Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
monique16 schreef:ja en als je hier iets niet wil dan krijg je het juist ik heb er overigens geen moeite mee hoor
maar wel als er van die lui vlak voor je neus gaan filmen ofzo
dat vind ik wel walgelijk
je moet natuurlijk op geen enkele manier hulpdiensten gaan hinderen.
ik vind het alleen altijd wel bijzonder om te zien dat bij elk ongeluk files ontstaan, mensen staan te kijken en foto's filmpjes op internet geplaatst worden die ook goed bekeken worden. alleen op het grootste hondenforum van nederland zit niemand die dat doet.
hetzelfde met hondenpoep. heel de wereld heeft last van hondenpoep op de stoep. ergernis top 3.. maar op alweer het grootste hondenforum van nederland laat niemand zijn hond poepen waar iemand er last van kan hebben.
ga toch fietsen zou mijn vader zeggen
inclusief de opmerking over het fietsen
En dat je in dit land enige privacy zou hebben als je op straat wat gebeurt of als er toeters en bellen voor je huis staan?
Dat is net zoiets als geloven in onbevlekte bevangenis
Paulala schreef:Op verzoek van een naaste van de gewonde vrouw, heb ik bepaalde foto's waarop zij zichtbaar is net verwijderd.
Het was voor deze persoon te confronterend en hier heb ik uiteraard alle begrip voor.
Het kan zijn dat er nog meer foto's verdwijnen mocht ik nog meer mailtjes krijgen met verzoeken.
Het is alleen al vervelend dat zij zich, naast wat er gebeurt is, dus ook druk moeten maken over jouw foto's omdat jij die perse op internet moet zetten ipv ze gewoon voor jezelf houdt. Niemand behalve jij heeft hier wat aan.
dagmar88 schreef:
Ja hoor. Ik had alleen gereageerd omdat bij de foto's die er eerst op stonden het gezicht van de vrouw duidelijk te zien was.
Wat er nu op staat zie ik ook geen probleem in.
Er heeft 1 foto op gestaan waarbij het gezicht van de vrouw gedeeltelijk zichtbaar was.
En deze foto was absoluut niet helemaal ingezoomd op de brancard, het was net zo'n zelfde totaalplaatje bij de ambulance op de grond.
Je zag de ambulance, de broeders etc.
Ik heb de foto's tenslotte zelf nog op mijn pc staan, dus kan prima zien wat er wel of niet op te zien is/was.
Marjoleine schreef:
Paulala heeft deze foto's niet gemaakt uit sensatiezucht maar om dit soort werk in beeld te brengen.
Ik snap werkelijk de ophef niet.
Ik ook niet
Maar ach, ik ben inmiddels wel gewend dat mensen het heerlijk vinden om soms (lees vaak..) zo hard mogelijk ergens bovenop te duiken.
En dan vooral hier op dit forum
Gelukkig weet ik waarom ik de foto's maakte, en dat ik niets verkeerds doe.