Dat denk ik ook vaakJaap* schreef:Felix is een ontzettend sociale schijter. Die heeft volgens mij nog nooit ergens gepoept waar het ongepast was. Voor zover je gepast buiten kunt schijten natuurlijk![]()
Ik geneer me wel eens door de eeuwige oranje koninginnedagdrollen die hier altijd in de buurt op de stoep liggen. Dan maak ik mezelf wijs dat andere mensen denken dat dat van ons is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Genant
Moderator: moderatorteam
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Re: Genant
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
- Aantal honden: 1
Van de week kwam ik 's avonds thuis van een reis, zet m'n koffer voor het hek neer om open te doen, idem bij voordeur, daarna in de hal toen de trap opgedragen, neergezet op de overloop daarna op wieltjes naar de logeerkamer en op het logeerbed neergelegd. Ik loop terug naar de hal en denk wat ligt daar, kijk de trap af, daar ligt ook wat...... nou ja, in omgekeerde volgorde van binnenkomst liggen allemaal stukken drol
had er dus voor mijn hek een grote drol gelegen waar ik uitgerekend mijn koffer in heb gezet, I was not a very happy person 
Om het nog fijner te maken, er ligt boven en op de trap vloerbedekking
Om het nog fijner te maken, er ligt boven en op de trap vloerbedekking
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Ik had Madam net en we gingen even kijken bij de dierenzaak voor een mandje, en ja hoor Madam schijt in de winkel
afijn de man ging even een papiertje halen, ik had niets bij me, en dat duurde en duurde maar en ik stond met Madam bij haar drol
mensen keken ons aan, de rest van het personeel had het druk, en toen.................. zijn we gewoon weggelopen, drol gelegd en niets gekocht. 
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
Op het zebrapad. Terwijl er een auto staat te wachten. En dan vind ik de opening niet van dat rottige poepzakje 

-
Loek
- Zeer actief
Dat is alleen maar heel erg schattignathalie schreef:Mijn honden houden het op.
Maar gisteren. Bij de Winner. In de ereringEen beauceronpup die echt heel uitgebreid ging zitten schijten toen hij de ring uit moest na de eerste selectie. En dat duurde maar. Publiek klappen toen die vrouw eindelijk die drol opgeruimd had
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Jaap* schreef: Ik geneer me wel eens door de eeuwige oranje koninginnedagdrollen die hier altijd in de buurt op de stoep liggen. Dan maak ik mezelf wijs dat andere mensen denken dat dat van ons is.
Nou inderdaad, hier ligt er negen hoog weleens kots op de verdieping van een buurhondje en die baas ruimt het nooit op, of hondenpies of poep bij de lift dan ben ik altijd bang dat de mensen denken dat het van mijn honden is, terwijl ik het altijd opruim.
Die ene buurvrouw zag me een keer spuitpoep opruimen (Bijou had toen een nestje en was aan de spuitpoep) toen zei ze dat ik het gewoon moest laten liggen, ja echt niet, kan mensen moeilijk laten uitglijden over zo plak stront.
Tegenwoordig neem ik plasticzakjes mee als mijn honden aan de race zijn, kan ik dan mooi onder hun poeperd houden. Spuitpoep is lastig opruimen. Gelukkig zijn de meiden haast nooit aan de racekak.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Kat1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita
Aiko poept gelukkig nooit op de stoep of op tegels, of hij moet wel ongelofelijke diarree hebben. Geen probleem, ik bel dan eventjes bij het dichtsbijzijnde huis aan voor een emmer water. Schaam me er ook niet voor, ik zou me dan juist schamen als ik het zou laten liggen.
Ik schaam me wel eerder voor zijn achterlijke gedrag aan de riem als er andere honden aankomen. Hij maakt geen enkel geluid, geen gegrauw of gesnauw, hij wil alleen maar spelen, maar ik zit dan wel met een hond die aan de lijn hangt. Vind ik veel erger.
Ik schaam me wel eerder voor zijn achterlijke gedrag aan de riem als er andere honden aankomen. Hij maakt geen enkel geluid, geen gegrauw of gesnauw, hij wil alleen maar spelen, maar ik zit dan wel met een hond die aan de lijn hangt. Vind ik veel erger.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Shib heeft dat ook. Zijn pielemans komt dan ook altijd tussen zijn voor en achterpoten door even kijken....ziet er niet uitPepie schreef:Banjer poepte altijd met zijn piemel eruit...was toch wel een raar gezicht hoor

