Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ontroerd, verrast en intens blij
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Ontroerd, verrast en intens blij
Klink goed geregeld.
Hoop dat het helemaal goed gaat komen met Cara en dat jij en je ouders nog veel van haar mogen genieten.
Hoop dat het helemaal goed gaat komen met Cara en dat jij en je ouders nog veel van haar mogen genieten.
- vivke1965
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)
- Aantal honden: 1
Leuk !! weer een poedeltje extra op het forum !
(van de rest weet ik de ballen niet dus........
) Veel plezier met het dametje eigenwijs....!!
(van de rest weet ik de ballen niet dus........
Groetjes, Viv

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"
- Maxiem
- Zeer actief
Gefeliciteerd, Karin! Mooi meisje is het.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik denk dat iedereen wel wist dat er op de een of andere manier een pup zou komen. Deze optie lijkt me dan nog niet eens de meest verkeerde. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen.
Mbt Danielle. De dingen die zij schrijft, heeft Karin allemaal al een keer zelf geschreven op het forum. Het is dus niet dat ze nieuwe dingen openbaar maakt, ze vat ze alleen even samen. En ach, veel mensen hier schrijven het een en zeggen het ander. Ik weet niet wat beter is
Mbt Danielle. De dingen die zij schrijft, heeft Karin allemaal al een keer zelf geschreven op het forum. Het is dus niet dat ze nieuwe dingen openbaar maakt, ze vat ze alleen even samen. En ach, veel mensen hier schrijven het een en zeggen het ander. Ik weet niet wat beter is

Linda, Izzie en Bram
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Klinkt idd als goed geregeld. Ik wens je veel wijsheid en vooral veel plezier! 

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik vind jou niet professioneel. Wat je hierboven schrijft vind ik respectloos. Je insinueert van alles over Karin en Jamey terwijl ze een vrijwel probleemloos duo zijn. En ja, ik heb Karin ook op meerdere wandelingen ontmoet. Ik weet dus ook waarover ik praat.Danielle schreef:Ik vind het juist een teken van mijn "proffesionaliteit" dat ik ondanks alles wat ik weet over TS en over Jamey, haar gewoon met de beste bedoelingen les geef, waardoor ze onder andere nu af en toe leuk en lekker wedstrijdjes kan lopen en ze beide al immens vooruit zijn gegaan in meerdere opzichten....
Zo'n trainer als jij blijft in ieder geval van mij en mijn honden af. Ik hoef namelijk niet publiekelijk besproken te worden door types als jij.
- Paddle
- Zeer actief
Ik vind het alleen een beetje stom dat je nu doet alsof *wat een ontzettend grote verassing*. Je zou toch sowieso een tweede hond genomen hebben, wat het verleden met Jamey je ook vertelt heeft (of blijkbaar niet vertelt heeft).
Ik hoop dat het werkt voor je deze keer. Maar ik heb er een hard hoofd in.

-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
Sorry hoor, maar een probleemloos duo is nu net niet het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Karin en Jamey en dat is puur gebaseerd op HAAR EIGEN verhalen hier op het forum. Als alles zo probleemloos zou zijn, waarom heeft ze dan een psychiatrische hulphond nodig, waarom ging het niet goed met Jore en met de x BC en met andere honden en jamey? En als je o.a. haar eigen verslag leest over het slagen van Jamey voor basiscertificaat hulphond, zie je dat daar het contact met een andere hond ook niet helemaal goed ging. Ik insinueer helemaal niets en vertel helemaal niets nieuws, ik vat alleen maar samen wat ze zelf hier in de afgelopen jaren geschreven heeft .EstherK schreef:Ik vind jou niet professioneel. Wat je hierboven schrijft vind ik respectloos. Je insinueert van alles over Karin en Jamey terwijl ze een vrijwel probleemloos duo zijn. En ja, ik heb Karin ook op meerdere wandelingen ontmoet. Ik weet dus ook waarover ik praat.Danielle schreef:Ik vind het juist een teken van mijn "proffesionaliteit" dat ik ondanks alles wat ik weet over TS en over Jamey, haar gewoon met de beste bedoelingen les geef, waardoor ze onder andere nu af en toe leuk en lekker wedstrijdjes kan lopen en ze beide al immens vooruit zijn gegaan in meerdere opzichten....
Zo'n trainer als jij blijft in ieder geval van mij en mijn honden af. Ik hoef namelijk niet publiekelijk besproken te worden door types als jij.
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Dit dus. Vind de titel wel erg overdreven als je het toch wel wist.Paddle schreef:Ik vind het alleen een beetje stom dat je nu doet alsof *wat een ontzettend grote verassing*. Je zou toch sowieso een tweede hond genomen hebben, wat het verleden met Jamey je ook vertelt heeft (of blijkbaar niet vertelt heeft).
Maar het lijkt me wel dat je alles nu goed geregeld hebt dus heel veel suces met Cara. Ze is wel enorm aandoenlijk.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Paddle schreef:Ik vind het alleen een beetje stom dat je nu doet alsof *wat een ontzettend grote verassing*. Je zou toch sowieso een tweede hond genomen hebben, wat het verleden met Jamey je ook vertelt heeft (of blijkbaar niet vertelt heeft).

- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Danielle schreef:
Sorry hoor, maar een probleemloos duo is nu net niet het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Karin en Jamey en dat is puur gebaseerd op HAAR EIGEN verhalen hier op het forum. Als alles zo probleemloos zou zijn, waarom heeft ze dan een psychiatrische hulphond nodig, waarom ging het niet goed met Jore en met de x BC en met andere honden en jamey? En als je o.a. haar eigen verslag leest over het slagen van Jamey voor basiscertificaat hulphond, zie je dat daar het contact met een andere hond ook niet helemaal goed ging. Ik insinueer helemaal niets en vertel helemaal niets nieuws, ik vat alleen maar samen wat ze zelf hier in de afgelopen jaren geschreven heeft .
Wat betreft karin, ik wens je veel plezier met de kleine cara en hoop dat alles op zn pootjes terrecht komt..
Wat betreft het stukje hulphond..
Dat kun je helemaal niet schuiven op of karin en jamey nu wel of niet het perfecte duo zijn dat staat er helemaal los van!!!
Psygisch zit in je hoofd en niet in je hond!!!
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Mee eens.Danielle schreef: Sorry hoor, maar een probleemloos duo is nu net niet het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Karin en Jamey en dat is puur gebaseerd op HAAR EIGEN verhalen hier op het forum. Als alles zo probleemloos zou zijn, waarom heeft ze dan een psychiatrische hulphond nodig, waarom ging het niet goed met Jore en met de x BC en met andere honden en jamey? En als je o.a. haar eigen verslag leest over het slagen van Jamey voor basiscertificaat hulphond, zie je dat daar het contact met een andere hond ook niet helemaal goed ging. Ik insinueer helemaal niets en vertel helemaal niets nieuws, ik vat alleen maar samen wat ze zelf hier in de afgelopen jaren geschreven heeft .
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
Wilm@
Dank je wel voor deze informatie Danielle, dit wist ik namelijk nog niet.Danielle schreef:
Sorry hoor, maar een probleemloos duo is nu net niet het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Karin en Jamey en dat is puur gebaseerd op HAAR EIGEN verhalen hier op het forum. Als alles zo probleemloos zou zijn, waarom heeft ze dan een psychiatrische hulphond nodig, waarom ging het niet goed met Jore en met de x BC en met andere honden en jamey? En als je o.a. haar eigen verslag leest over het slagen van Jamey voor basiscertificaat hulphond, zie je dat daar het contact met een andere hond ook niet helemaal goed ging. Ik insinueer helemaal niets en vertel helemaal niets nieuws, ik vat alleen maar samen wat ze zelf hier in de afgelopen jaren geschreven heeft .
- Miss_Liz
- Zeer actief
Wilm@ schreef:Dank je wel voor deze informatie Danielle, dit wist ik namelijk nog niet.Danielle schreef:
Dan nog heeft dat stukje niks te maken met of zij en jamey wel of niet het perfecte duo zijn..
Snap in godsnaam niet eens hoe je erbij komt om het daarop te gooien..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Idem...Paddle schreef:Ik vind het alleen een beetje stom dat je nu doet alsof *wat een ontzettend grote verassing*. Je zou toch sowieso een tweede hond genomen hebben, wat het verleden met Jamey je ook vertelt heeft (of blijkbaar niet vertelt heeft).

