront lekker laten liggen... want dan ziet niemand het he... (behalve ik dan en ik ben dan ook zo aardig om ze daar even op te wijzen) terwijl het me het normaal gesproken een worst zal zijn zolang het niet voor mijn deur is.Cleva schreef: De voorlopers ervan, van die types die het zakje vast aan de riem binden zodat de buren kunnen zien dat je heus wel van plan bent om....ik vind iets van die mensen.![]()
Schiet mij maar lek.
Vorige keer wel iemand die mij drollen van de hond zag ruimen. Die mij vroeg of ik nog een zakje had, want ze hadden zelf geen zakje mee. 2x is dat gebeurd zelfs door verschillende mensen. Vaak heb ik wat meer zakken mee of ik trek wat meer los als er 1 zakje op is gebruikt. Dus kan met graagte wat missen als mensen het vragen. Scheelt mij weer in stront trappen op die plekken.
-
marina50
- Zeer actief
- Contacteer:
Had ooit de pup van een vriendin hier, een staffordje van 8 weken.. Ze vonden 'm vreselijk interessant tot ze neus aan neus stonden en de pup een heel schril blafje deedRianneS schreef:Ik heb Daan en die is nu 7 kg en hilly zo rond de 2,5kg zijn beide groter dan chloémarina50 schreef:Hier ook 7 van die enorme monsters (twee ervan gaan aardig naar de 10 kg) dus 2 x scheppen per dag en netjes met mijn volle zakjes naar de vuilcontainer lopen..RianneS schreef:haha ik ook helaas de kat is groter dan de hond dus word niet zo blij van ze drollenmarina50 schreef: O daar schrik ik niet meer van... daar heb ik elke dag bakken vol van
Zou best een leuk klein hondje willen, lijkt me geweldig bij de katten.![]()
ik schep de kattenbak gewoon buiten uit naast de kliko
Denk dat ze vrij snel aan een hond gewend zouden zijn eigenlijk..
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
-
Mojuan
- Zeer actief
Bij ons in de omgeving is het bijna onmogelijk geworden om de poep van mijn honden op te ruimen zonder zelf in de stront van andermans hond te gaan staan.
Dus zodra het donker is vertik ik het, want ik weet dan gewoon zeker dat ik zelf met een plakkaat onder mijn zolen rondloop
Als het gewoon licht is dan ruim ik het wel op, omdat ik dan prima kan zien waar ik ga staan en het dus zelf prima kan voorkomen.
Ik vind het trouwens wel ronduit asociaal als ik hier lees dat iemand zijn strontzakje in de fietstas van iemand gooit.
Hoe kan je zoiets smerigs uberhaupt verzinnen!!??
Heb je zelf fietstassen als noodzakelijk middel om je boodschappen mee te doen enz.?
Vast niet, anders zou je dit niet verzinnen. Ik doe meestal mijn boodschappentassen in de fietstas, en de spullen van mijn nichtje als ik haar van school haal.
Nee lekker, zou iemand daar even stront in deponeren en dan ruikt heel mijn eten naar hondenkak en de schooltas van mijn nichtje, ik zou er niet achter moeten komen wie de dader is, want ik zou je toch mooi even het leven zuur kunnen maken.
Wat goorheid mensen uithalen zeg, puberaal en ronduit smerig.
Dus zodra het donker is vertik ik het, want ik weet dan gewoon zeker dat ik zelf met een plakkaat onder mijn zolen rondloop
Als het gewoon licht is dan ruim ik het wel op, omdat ik dan prima kan zien waar ik ga staan en het dus zelf prima kan voorkomen.
Ik vind het trouwens wel ronduit asociaal als ik hier lees dat iemand zijn strontzakje in de fietstas van iemand gooit.
Hoe kan je zoiets smerigs uberhaupt verzinnen!!??
Heb je zelf fietstassen als noodzakelijk middel om je boodschappen mee te doen enz.?
Vast niet, anders zou je dit niet verzinnen. Ik doe meestal mijn boodschappentassen in de fietstas, en de spullen van mijn nichtje als ik haar van school haal.
Nee lekker, zou iemand daar even stront in deponeren en dan ruikt heel mijn eten naar hondenkak en de schooltas van mijn nichtje, ik zou er niet achter moeten komen wie de dader is, want ik zou je toch mooi even het leven zuur kunnen maken.
Wat goorheid mensen uithalen zeg, puberaal en ronduit smerig.

- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hier in de stad wordt dat vooral gedaan om de controleurs te laten zien dat er niet gecontroleerd hoeft te worden. (want geen zakje bij je = 85 euro boete).malinois schreef:Griebels die lopen hier ook... kijk eens wat goed ik ben... en dan het liefst het hele lijntje vol met zakjes voor de show, wat je dan weer niet ziet maar pas als je er goed op gaat letten (vooral als het donker is) dat ze de stront lekker laten liggen... want dan ziet niemand het he... (behalve ik dan en ik ben dan ook zo aardig om ze daar even op te wijzen) terwijl het me het normaal gesproken een worst zal zijn zolang het niet voor mijn deur is.Cleva schreef: De voorlopers ervan, van die types die het zakje vast aan de riem binden zodat de buren kunnen zien dat je heus wel van plan bent om....ik vind iets van die mensen.![]()
- BaasInOpleiding
- Actief
- Mijn ras(sen): toevallig nu een Fox Terrier
3 a 4 jaar oud
reu
12-12-2012 gaan we samenwonen! - Aantal honden: 1
Note to self: Meer dan 1 meenemen voor het geval hond beetje aan de dunne is...
Laatst ging ie voor de tweede keer hurken terwijl ik zakje warme drab nog niet dichtgeknoopt had. Poging tot uitwerpsel nummer twee erbij te stoppen ging een beetje mis, zat poep aan de riem, bij thuiskomst maar even een Dettol doekje overheen gehaald en mn sjaal met lange slierten in de was gedaan.
En ik had nog wel een gekookt eitje bij me om onderweg te picknicken, maar dat heb ik toch maar thuis gedaan want ik had geen Dettol doekjes bij me.
Laatst ging ie voor de tweede keer hurken terwijl ik zakje warme drab nog niet dichtgeknoopt had. Poging tot uitwerpsel nummer twee erbij te stoppen ging een beetje mis, zat poep aan de riem, bij thuiskomst maar even een Dettol doekje overheen gehaald en mn sjaal met lange slierten in de was gedaan.
En ik had nog wel een gekookt eitje bij me om onderweg te picknicken, maar dat heb ik toch maar thuis gedaan want ik had geen Dettol doekjes bij me.
Onderzoek alles en behoud het goede
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Bij ons hebben ze de poepbakken dus al weken afgesloten, vanwege het vuurwerk. En het helpt niks want ze blazen ze evengoed op. Maar ik kreeg een handige tip, neem een schepje mee als je je zakje nergens kwijt kan. Begraaf het drolleke gewoon, zonder zakje dus. Kan niemand wat van zeggen, volgens mij. Ik wil namelijk geen poepongelukjes zoals hierboven beschreven, daar ga ik echt van gillen. Bruno en Shelly poepen bij elkaar wel meer dan 500 gram volgens mij dus dan mag ik wel een flinke tas meenemen. Ik begraaf ze wel de komende tijd.