Als dit je conclusie is naar aanleiding van het lezen van je eigen topic, dan moet ik concluderen dat je wel heel erg slecht bent in het begrijpend lezen van teksten.khiva schreef:nou mensen het was leuk , ik zal jullie verder niet meer lastig vallen met mij niet ras hond
en mijn oehhhh ahhhhh nestje ... ik weet wat ik gedaan heb en wat er allemaal aan goede onderzoeken zijn gedaan !!
ik ben er weer klaar mee ... ik wilde alleen maar weten wat jullie dachten drachtig of niet ?
verder vroeg ik geen advies !
ik ben er achter dat ik niet langer welkom ben omdat ik niet een ras zuivere hond heb en ik de moeilijke namen van de onderzoeken niet weet en niet aan jullie eisen voldoe
ik zal jullie hier dan ook niet meer mee lastig vallen .
ik ga genieten van me hondjes en hoop dat zij mooie puppy's gaat krijgen !!!!
Bijvoorbeeld Sirene heeft heel duidelijk aangegeven dat er helemaal niets mis is wanneer je gaat fokken met 2 honden die niet tot hetzelfde ras behoren, mits er deugdelijke en bij de rassen die in de ouderdieren zitten behorende tests worden gedaan. En naar die tests wordt in dit topic gewoon heel normaal gevraagd, met een heleboel stilte van jouw kant tot gevolg. Dat er dan gespeculeerd wordt en zonder jou als topicstarter verder gekletst wordt in dit topic is heel normaal, en zeker hondenforum-eigen.
Als je gewoon antwoord had gegeven op de meerdere malen gestelde vraag naar welke specifieke onderzoeken er bij de ouderdieren gedaan zijn, was dat gewoon prima geweest en denk ik dat er verder niets aan de hand was.
Maar jouw ontwijkende antwoorden hierover zeggen eigenlijk al genoeg, je moet weten dat dit forum al langer bestaat dan vandaag en gisteren, en dat er sinds het bestaat al tig keren dit soort topics voorbij zijn gekomen.
Uit jouw reacties concludeer ik eerlijk gezegd dat er behalve dat je eigen dierenarts even onder de staarten van de ouderdieren gesnuffeld heeft weinig onderzocht zal zijn verder. Maakt niet uit, dat is jouw keuze, maar wees daar dan gewoon eerlijk in. Het niet geven van een antwoord is soms meer dan een antwoord op zich en maakt je er niet serieuzer door hier.
Om even op de foto terug te komen: Ja, ik vind je teefje er al flink drachtig uitzien, het zou me verbazen als er geen pups in blijken te zitten.