Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Een mooie dame, genaamd Fredje.

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Re: Een mooie dame, genaamd Fredje.

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

renee-uk schreef:hou toch eens op mens, moet je niet ergens streepjes gaan zetten?
Puntjes mensen, puntjes. :lees:

Wat ontzettend jammer dat ze niet komt Ariane, maar er komt vanzelf een nog leukere kat/poes op je pad :pffff:
Afbeelding
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

* verwijderd door mod. Info ander forum *
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Fafo schreef:* verwijderd door mod. Info ander forum *.
als je het fatsoen hebt om je post weg te halen, verwijder ik mijn quote ook onmiddellijk.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Ήυs

tekkel schreef:
Fafo schreef:* verwijderd door mod. Info ander forum *
als je het fatsoen hebt om je post weg te halen, verwijder ik mijn quote ook onmiddellijk.
Als Ariane daar specifiek om vraagt, zal ik hem verwijderen.

Edit: het is al weg.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Fafo schreef:

vreemd, ik zie het grotendeels nog staan.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Ήυs

tekkel schreef:
Fafo schreef:

vreemd, ik zie het grotendeels nog staan.
Ik niet hoor.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Fafo schreef:* verwijderd door mod. Info ander forum *.
Gatver Jody, wat je geplaatst hebt weet ik niet, maar deze post vind ik toch ook meer dan walgelijk.
Wat ben jij met je 23 jaar diep gezonken zeg..Ik hoop dat het nog goedkomt als je wat minder puberaal bent.

*edit, wil best mijn quoot weghalen hoor.
Laatst gewijzigd door thom op 14 dec 2011 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Als dat de daadwerkelijke reden is dat de kat niet naar Ariane toegaat is dat sneu voor Ariane.

Maar wat ik niet begrijp is dat ieder ander die daar last van heeft en toch een hond gaat aanschaffen het halve forum over zich heen krijgt (en in mijn ogen meestal wel terecht) maar omdat het Ariane is, maakt het niet uit?

Ik gun Ariane van harte een kat, absoluut! Maar ik kan wel met de redenatie van Jody meegaan.
kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door kloesje »

Muk schreef:Als dat de daadwerkelijke reden is dat de kat niet naar Ariane toegaat is dat sneu voor Ariane.

Maar wat ik niet begrijp is dat ieder ander die daar last van heeft en toch een hond gaat aanschaffen het halve forum over zich heen krijgt (en in mijn ogen meestal wel terecht) maar omdat het Ariane is, maakt het niet uit?

Ik gun Ariane van harte een kat, absoluut! Maar ik kan wel met de redenatie van Jody meegaan.
Maar als Ariane expliciet meld de reden niet te willen delen met het forum dan is het toch haar goed recht. Dan hoeft een ander dat niet toch nog even voor haar te doen. Dat is toch puur melden om te stoken en niet om je eigen punt te halen.
Afbeelding
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Fafo, wat ben jij ontzettend onvolwassen zeg, bah! Om nog eens keer je gram te halen hier in dit topic, terwijl een mod jouw eerdere bericht heeft verwijderd. :roll:
Afbeelding
thom
Zeer actief
Contacteer:

Ach, weet je waar ik zo langzamerhand niet goed van wordt.
Het vorige topic van Ariane over haar misschien toekomstige kat moest verdomme gesloten worden, vanwege de meest smerige insinuaties.
En nu gaat dit topic, vanwege Jody, alweer die kant op.. :kotz:
Afbeelding
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

En dat wil aan kinderen beginnen en lult over levenslessen en volwassen zijn. Laat me niet lachen zeg.
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Fafo schreef:* verwijderd door mod. Info ander forum *
**Verwijzingen verwijderd door moderator**
Afbeelding
thom
Zeer actief
Contacteer:

Roompie schreef:En dat wil aan kinderen beginnen en lult over levenslessen en volwassen zijn. Laat me niet lachen zeg.
:LOL: :LOL:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

kloesje schreef:
Muk schreef:Als dat de daadwerkelijke reden is dat de kat niet naar Ariane toegaat is dat sneu voor Ariane.

Maar als Ariane expliciet meld de reden niet te willen delen met het forum dan is het toch haar goed recht. Dan hoeft een ander dat niet toch nog even voor haar te doen. Dat is toch puur melden om te stoken en niet om je eigen punt te halen.
Dat vind ik ook. Het is wel onhandig om het dan wel op een ander openbaar forum te delen, maar dat geeft mensen niet het recht om het dan maar hier neer te plempen als iemand dat zelf niet doet.
Kijk zou ze nou hier een heel ander verhaal vertellen, dan zou je misschien nog als 'bewijs' naar een ander openbaar forum kunnen verwijzen, maar ze liegt niet. Ze zegt dat ze de discussie hier niet wil voeren. En dat mag toch?
Afbeelding
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Fafo schreef:*verwijderd door mod. Info ander forum.*.
Tjonge ik was heel wat volwassener op mijn 23e :roll: Nou ja aan dit soort dingen deed/doe ik sowieso niet. Ik zou eerst maar eens volwassen worden, als je aan kinderen begint :ok:
Afbeelding
Muk

