Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Is deze vacht geplukt ja of nee?
Moderator: moderatorteam
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Re: Is deze vacht geplukt ja of nee?
Deze foto is van drie dagen na de trim/scheerbeurt. Op de ribbenkast/flank zie je de halen van de tondeuse:

Groetjes,
Sandra
-
lupa
- Zeer actief
- Contacteer:
hoe het ook gedaan is, pluk,trimes,tondeuse of wat dan ook
voor dit werk is geen woord voor
als je wilt mag je kosteloos hier komen, en proberen het een beetje recht te trekken
wel denk ik dat de vacht niet helemaal te plukken is en om een glad model te kregen zou je moeten scheren(zit malthesertje in)
vanuit deze foto te zien
voor dit werk is geen woord voor
als je wilt mag je kosteloos hier komen, en proberen het een beetje recht te trekken
wel denk ik dat de vacht niet helemaal te plukken is en om een glad model te kregen zou je moeten scheren(zit malthesertje in)
vanuit deze foto te zien
- [Sandra]
- Zeer actief
Dank je voor het aanbod. Ik houd het in mijn achterhoofd
Ik heb een afspraak met de andere trimster die hem had gezien, die zit vlakbij. En ik had ook al contact gehad met Kees/BP om eens op workshop te komen. (zie andere topic Boomertje). Eerst maar even kijken hoe het weer gaat groeien
Ik heb een afspraak met de andere trimster die hem had gezien, die zit vlakbij. En ik had ook al contact gehad met Kees/BP om eens op workshop te komen. (zie andere topic Boomertje). Eerst maar even kijken hoe het weer gaat groeien

Groetjes,
Sandra
- [Sandra]
- Zeer actief
Even een kleine update.
Vanmorgen heeft hij lekker in een modderplas gelegen, dat heb ik eruit geborsteld en ik heb op een paar plekken gekeken of het nog of alweer plukbaar is. Achterhand gaat prima, ik heb het stukje rond de anus/onder de staart wat vrij gemaakt ivm poep in de haartjes. Op stukken die waren geschoren gaat het ook goed - ik heb kleine stukjes geprobeerd.
Misschien mag ik na twee maanden de conclusie trekken dat het meevalt na de scheerbeurt. Ik vind dat het haar vrij snel is gegroeid, maar het voelt niet meer ruw en pluizig zoals voorheen.
Vanmorgen heeft hij lekker in een modderplas gelegen, dat heb ik eruit geborsteld en ik heb op een paar plekken gekeken of het nog of alweer plukbaar is. Achterhand gaat prima, ik heb het stukje rond de anus/onder de staart wat vrij gemaakt ivm poep in de haartjes. Op stukken die waren geschoren gaat het ook goed - ik heb kleine stukjes geprobeerd.
Misschien mag ik na twee maanden de conclusie trekken dat het meevalt na de scheerbeurt. Ik vind dat het haar vrij snel is gegroeid, maar het voelt niet meer ruw en pluizig zoals voorheen.

Groetjes,
Sandra