Spannende tijden dus lees ik, 2 nestjes op komst. Puppy-pret
Ik gok op 8: 5 reutjes, 3 teefjes..
Veel succes de komende tijd, ik ben dit keer trouwe volger
Moderator: moderatorteam

hun karakter is geweldig. voor een vergelijking tussen stabij's en wetters heeft Marjoleine een mooi stukje geschreven op onze website: www.eenhoornleijn.nlluna2906 schreef:Geweldig setjeIk vind dit zulke mooie honden! Volgens mij is hun karakter ook heel mooi of niet?
Spannende tijden dus lees ik, 2 nestjes op komst. Puppy-pretZijn jullie nog van plan om een pupsel aan te houden of zijn ze allemaal al vergeven?
Allereerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap van RR. Toch eindelijk gelukt en we hopen dat er een nest gezonde pups mag komen.Marjoleine schreef:Die kans is er wel.Mickie schreef:Ben wel benieuwd of er kans is op bruinbont ...
RR heeft 25% kans op bruine genen, en van Alger weten we gewoon zeker dat hij bruin geeft: hij heeft een bruine moeder.
Dus de kans is er wel degelijk.
Ja, ik denk dat ze prima bij zouden passen.S@ndr@ schreef:ach wie weet ga ik nog om,
qua karakter vind ik ze super die wetters, maar ja die krullen

Na het lezen van het verhaal ben ik helemaal verkocht!Rinne Roos schreef:hun karakter is geweldig. voor een vergelijking tussen stabij's en wetters heeft Marjoleine een mooi stukje geschreven op onze website: http://www.eenhoornleijn.nlluna2906 schreef:Geweldig setjeIk vind dit zulke mooie honden! Volgens mij is hun karakter ook heel mooi of niet?
Spannende tijden dus lees ik, 2 nestjes op komst. Puppy-pretZijn jullie nog van plan om een pupsel aan te houden of zijn ze allemaal al vergeven?
Eenmaal een wetter, altijd een wetter.
Tja aanhouden.... hart en verstand zeggen twee heel tegengestelde dingen!
Voor beide nesten hebben we nog plek voor gegadigden.
Bij de wetters vrees ik dat de wachtlijst van de vereniging behoorlijk leeg is inmiddels (een paar flinke nesten geweest dit voorjaar).
Nou ja, we hebben nog even de tijd en na de vakantie neemt het aantal mensen dat weer een pup wil altijd toe.
Gewoon dr'af scherenS@ndr@ schreef: maar ja die krullen

dat kan natuurlijk ook atlijd nogAriane schreef:Gewoon dr'af scherenS@ndr@ schreef: maar ja die krullen![]()
Gefeliciteerd en ik volg het ook![]()
![]()
Volgens mij niet. In de rui periode er een borstel over en meer niet dacht ik. Heerlijke kroelvacht is het dat dan weer wel. Je kunt er heerlijk je handen in verbergen en neus erin stoppen. Zo fijn is dat heerlijk met je handen door de vacht gaan.S@ndr@ schreef:dat kan natuurlijk ook atlijd nogAriane schreef:Gewoon dr'af scherenS@ndr@ schreef: maar ja die krullen![]()
Gefeliciteerd en ik volg het ook![]()
![]()
.
ik heb geen idee, hoe het anders zit met vacht verzorging![]()
nooit zo in verdiept
Supermakkelijke vachten.S@ndr@ schreef: ik heb geen idee, hoe het anders zit met vacht verzorging![]()
nooit zo in verdiept
Waarom zou dat per se moeten dan?DanseMacabre schreef:Had ik maar een huis met tuin. Ik zou echt zo graag een kleine RR willen! En dan ook nog in de lijn van onze oude Frieske. En de papa is ook vader van Rinskes halfzusje en broertjes.