Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ontdooien en het timen daarvan

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Ontdooien en het timen daarvan

Ongelezen bericht door marian* »

renee-uk schreef:ik haal nadat ze hun eten gehad hebben het eten voor de volgende dag uit de vriezer en zet dat in een afgesloten curverbox op het aanrecht.
tegen de tijd dat ze weer eten krijgen is het precies goed op temperatuur.

Doe ik ook meestal.En als ik het echt vergeten ben krijgt ze een keer een ijsje.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Fizgig schreef:Ik heb nu een vrieskast vol kvv en barfhapjes, alleen ik ben echt een muts in het ontdooien. Hoe doen jullie dat? Ik merk dat als je een rol kvv in de koelkast legt dat het meer dan een nacht duurt om te ontdooien. Ik leg de rol dan ook heel vaak in een bak koud water omdat dat veel sneller gaat. Ik zit te denken om de rol misschien dan maar een paar uur gewoon op kamertemperatuur maar dan zit je weer met bederving, gaat heel snel bij kvv op kamertemperatuur.

En dan de runderknars, eendenkarkassen en kippennekken. Alles heeft weer een andere ontdooitijd, ik vind het wel lastig soms. Soms hou ik het even onder de warme kraan maar dat is eigenlijk ook 'niet goed'. Bruno en Shelly lijken het lekkerder te vinden als het helemaal ontdooid is. Half bevroren laten ze het staan. Hebben jullie nog tips misschien voor een muts in ontdooien?
hier ligt het zeer regelmatig zo'n 24 uur buiten de koelkast kvv in een curverbox... het zijn honden hoor, die kunnen dat met gemak eten.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik heb nu AHV, leg gewoon 2 zakjes in een grote etensbak. Dat leg ik er s ochtends in als ik uit bed kom en s avonds kunnen ze het eten....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”