Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen Ben onder het mes @ Update 22-11
Moderator: moderatorteam
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
Re: Morgen Ben onder het mes
heeft ie AB?
Daarvan gaan ze soms ook aan de poeperij,onze da waarschuwde er wel voor iig.
Fijn dat alles weer goed lijkt te gaan.
Daarvan gaan ze soms ook aan de poeperij,onze da waarschuwde er wel voor iig.
Fijn dat alles weer goed lijkt te gaan.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Re: Morgen Ben onder het mes
Update:
De bult is nu alweer gegroeid.
We gaan er binnenkort een keer mee naar Utrecht, kijken of zij iets anders kunnen adviseren, want eigenlijk willen we hem niet weer dezelfde operatie aandoen, omdat deze toch een stuk moeilijker was dan gedacht, en daarnaast het uitzonderlijk goed is gegaan.
De bult is nu alweer gegroeid.
We gaan er binnenkort een keer mee naar Utrecht, kijken of zij iets anders kunnen adviseren, want eigenlijk willen we hem niet weer dezelfde operatie aandoen, omdat deze toch een stuk moeilijker was dan gedacht, en daarnaast het uitzonderlijk goed is gegaan.
- CKS
- Zeer actief
Re: Morgen Ben onder het mes @ Update 22-11
Beroerd dat ie weer terug gegroeid is. Is de bult vorige keer opgestuurd voor analyse?
Groetjes,
Kees
Groetjes,
Kees
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Nee, de bult was eerder aangeprikt, en daar bleek dat het een vetbult was.Casey schreef:Beroerd dat ie weer terug gegroeid is. Is de bult vorige keer opgestuurd voor analyse?
Groetjes,
Kees
Het is dus niet zozeer de bult zelf waar ik minder blij mee ben, dan wel de locatie die hem parten speelt.
Gelukkig heeft hij nu nog geen last. De arts is denk ik door de locatie ook wat voorzichtiger geweest met wegsnijden, waardoor de bult makkelijker terug heeft kunnen groeien.
- CKS
- Zeer actief
Het lastige is dat er verschillende soorten vetbulten zijn: van lipoom tot geïnfiltreerd lipoom tot liposarcoom. Met aanprikken zie je dat verschil niet, bij histopathologisch onderzoek geloof ik wel. Goed dat je naar Utrecht gaat, ik vermoed dat die zullen adviseren om weer te opereren en nu drastischer te werk te gaan. Qua locatie moet dat volgens mij goed lukken.Apple schreef:Nee, de bult was eerder aangeprikt, en daar bleek dat het een vetbult was.
Het is dus niet zozeer de bult zelf waar ik minder blij mee ben, dan wel de locatie die hem parten speelt.
Gelukkig heeft hij nu nog geen last. De arts is denk ik door de locatie ook wat voorzichtiger geweest met wegsnijden, waardoor de bult makkelijker terug heeft kunnen groeien.
Groetjes, Kees
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Precies, dan liever daar in één keer goed opereren door een ervaren dierenarts.Casey schreef:Het lastige is dat er verschillende soorten vetbulten zijn: van lipoom tot geïnfiltreerd lipoom tot liposarcoom. Met aanprikken zie je dat verschil niet, bij histopathologisch onderzoek geloof ik wel. Goed dat je naar Utrecht gaat, ik vermoed dat die zullen adviseren om weer te opereren en nu drastischer te werk te gaan. Qua locatie moet dat volgens mij goed lukken.Apple schreef:Nee, de bult was eerder aangeprikt, en daar bleek dat het een vetbult was.
Groetjes, Kees
Probleem van de operatie was dat de vetbult vast zat aan de ribben, en anders dan gedacht, onder de spier lag, i.p.v. echt in of onder de huid.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Gebruiken ze hem niet als oefenobject voor de studenten dan?Apple schreef:Precies, dan liever daar in één keer goed opereren door een ervaren dierenarts.
Probleem van de operatie was dat de vetbult vast zat aan de ribben, en anders dan gedacht, onder de spier lag, i.p.v. echt in of onder de huid.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort