Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
weer eens over mn vent
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: weer eens over mn vent

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Dat is duidelijke taal! En verstandig.
Hoe reageerde man?
Hoe reageerde man?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een hondje
Tja die begon direct weer over CM en zijn 80 pitts in een roedel, en dat daar ook nooit iets gebeurde, hoe langer ik erover na denk hoe meer ik me besef dat CM eigenlijk een erg gevaarlijk mannetje is, hij laat leken geloven.............. Overigs is de hond wel braaf en mum bakt nooit lieverkoekjes, ik houd meer van het soort relatie met een hond die voor mij wil werken en niet voor de frolics in mn jaszak.
Gisteren lekker alleen met Buddha naar het leijpark geweest en ik dacht dat ik SannePP zag zitten althans ik herkende haar honden maar ik dierf haar niet zomaar aan te spreken.
De beren die ik op de weg zie zijn kleine chi's en shit ztu's doormidden gebeten door Buddha, maar dat kan ntuurlijk ook aan mij liggen.......
maar ik ga zo wandelen met de joekel en tot forums weer!
Gisteren lekker alleen met Buddha naar het leijpark geweest en ik dacht dat ik SannePP zag zitten althans ik herkende haar honden maar ik dierf haar niet zomaar aan te spreken.
De beren die ik op de weg zie zijn kleine chi's en shit ztu's doormidden gebeten door Buddha, maar dat kan ntuurlijk ook aan mij liggen.......
life is good
-
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Dan geloof ik maar zo dat een aantal forumlady's graag een grotere klit zouden willen ,gezien het aantal klapkaken wat er rondloopt.Nanna schreef:Inderdaadbouvierpoedel schreef: Sorry zal ik wel een lul zijn
Voor mijn gevoel is het vaak zo dat partner niet zo nodig een hond hoeft maar wèl zeggenschap wil hebben in het ras. En dat moet dan gek genoeg meestal een pikverlenger zijn. "Want anders komt er géén hond"bouvierpoedel schreef:maar dat je partner niets met honden heeft kan ik begrijpen.
En dat je partner toestemt in een hond te nemen kan ik ook begrijpen ondanks dat hij/zij geen kut verstand vann honden heeft.
Maar waarom die partner dan een hond van een moeilijk ras door zijn strot douwen en dan later lopen zeiken en problemen zien of het je partner kwalijk nemen.
Neem dan een leuk makkelijk ras zodat je lul van een partner die niet wil luisterendie ook kan uitlaten
.
Nou mn klit heb nog steeds dezelfde maat hoor.............
life is good
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Nou over CM is niet helemaal waar, want hij zegt wel vaak dat mensen de honden moeten kiezen waar hun honden mee mogen spelen. Honden die dezelfde energie hebben. Wel lastig als ze allemaal loslopen natuurlijk. Maar het is wel waar dat niet alle honden met andere honden samen kunnen, dat is een utopie. Amerikanen zijn natuurlijk goed in overdrijven he. Dus ik kijk CM tegenwoordig met een gevoel van matiging, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Jouw hond, dus jij bepaalt wat er gebeurt, niet een tv programma, dat gaat veel te ver.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Goed gedaan!!!
Elke aflevering van CM begint met dat je het niet thuis moet proberen en dat je een prof moet inschakelen haha....ik zou je man eens een aflevering in slowmotion laten kijken en hem laten zien dat cesar naar de minieme verschillen van de ogen en blik van de hond kijkt en daardoor op tijd jan ingrijpen...een leek kan dit nooit inderdaad.als hij met mensen praat bij honden zie je hem constant naar de hond kijken ...ook dit doet een leek niet. En zoals al gezegd het is america he...ik denk dat cesar als hij in nederland had gewoont ook wel bekend was geworden misschien zoiets als Martin Gaus..dan hadden veel mensen er andrrs tegenaan gekeken .maar ja in de USA is alles bigger he.
Elke aflevering van CM begint met dat je het niet thuis moet proberen en dat je een prof moet inschakelen haha....ik zou je man eens een aflevering in slowmotion laten kijken en hem laten zien dat cesar naar de minieme verschillen van de ogen en blik van de hond kijkt en daardoor op tijd jan ingrijpen...een leek kan dit nooit inderdaad.als hij met mensen praat bij honden zie je hem constant naar de hond kijken ...ook dit doet een leek niet. En zoals al gezegd het is america he...ik denk dat cesar als hij in nederland had gewoont ook wel bekend was geworden misschien zoiets als Martin Gaus..dan hadden veel mensen er andrrs tegenaan gekeken .maar ja in de USA is alles bigger he.