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Rita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Oud Duitse Herders en twee Mechelaars.
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik vindt het niet meer genant, ik her er schijt aan
Wie wil kijken, kijkt maar, ik ruim het altijd netjes op, dus heb niets om mij voor te schamen
Moet tegenwoordig geregeld ruimen, de oudjes houden het niet meer om het buitengebied te bereiken.
Jammes maar helaas, heb altijd zakjes bij mij.
De dire jonge boys hoeden het altijd op, zij gaan pas poepen als ik zeg, nu mogen jullie poepen en plassen
Wie wil kijken, kijkt maar, ik ruim het altijd netjes op, dus heb niets om mij voor te schamen
Moet tegenwoordig geregeld ruimen, de oudjes houden het niet meer om het buitengebied te bereiken.
Jammes maar helaas, heb altijd zakjes bij mij.
De dire jonge boys hoeden het altijd op, zij gaan pas poepen als ik zeg, nu mogen jullie poepen en plassen
-
Jacq
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
- Aantal honden: 3
Onze Luni poept regelmatig voor de ingang van de kerk.
sta ik ook met een rood hoofd te wachten met mijn zakje. en zij maar
gelukzalig om zich heen kijken.
sta ik ook met een rood hoofd te wachten met mijn zakje. en zij maar
gelukzalig om zich heen kijken.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ja nogal
Cujo en Kenzo moet ik echt weghouden bij mensen met boodschappentassen. De een blokt die persoon dan en de ander duikt eens even heerlijk in de tas om te kjken wat er in zit. En ja, dat is zeer vaak voorgekomen
Verder heeft Cujo een bloedhekel aan invalidewagens, ik denk het geluid. Loopt ze heerlijk sloffend naast me en ikheb zo'n kar niet in de gaten gaat mijn anders oh zo brave lieve Rottweiler compleet over de zeik
Verder mag Cujo altijd los. Tijd terug had ze haast. Ik er achteraan (voetgangers gebied) en jawel ik zag haar niet meer. Dikke stress natuurlijk en er stond 1 gebouw met een deur open; een kerk.
Dus toch maar naar binnen gegaan, waren ze bezig met een of andere mis, loopt Cujo daar vrolijk rond om te kijken of er nog wat te vreten te halen viel
gelukkig konden ze er om lachen in de kerk ( of was het om mij, ik wilde gaan slapen maar nog even naar de brievenbus dus op sloffen korte zeer lelijke broek en roze sokken met bloemen kwam ik de kerk binnen stormen
)
En zo heb ik er nog wel een paar, maar die plaats ik hier maar niet
Verder heeft Cujo een bloedhekel aan invalidewagens, ik denk het geluid. Loopt ze heerlijk sloffend naast me en ikheb zo'n kar niet in de gaten gaat mijn anders oh zo brave lieve Rottweiler compleet over de zeik
Verder mag Cujo altijd los. Tijd terug had ze haast. Ik er achteraan (voetgangers gebied) en jawel ik zag haar niet meer. Dikke stress natuurlijk en er stond 1 gebouw met een deur open; een kerk.
Dus toch maar naar binnen gegaan, waren ze bezig met een of andere mis, loopt Cujo daar vrolijk rond om te kijken of er nog wat te vreten te halen viel
En zo heb ik er nog wel een paar, maar die plaats ik hier maar niet
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Zie dat het topic over poep gaat, verkeerd gelezen. Maar dat hou ik maar voor mijzelf, daar heb ik zeer vaak gezeik over gehad ookal had ik een zakje in mijn hand
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Luca boert als een gek. Die kan boeren laten echt ongelooflijk... Wel genant als je net een belangrijk telefoontje hebt en die hond laat een mega boer 
- Hailfall
- Zeer actief
Ja bij Loki ook soms, staat echt heel raar.Shibby schreef:
Shib heeft dat ook. Zijn pielemans komt dan ook altijd tussen zijn voor en achterpoten door even kijken....ziet er niet uit
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Jura gaat de laatste tijd markeren op molshopen.
Nu gelooft dus al helemaal niemand meer dat ze een teefje is...
Nu gelooft dus al helemaal niemand meer dat ze een teefje is...
- ute
- Actief
- Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Mijn inmiddels overleden grote Poedel was een hoog poeper, op muurtjes, boomstronken en een keer op een tas die eenzaam op het strand stond, er liepen een paar mensen verder op, de eigenaren zeker. Ik schaamde mij dood, het was mijn hond even niet 
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Bo krijgt meteen diarree als ze iets spannend vindt.
Ze heeft drukke winkelstraten, optochten, de markt, winkels etc heel lang spannend gevonden
Dus elke keer als we haar ergens mee naar toe namen (ook al hadden we haar al 10x uitgelaten) meteeeeeen diarree..
Sta je wel te kijken, is niet zo makkelijk op te ruimen haha

Servetjes en flesjes water doen wonderen, maar genant is dat wel haha
(gaat nu stukken beter!)
Ze heeft drukke winkelstraten, optochten, de markt, winkels etc heel lang spannend gevonden
Dus elke keer als we haar ergens mee naar toe namen (ook al hadden we haar al 10x uitgelaten) meteeeeeen diarree..
Sta je wel te kijken, is niet zo makkelijk op te ruimen haha
Servetjes en flesjes water doen wonderen, maar genant is dat wel haha
(gaat nu stukken beter!)