Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mechelse herder doodgeschoten
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Mechelse herder doodgeschoten
Nou de gemeente Baarle-Nassau nog 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
- Aantal honden: 4
zo dat is opgelost.

mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Hij staat er nog op Mal.Kristina schreef:http://gemeente-baarle-nassau.citysite. ... vrouw.htmlmalinois schreef:nr. 2 is ook gemaild... ik ga maar es ff rondneuzen of er nog iets staat ergens....
-
Marion.
Ik zou er toch nog eventjes een mailtje achteraan doenmalinois schreef:De stem ook verwijderd, zonder excuses of enige tekst....maar goed, foto is weg iig.
Niet zozeer omdat ik er problemen mee heb dat ze mijn foto (of ehhhhh Bon's foto) gebruikten om een Mechel af te beelden, maar wel dat ik nu mijn moeder moet overtuigen dat ècht ècht ècht mijn Saar niet DIE Mechel was. Zijn ze nu helemaal belazerd. Excuses moet je krijgen, en misschien wel een kwartaal de krant voor niets.
Zit er een halve inhoud in een zakje Duyvis krijg je gewoon een heel pretpakket als je dat meldt, dit bij de krant is gewoon heel bewust zo gebeurd en ik vind dat erg slecht.
(oja, en voor de mevrouw vind ik het allemaal nog heel veel triester, maar dat maakt niet dat er zomaar een willekeurige hond gebruikt mag worden voor zo'n bericht)
- Rebble
- Zeer actief
Volgens mij is dit een andere foto (maar ik heb het topic pas gelezen toen de foto in de link uit de openingspost al weg was dus ik weet het niet zeker) en met naam van degene die de foto heeft gemaakt maar voor de zekerheid toch de link naar de foto.
http://www.blikopnieuws.nl/foto/132052

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ja daar wel op, ik kan daar alleen geen emailadres vinden...Elmo/maureen schreef:Hij staat er nog op Mal.Kristina schreef:http://gemeente-baarle-nassau.citysite. ... vrouw.htmlmalinois schreef:nr. 2 is ook gemaild... ik ga maar es ff rondneuzen of er nog iets staat ergens....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nee die was ik al tegengekomen is niet van mij maar bedankt iigRebble schreef:Volgens mij is dit een andere foto (maar ik heb het topic pas gelezen toen de foto in de link uit de openingspost al weg was dus ik weet het niet zeker) en met naam van degene die de foto heeft gemaakt maar voor de zekerheid toch de link naar de foto.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Rebble
- Zeer actief
malinois schreef:nee die was ik al tegengekomen is niet van mij maar bedankt iigRebble schreef:Volgens mij is dit een andere foto (maar ik heb het topic pas gelezen toen de foto in de link uit de openingspost al weg was dus ik weet het niet zeker) en met naam van degene die de foto heeft gemaakt maar voor de zekerheid toch de link naar de foto.
Gelukkig
Overigens vind ik het voor die vrouw verschrikkelijk, wát een angst en pijn moet je dan hebben.

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
a super

- dagmar88
- Zeer actief
Dus? Als bij dat bericht een foto van mijn Pluisje was geplaatst...lindaatje schreef:Vreemd, als een tekkel wordt doodgebeten door een bd valt het hele forum daarover, in dit geval werd een mens gebeten door een mechel en dan gaan jullie zeuren over een foto..........................
Doet niets af aan de ellende van die vrouw en hond
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Voor die vrouw, ambulance personeel en politie die op dat moment poogden een da te bellen met verdovingspistool.Rebble schreef:malinois schreef:nee die was ik al tegengekomen is niet van mij maar bedankt iigRebble schreef:Volgens mij is dit een andere foto (maar ik heb het topic pas gelezen toen de foto in de link uit de openingspost al weg was dus ik weet het niet zeker) en met naam van degene die de foto heeft gemaakt maar voor de zekerheid toch de link naar de foto.
Gelukkig![]()
Overigens vind ik het voor die vrouw verschrikkelijk, wát een angst en pijn moet je dan hebben.
Vaak heb ik bij dit soort berichten graag meer info, achtergronden, waar komt de hond vandaan, is het inderdaad een hond die aangeschaft is door de campingeigenaar, of was het een gast die de hond net twee dagen had. Je leest de berichten maar verder nooit wat er achterzit of wat erna komt.. dat vind ik wel eens jammer, uit nieuwsgierigheid deels, maar ook om een plaatje compleet te krijgen.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
malinois schreef:a superik ga meteen mailen