Gats, helemaal geen hond meer... vreselijk lijkt me dat. Moet er ook niet aan denken.
Heel veel sterkte marian, en ik hoop dat er snel weer een Drent je leven komt verrijken!
Moderator: moderatorteam

Lekker doen wat je gevoel je ingeeft hoor, dat kan iemand anders niet voor jou invullen.marian* schreef:Iemand had het vanmorgen al over kussens,bakken enz opruimen tegen me.Ik moet er niet aan denken :N:
Die blijven lekker nog een poosje liggen en staan waar ze liggen en staan.Is het gat ietsje minder aanwezig.

xAmberx schreef:Ik had/heb het al zo moeilijk toen Ziva overleed, die was er nog maar drie maanden. Inderdaad die leegte, geen wandelingen meer (ik heb het geprobeerd om alleen te gaan, maar dat klopte niet en daar werd ik alleen maar verdrietiger van), niet meer dat gekke beest wat opsprong bij elke beweging die ik maakte.![]()
Ik heb wel de spulletjes opgeborgen, zelfs het meeste weggegooid omdat ik er niet naar wilde kijken steeds en ik de speeltjes ook neit aan een eventuele opvolger wilde geven.
Heel veel sterkte Marian

kayleigh* schreef:Ik weet heel goed hoe het voelt. Wij zijn morgen ook al weer een week zonder bonny.
Heel veel sterkte.

Elly* schreef:Wat is de stilte, naar he.
Ik merk het ook nog steeds.
Af en toe kijk ik nog steeds onder het tafeltje in de hoek waar Rico de laatste maanden vaak de hele dag sliep. Stil was het al in huis, maar leeg nee. Nu wel.
Ik ben blij te lezen dat je een Drent wil, dat zal dan de leegte weer vullen.