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Tank
- Zeer actief
Mum misschien kan je ook nog tegen je man zeggen dat die pitbulls bij CM allemaal gecastreerd zijn en nooit zonder begeleiding met zijn allen in de roedel lopen er staan altijd zoveel man personeel bij en dan nog moet er regelmatig ingegrepen worden. Plus dat die pitbulls elkaar kennen en in die zin een roedel kunnen vormen dat is totaal wat anders dan een wildvreemde hond buiten tegenkomen. Een hond buiten de roedel wordt echt niet zomaar toegelaten.
- MissZoef
- Actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun kruising & Beauceron
inderdaadTank schreef:Mum misschien kan je ook nog tegen je man zeggen dat die pitbulls bij CM allemaal gecastreerd zijn en nooit zonder begeleiding met zijn allen in de roedel lopen er staan altijd zoveel man personeel bij en dan nog moet er regelmatig ingegrepen worden. Plus dat die pitbulls elkaar kennen en in die zin een roedel kunnen vormen dat is totaal wat anders dan een wildvreemde hond buiten tegenkomen. Een hond buiten de roedel wordt echt niet zomaar toegelaten.
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
Misschien moet je hem dit filmpje eens laten zien (let wel op,kan redelijk schokkend zijn)mum schreef:Tja die begon direct weer over CM en zijn 80 pitts in een roedel, en dat daar ook nooit iets gebeurde, hoe langer ik erover na denk hoe meer ik me besef dat CM eigenlijk een erg gevaarlijk mannetje is, hij laat leken geloven.............. Overigs is de hond wel braaf en mum bakt nooit lieverkoekjes, ik houd meer van het soort relatie met een hond die voor mij wil werken en niet voor de frolics in mn jaszak.
gaat over 2 pitbull teven, waarvan er 1tje de andere dood wenst, de "blauwe" Trinidy, word bij CM geplaatst gaat heel lang goed tot de baasjes op visite komen (daar begint het filmpje) zie je dat Trinidy op 1 van CM's pitjes knalt en ook zo goed als de hele roedel op elkaar knalt, je hoort hem ook zeggen "dat dit voor problemen kan zorgen" en dat hij gewoon zelf te laat in grijpt, ook CM maakt fouten hoor

het gaat er niet altijd zo vreedzaam aan toe, als ze op tv laten zien, maar elke week een hondengevecht laten zien, is niet goed voor de publicatie en is volgens mij ook strafbaar zelfs in Amerika
al CM zijn honden zijn gecastreerd er loopt ook altijd een man of 15 (dacht ik) bij om alles in goede banen te leiden
zet 80 honden (eender welk ras) bij elkaar zonder bemoeienis van mensen en dan zal het misschien goed gaan, maar gevechten zijn er altijd in een roedel hoor al zijn het maar kleintjes
Ik vind trouwens wel dat je er goed aan gedaan hebt om tegen je man in te gaan en je mening te zeggen

-
- Zeer actief
dank julie wel weer voor het meedenken en het filmpje over trinity heb ik direct op gezocht zodat mijn man ff de ware aard van het beestje kan zien.
Het weer zelf helemaal uitlaten bevalt me trouwens goed, ik geniet er ook weer van.
Het weer zelf helemaal uitlaten bevalt me trouwens goed, ik geniet er ook weer van.
life is good
God o god o god, waar maken mensen zich allemaal druk om, geef die vent van je € 50,- in z'n handjes, zeg tegen hem dat er in de plaatselijke kroeg lekkere wijven rondlopen, en je hebt je rust om met je hondje rustig een tijdje te kunnen klootviolen, en hij heeft zijn verzetje.....
Probleem opgelost
Probleem opgelost
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
silvester schreef:God o god o god, waar maken mensen zich allemaal druk om, geef die vent van je € 50,- in z'n handjes, zeg tegen hem dat er in de plaatselijke kroeg lekkere wijven rondlopen, en je hebt je rust om met je hondje rustig een tijdje te kunnen klootviolen, en hij heeft zijn verzetje.....
Probleem opgelost

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Nanna schreef:Beetje vreemd dat dit niet van tevoren besproken is. Dat weet je toch met een klapkaak.mum schreef: Ik houd van mijn hondje maar ik weet het o ook niet meer verder, ik laat m nu maar zelf uit maar het kost me veel, miss is herplaatsen beter maar mijn hart huilt, ik wil m houden![]()
En als je nou weet dat je man graag die hond los laat lopen, waarom dan niet voor een leuke Golden Retriever of zo gekozen?
Ik vind het huilen dus wel hypocriet.
uhm.. hoe ga ik dít nu weer zeggen...
uhm...

ik ben het met nanna eens

- xAmberx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Swiffertje en HH Langhaar
Hah, zo doe ik dat wel jaCleva schreef:Het is een list!dan neemt hij maar andere klussen van je over, en doe jij de hond
"Schat als jij nou de afwas doet, ga ik wel wandelen met de hond." Haha!

Voor de topicstarter, verstandig dat je zelf gewoon het uitlaten doet, dan hoef je je ook geen zorgen te maken over wat er allemaal kan gebeuren.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Dit dus. En geloof dat ze ook vaak genoeg gescheiden worden als er niemand is, dus dat de Pitbulls niet bij elkaar dan lopen.Tank schreef:Mum misschien kan je ook nog tegen je man zeggen dat die pitbulls bij CM allemaal gecastreerd zijn en nooit zonder begeleiding met zijn allen in de roedel lopen er staan altijd zoveel man personeel bij en dan nog moet er regelmatig ingegrepen worden. Plus dat die pitbulls elkaar kennen en in die zin een roedel kunnen vormen dat is totaal wat anders dan een wildvreemde hond buiten tegenkomen. Een hond buiten de roedel wordt echt niet zomaar toegelaten.
Tot zover het vredige huishouden van Cesar Millan.