Frenk schreef:
kloesje schreef: Maar als Ariane expliciet meld de reden niet te willen delen met het forum dan is het toch haar goed recht. Dan hoeft een ander dat niet toch nog even voor haar te doen. Dat is toch puur melden om te stoken en niet om je eigen punt te halen.
Dat vind ik ook. Het is wel onhandig om het dan wel op een ander openbaar forum te delen, maar dat geeft mensen niet het recht om het dan maar hier neer te plempen als iemand dat zelf niet doet.
Kijk zou ze nou hier een heel ander verhaal vertellen, dan zou je misschien nog als 'bewijs' naar een ander openbaar forum kunnen verwijzen, maar ze liegt niet. Ze zegt dat ze de discussie hier niet wil voeren. En dat mag toch?
Daar hebben jullie ook gelijk in.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ik weet niet op welk forum jij leest maar ik kan me toch een discussie van niet zo lang geleden herinneren waarin dit overduidelijk niet bleek.
**verwijzing verwijderd door moderator**

Wat ik overigens erger vind dan oeverloos dieren aaschaffen is kinderen op de wereld zetten terwijl jezelf overduidelijk labiel bent :roll:
Uiteraard slaat dat niet op jou :engel: :mrgreen:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Het is wederom verwijderd . Kappen nu . Serieus .
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

kloesje schreef:

Waarom wordt Ariane zo in bescherming genomen? Waarom moet er zo geheimzinnig worden gedaan over informatie die elders hier op het forum openbaar staat?

Overigens lees ik dat mensen commentaar hebben op Favo in relatie tot volwassenheid. Persoonlijk vind ik de sneren haar kant op ook niet getuigen van volwassen gedrag. Aanspreken op haar botte opmerking is terecht, maar de lacherige opmerkingen over "dat wil aan kinderen beginnen..." vind ik ook niet erg volwassen overkomen.
Afbeelding
Ήυs

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Branka schreef: Overigens lees ik dat mensen commentaar hebben op Favo in relatie tot volwassenheid. Persoonlijk vind ik de sneren haar kant op ook niet getuigen van volwassen gedrag. Aanspreken op haar botte opmerking is terecht, maar de lacherige opmerkingen over "dat wil aan kinderen beginnen..." vind ik ook niet erg volwassen overkomen.
Mee eens. Als we kinderachtig gedrag als lijn nemen voor het wel/niet mogen nemen van kinderen kan 70% van hf er beter niet aan beginnen/kinderen terug stoppen :engel:

Jammer voor je Ariane, dat de kat niet doorgaat. Maar ik kan het wel begrijpen van de eigenaar...
Ik zou als ik jou was dan eerst even afwachten wat januari echt gaat brengen end an eens verder kijken voor een leuke kat :)
Sterkte iig!
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Fafo, wat ben jij ontzettend kinderachtig zeg! Heel volwassen om zoiets te doen :kotz:
Muk

tineke schreef: Ik weet niet op welk forum jij leest maar ik kan me toch een discussie van niet zo lang geleden herinneren waarin dit overduidelijk niet bleek.

Wat ik overigens erger vind dan oeverloos dieren aaschaffen is kinderen op de wereld zetten terwijl jezelf overduidelijk labiel bent :roll:
Uiteraard slaat dat niet op jou :engel: :mrgreen:
Jaja :hmmm: :LOL:
Rami
Zeer actief

Het gaat mij in ieder geval niet om 'in bescherming nemen', Branka. Het gaat er mij om dat iemand aangeeft ergens niet (meer) over te willen praten en dat een ander dan heel wijsneuserig die informatie ergens oppikt en toch gewoon hier neer zet. Sorry hoor, maar of het nu om Ariane gaat of om wie dan ook, dit was gewoon een stook-trol actie.
Afbeelding
thom
Zeer actief
Contacteer:

Jody, neem een wijze raad aan.
Er is een tijd van praten en een tijd om te zwijgen.
Die tijd is nu echt voor jouw aangebroken..
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Machie schreef:Mee eens. Als we kinderachtig gedrag als lijn nemen voor het wel/niet mogen nemen van kinderen kan 70% van hf er beter niet aan beginnen/kinderen terug stoppen :engel:
Tja mijn zoon is 1.92,dat is zo'n kleine 30 centimeter groter dan mij dus dat gaat vast niet lukken :mrgreen: :engel:
Laatst gewijzigd door tineke op 14 dec 2011 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Muk

thom schreef: Jody, neem een wijze raad aan.
Er is een tijd van praten en een tijd om te zwijgen.
Die tijd is nu echt voor jouw aangebroken..
Thom, je zit nu de grote wijze man te spelen, maar iedereen weet dat jij dat niet bent. Sterker nog, je bent in mijn ogen geen haar beter dan in dit geval Jody. Kortom, handel eens naar dit advies van jezelf.
Rami
Zeer actief

Jezus, het staat er gewoon weer.
Nou, ik houd er mee op. Dit is vechten tegen de bierkaai.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Rami schreef:Het gaat mij in ieder geval niet om 'in bescherming nemen', Branka. Het gaat er mij om dat iemand aangeeft ergens niet (meer) over te willen praten en dat een ander dan heel wijsneuserig die informatie ergens oppikt en toch gewoon hier neer zet. Sorry hoor, maar of het nu om Ariane gaat of om wie dan ook, dit was gewoon een stook-trol actie.
inderdaad.

en daarbij gaat het om de reden waarom fredje niet doorgaat.

niet om de misschien wel 20 redenen waarom ariane toen barney overleed geen kat meer zou willen of kunnen hebben zoals branka zegt. dáár staan ervan op dit forum.

maar de reden waarom fredje niet komt staat niet op dit forum én ariane wil niet dat het hier staat.

wie zijn "wij" dan om het van een ander, weliswaar openbaar, forum af te plukken en hier te plaatsen?

maar zoals MJ al zegt. kappen nu. we blijven niet aan het verwijderen. het is al 2 pagina's overduidelijk dat het NIET geplaatst wordt hier zolang het alleen op een ander forum bekend is
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”