Nanna schreef:"Kom je nou gódverdomme hier of niet"
Immer vooraf gegaan door: "Ey, Demon!, ......Ey!,....EEY!!......"
Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:"Kom je nou gódverdomme hier of niet"
doet me denken aan najib amhali in de shoarmatentJaap* schreef:Nanna schreef:"Kom je nou gódverdomme hier of niet"
![]()
Immer vooraf gegaan door: "Ey, Demon!, ......Ey!,....EEY!!......"

Dat kan niet bij een herder want die zijn doofJaap* schreef:Dat hoor ik tóch liever

Jip schreef:Ik ken trouwens een Herder die heet : Jonkheer Jansen.......
Pendrag schreef:Wat een hilarisch topic is dit toch weer geworden. Maar het schreeuwt wel om een recente foto van het monster Beanie Kit. Nu je haar toch ff flink door de straat hebt gesleurd, ziet ze er vast wel extra heddurig uit. Show the monster to us![]()
![]()
Je maakt eengrap mag ik toch wel aannemen?? Ikheb al van kinds af aanherers, meest mechels en ook duitsers vroeger, maar dit is mij nooit gebeurd, nog mijn vader vroeger. Ik denk dat ik iets verder zou gaan als een stroomstootje en klappen,.... zo'n hond zou ik ter plekke vermoorden! Hier is respect voor de baas en mn echtgenoot, vreemde mensen op het terrein zouden ze direct grijpen, maar éénmaal echt in de aanval, en al he-le-maal niet van achteren zou hij of zij niet overleven vermoed ik,..... Ik heb zoveel overmacht over mijn honden,( ze zijn ook niet allemaal van pup af aan hier,ook moeilijke mens agressieve dieren) dat ik daar niet eens één moment bij stil sta dat die kans er ooit in zit. Per ongeluk gebeten worden bij de training of bal spelletjes reken ik niet mee, dat is lomp gedrag. Iedere andere vorm van agressie, al is het maar één keer de lip optrekken straf ik direct genadeloos af, zóu het gebeuren,.......alm@ schreef:Elke rechtgeaarde herder valt zijn baas minimaal één keer van achteren aan. Serieus. De 1e keer waren er alleen wat hechtingen de andere herder heeft mij heel wat ernstiger toegetakeldamber81 schreef:Nanna schreef:Je van achteren aanvallenPrikker en stroom (fikse klappen) hebben prima geholpen. Ze waren zo weer in het gareel

Wil je herdermix niet stil zitten?Kit schreef:Pendrag schreef:Wat een hilarisch topic is dit toch weer geworden. Maar het schreeuwt wel om een recente foto van het monster Beanie Kit. Nu je haar toch ff flink door de straat hebt gesleurd, ziet ze er vast wel extra heddurig uit. Show the monster to us![]()
![]()
Kom jij me helpen met foto's maken?![]()
Je mag met mijn vrouw komen praten hoor!Jip schreef:ja ik ook maar hij heeft het niet tegen mij........Jaap* schreef:Dat hoor ik tóch liever

En juist die worden een keertje van achteren aangevallen.....poetin666 schreef:Nou t leek ernstig serieus hoor,....en ik ken mensen die wél het gevecht met hun onhandelbare mechels wekelijks aan gaan, met teletac en knuppels, etc om ze van het vege lijf te kunnen houden......![]()

Natuurlijk was dat een geintje. Ik zat gewoon met Nanna te grappenpoetin666 schreef:Je maakt eengrap mag ik toch wel aannemen?? Ikheb al van kinds af aanherers, meest mechels en ook duitsers vroeger, maar dit is mij nooit gebeurd, nog mijn vader vroeger. Ik denk dat ik iets verder zou gaan als een stroomstootje en klappen,.... zo'n hond zou ik ter plekke vermoorden! Hier is respect voor de baas en mn echtgenoot, vreemde mensen op het terrein zouden ze direct grijpen, maar éénmaal echt in de aanval, en al he-le-maal niet van achteren zou hij of zij niet overleven vermoed ik,..... Ik heb zoveel overmacht over mijn honden,( ze zijn ook niet allemaal van pup af aan hier,ook moeilijke mens agressieve dieren) dat ik daar niet eens één moment bij stil sta dat die kans er ooit in zit. Per ongeluk gebeten worden bij de training of bal spelletjes reken ik niet mee, dat is lomp gedrag. Iedere andere vorm van agressie, al is het maar één keer de lip optrekken straf ik direct genadeloos af, zóu het gebeuren,.......alm@ schreef: Elke rechtgeaarde herder valt zijn baas minimaal één keer van achteren aan. Serieus. De 1e keer waren er alleen wat hechtingen de andere herder heeft mij heel wat ernstiger toegetakeldPrikker en stroom (fikse klappen) hebben prima geholpen. Ze waren zo weer in het gareel
Ik heb hier 6 mechels 24/7 los lopen met mn Peruanen, in en buitenshuis, ik pak ook voedsel af, vers vlees of botten, en nóóít of te nimmer dat er een van mijn ''onderdanen'' dat heeft af willen pakken van de Alfa Bitch herself hoor!
Ik vind het dus een hele rare stelling van je dat elke 'rechtgeaarde' herder zn baas minimaaléén keer aan moet vallen,....
Graag de reactie van andere herdermensen hierop!

Kit schreef:
Beanie heet inmiddels mevrouw Boonstra aka Beanieweeniestringbikini
Klopt helemaal!Jeffy schreef:Kit schreef:
Beanie heet inmiddels mevrouw Boonstra aka BeanieweeniestringbikiniGelukkig ben ik niet de enige die namen langer maakt