Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wijkagent aan de deur

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Re: Wijkagent aan de deur

Ongelezen bericht door Strega »

Nou ja, blij dat mijn honden niet zo de neiging hebben van het erf te gaan dan :80: . Nu krijg ik bijna het gevoel dat ik gemankeerde slome loserhonden heb :cry: .
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Strega schreef:Nou ja, blij dat mijn honden niet zo de neiging hebben van het erf te gaan dan :80: . Nu krijg ik bijna het gevoel dat ik gemankeerde slome loserhonden heb :cry: .
Had hij ook niet...

Mijn buurmeisje (1 tuin tussen die van mij en van haar) had een DH uit werklijnen.
Vond ze dat er bij hoorde, ze was agente in opleiding.
Alleen werd er niks met dat beest gedaan en werd mams er mee opgescheept voor een paar poep en plas rondjes.
Iedere keer als zij terug kwam van het uitlaten liet ze die hond zeker 10 minuten kort aangelijnd in de tuin naar Spike blaffen.

Normaal haalde ik hem direct naar binnen, mijn directe buurvrouw was erg bang voor honden :schrik:

En op een gegeven moment had ik er zó de schijt in dat ik hem maar eens terug heb laten blaffen...

:engel: Sprong meneer zó over de schutting om even te vertellen dat het wel mooi was geweest.
Toen ik eenmaal aan poort van haar tuin was stond Spike braaf te kwispelen :mann:

Die hond heeft daarna nooit meer geblaft :F:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Strega schreef:Nou ja, blij dat mijn honden niet zo de neiging hebben van het erf te gaan dan :80: . Nu krijg ik bijna het gevoel dat ik gemankeerde slome loserhonden heb :cry: .
er springt hier geen hond over de schutting hoor, en ze lopen hier ook los achter het huis af en toe... maar ik moet er niet om vragen door er iets neer te leggen waardoor ze er wel overeen zouden kunnen kijken want dan gaan ze ook...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

malinois schreef:
er springt hier geen hond over de schutting hoor, en ze lopen hier ook los achter het huis af en toe... maar ik moet er niet om vragen door er iets neer te leggen waardoor ze er wel overeen zouden kunnen kijken want dan gaan ze ook...
Ik bedoelde ook niet dat ik verwachtte dat al jullie honden constant over metershoge schuttingen springen om maar weg te komen hoor :F: . De mijne zouden inderdaad wel kijken als ze erachter kwamen dat het kon, maar ik zie ze al niet op dat idee komen eigenlijk. Nou ja, misschien ook omdat ik geen schutting heb, zulke sukkels zijn het nou ook weer niet dus misschien zouden ze het inderdaad wel doen.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Strega schreef:
malinois schreef:
Ik bedoelde ook niet dat ik verwachtte dat al jullie honden constant over metershoge schuttingen springen om maar weg te komen hoor :F: . De mijne zouden inderdaad wel kijken als ze erachter kwamen dat het kon, maar ik zie ze al niet op dat idee komen eigenlijk. Nou ja, misschien ook omdat ik geen schutting heb, zulke sukkels zijn het nou ook weer niet dus misschien zouden ze het inderdaad wel doen.
Jan kan met tien tenen in zijn neus over de meeste schuttingen die ik in mijn tuin heb, maar haalt het niet in zn hoofd om dat te doen.
Het zou ook totaal niet bij zijn karakter passen als ie dat wel deed ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Kijkt ze naar iedereen zo lief ziet er gewoon schattig uit :engel:
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Ah, wat lief!
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

gezellig hier wel een wijkagent maar die loopt hier NOOIT rond.
Waarom belde hij eigenlijk aan, mag een Rottweiler niet over de schutting kijken? Dacht ie dat ie er over zou springen ofzo?
Wenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Wenda »

Whoeha geweldig .. dat is ook iets wat die van mij zouden doen :schrik:
Groetjes van Wenda, Coop en Ziva
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Ik snap niet zo goed waarom mensen zo reageren op die wijkagent. Alsof hij een boete eraan gaat hangen ofzo...
Hoe ik het las, correct me if i'm wrong, is dat het meer bezorgdheid was. Stel dat de hond erover heen zou springen, en Leane daar alleen maar even op wilde wijzen.
Afbeelding
koentje

Ongelezen bericht door koentje »

blondie schreef:Ik vind het gewoon aandoenlijk om te zien, als ze verder niet blaft of gaat staan grommen maar alleen kijkt.
Mensen vallen verdomme tegenwoordig overal over zeg.

Zo moet je dat niet zien. De wijkagent bedoelde gewoon dat als ze over de rand kan kijken ze er ook overheen kan springen en dan onder een auto komt. :oohja: WAT zou er anders gevaarlijk kunnen zijn? :engel:
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Maltezers schreef:
Leane schreef:Afbeelding
:idea: Oooooooooooooo wat hebben ze bij jou in de buurt mazzel dat er zo`n slimme en attente wijkagent rond loopt. :neenee: Want laten we nou heel eerlijk zijn en die killer van je is ook levensgevaarlijk dat ziet toch zeker een blinde. Ik ben in ieder geval heel gelukkig dat ik niet daar in de buurt woon. :Q: Brrrrrr ik moet er niet aan denken eng gevaarlijk vechtding. :LOL: :LOL: :LOL:
ha,ha. de hond kijkt nu naar het baasje he, die de foto maakt. als er een onbekende langsloopt, moet je eens zien. . . :mrgreen:

ik vond het al knap dat de wijkagent het ras bij naam kent :mrgreen:
DesireeK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder

Ongelezen bericht door DesireeK »

Whahahaha :LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
Onderschrift gemaakt door Kiki2000
DesireeK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder

Ongelezen bericht door DesireeK »

Oeps.. dubbelpost
Afbeelding
Onderschrift gemaakt door Kiki2000
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Die bovenste plank zit in de weg.. die moet je even weghalen zodat er beter gekeken kan worden :LOL:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Onyx schreef:Die bovenste plank zit in de weg.. die moet je even weghalen zodat er beter gekeken kan worden :LOL:
Gewoon halverwege een raampje maken.
En dan 'hier waak ik' er boven schrijven :mann:
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

dagmar88 schreef:
Onyx schreef:Die bovenste plank zit in de weg.. die moet je even weghalen zodat er beter gekeken kan worden :LOL:
Datte :LOL: :LOL:
Afbeelding
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

HillieS schreef:
dagmar88 schreef:
Datte :LOL: :LOL:
En dan ook weer een foto maken :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”