Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik zie ze niet als mijn kinderen!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

xAmberx
Zeer actief
Mijn ras(sen): Swiffertje en HH Langhaar
Aantal honden: 1

Re: Ik zie ze niet als mijn kinderen!

Ongelezen bericht door xAmberx »

Ik behandel ze als honden, maar het zijn wel mijn kindjes :pffff:

Daisy is meestal Daisy, Spacy, Beessie, Lekker Vleessie :lol1: en als ze braaf is een grote meid, waar ik dan altijd zelf weer heel erg om moet lachen want ze weegt nog geen 2kg.

Sofietje lief grietje is onze nieuwe Apekop en samen zijn ze Meisjes, als ik ze roep.

En wij zijn pappa en mamma van de honden en katten, de honden zijn zusjes en de katten zijn ook broer en zus, maar de honden zijn niet de zusjes van de katten en andersom, want dat zouden de katten niet leuk vinden. Broer en zus van een stel honden, pfftsss, as if!
Linx
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linx »

Wij zijn wel 'de mama's' voor ze, maar we zien onszelf niet als hun ouders, of hen als onze kinderen hoor. Het
zijn onze honden.

Mijn schoonmoeder heeft een kat en als mijn vriendin er dan bij in de buurt komt en Shane (de kat) begint te blazen
(die heeft een hekel aan iedereen behalve mijn schoonmoeder geloof ik) dan zegt ze: "Nou niet doen, dat is je zus
hoor!!" Dan wordt Nicole altijd laaiend haha.

Mijn schoonmoeder is bij de honden wel gewoon bekend als 'oma' en zo gedraagt ze zich ook wel naar ze. Mijn ouders
zijn gewoon opa en de naam van mijn moeder (die wil geen oma genoemd worden, ook niet als we ooit een kind
mochten krijgen). Maar die gedragen zich wel gewoon normaal tegen de honden. Bij hun eigen honden zijn zij ook
papa en mama en ben ik 'het kindje' lol. Maar ook daar is de band mens-hond gewoon zoals hij hoort.
:I: Luca, Amy*, Sora, Linx*, Lea, Jayden, Hayley, Killian*, Mason en Hype :I:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Hier gaat het precies hetzelfde hoor.
Zie het als honden, absoluut niet als kinderen.
Maar zo noem ik ze dan weer wel af en toe, haha.
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Ink schreef:Maar ja, als we naar mijn ouders gaan is het dan wel weer 'we gaan naar opa en oma'..... :mrgreen:
Hier gaan we dan naar de papa en de mama :mrgreen:
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Kristina schreef:
Miranda schreef:Ik zie honden niet als kinderen. Katten trouwens ook niet.
Maar ik ben wel mama.

Skadi noem ik regelmatig kind.
Zorgde gisteren nog voor wat spraakverwarring, want nichtje noem ik ook kind, en die gaf antwoord als ik het tegen Skadi had, en negeerde de vraag als ik het tegen haar had :mrgreen:

Verder heet ze regelmatig Ska (Zó ben je een Noorse Godin, zó een muziekstroming), kleintje (moeten mensen regelmatig om lachen), witte, mevrouw de wit, muts, lekker wijf en trut.
En 'poes' is hier in huis een eretitel (het hoogst bereikbare is het poes zijn), dus Skadi is regelmatig PIO (Poes In Opleiding) als ze net niet helemaal braaf is :F:

Goden. We zijn echt gestoord :Q:
Nu je dat zegt, ik noem Bram vaak "Señor Bram" of "Monsieur Bram". Ik praat ook weleens Catalaans tegen hem en dat vind hij prachtig. Dan gaat zijn koppie alle kanten op :LOL:
hahaha ook dát doe ik, ga ik spontaan duits tegen ze praten als ik buiten loop (Hör auf! Setzen Sie sich bitte.. etc. en begrijpen dat ze me doen :neenee: ), helaas passseren er dan nog wel eens mensen die zo kijken :denken: :80: en dan :piew:
annemick
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door annemick »

juffrouw Mickey, Mickeymeisje, apie, aapedrol, scheetebakkie, schatteboutje :lief: , lieve baby (en dat met die grijze kop, kan haar beter ouwe muts gaan noemen :mrgreen:) zie haar echt niet als kind hoor :pffff:
Noem mijzelf geen vrouwtje, mama of baasje maar gewoon mijn voornaam, meestal luistert ze wel
Afbeelding

Terug naar “Algemeen”