-
Neeltje
Waar haal je ins hemelsnaam het lef vandaan om dit soort persoonlijke informatie van iemand die bij je traint op een openbaar forum te gooien, voor de hele wereld te lezen??? Wat ik hierboven lees, daar heb ik niets en dan ook niets mee te maken. Als ze het zelf hier neer zet, prima, dan is het haar keuze, maar die heb jij niet voor haar te maken.Danielle schreef:Sorry hoor, maar een probleemloos duo is nu net niet het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Karin en Jamey en dat is puur gebaseerd op HAAR EIGEN verhalen hier op het forum. Als alles zo probleemloos zou zijn, waarom heeft ze dan een psychiatrische hulphond nodig, waarom ging het niet goed met Jore en met de x BC en met andere honden en jamey? En als je o.a. haar eigen verslag leest over het slagen van Jamey voor basiscertificaat hulphond, zie je dat daar het contact met een andere hond ook niet helemaal goed ging. Ik insinueer helemaal niets en vertel helemaal niets nieuws, ik vat alleen maar samen wat ze zelf hier in de afgelopen jaren geschreven heeft .EstherK schreef:Ik vind jou niet professioneel. Wat je hierboven schrijft vind ik respectloos. Je insinueert van alles over Karin en Jamey terwijl ze een vrijwel probleemloos duo zijn. En ja, ik heb Karin ook op meerdere wandelingen ontmoet. Ik weet dus ook waarover ik praat.Danielle schreef:Ik vind het juist een teken van mijn "proffesionaliteit" dat ik ondanks alles wat ik weet over TS en over Jamey, haar gewoon met de beste bedoelingen les geef, waardoor ze onder andere nu af en toe leuk en lekker wedstrijdjes kan lopen en ze beide al immens vooruit zijn gegaan in meerdere opzichten....
Ik wens haar veel succes, wat de uitkomst ook zal zijn, veel plezier met Cara!
-
Marion.
Omdat Karin dat ook regelmatig zelf op het openbare forum heeft gegooid misschien?Neeltje schreef:Waar haal je ins hemelsnaam het lef vandaan om dit soort persoonlijke informatie van iemand die bij je traint op een openbaar forum te gooien, voor de hele wereld te lezen???
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Leuk hé Danielle om nog even een paar stapjes verder te gaan met je gelijk halen om iemand dan nog even op haar psychische stoornis nog verder de grond in te trappen.Danielle schreef:Sorry hoor, maar een probleemloos duo is nu net niet het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Karin en Jamey en dat is puur gebaseerd op HAAR EIGEN verhalen hier op het forum. Als alles zo probleemloos zou zijn, waarom heeft ze dan een psychiatrische hulphond nodig, waarom ging het niet goed met Jore en met de x BC en met andere honden en jamey? En als je o.a. haar eigen verslag leest over het slagen van Jamey voor basiscertificaat hulphond, zie je dat daar het contact met een andere hond ook niet helemaal goed ging. Ik insinueer helemaal niets en vertel helemaal niets nieuws, ik vat alleen maar samen wat ze zelf hier in de afgelopen jaren geschreven heeft .EstherK schreef:Ik vind jou niet professioneel. Wat je hierboven schrijft vind ik respectloos. Je insinueert van alles over Karin en Jamey terwijl ze een vrijwel probleemloos duo zijn. En ja, ik heb Karin ook op meerdere wandelingen ontmoet. Ik weet dus ook waarover ik praat.Danielle schreef:Ik vind het juist een teken van mijn "proffesionaliteit" dat ik ondanks alles wat ik weet over TS en over Jamey, haar gewoon met de beste bedoelingen les geef, waardoor ze onder andere nu af en toe leuk en lekker wedstrijdjes kan lopen en ze beide al immens vooruit zijn gegaan in meerdere opzichten....
Ik geloof dat je haar nu wel zo'n beetje op alle punten gehad hebt.
Mag je je nu heel erg gaan schamen .
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Ahum, dit is op dit forum algemeen bekende info hoor waar ts zelf heeeel openhartig over is geweestNeeltje schreef: Waar haal je ins hemelsnaam het lef vandaan om dit soort persoonlijke informatie van iemand die bij je traint op een openbaar forum te gooien, voor de hele wereld te lezen??? Wat ik hierboven lees, daar heb ik niets en dan ook niets mee te maken. Als ze het zelf hier neer zet, prima, dan is het haar keuze, maar die heb jij niet voor haar te maken.
Ik wens haar veel succes, wat de uitkomst ook zal zijn, veel plezier met Cara!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ja dat is bekend .Sas schreef:Ahum, dit is op dit forum algemeen bekende info hoor waar ts zelf heeeel openhartig over is geweestNeeltje schreef: Waar haal je ins hemelsnaam het lef vandaan om dit soort persoonlijke informatie van iemand die bij je traint op een openbaar forum te gooien, voor de hele wereld te lezen??? Wat ik hierboven lees, daar heb ik niets en dan ook niets mee te maken. Als ze het zelf hier neer zet, prima, dan is het haar keuze, maar die heb jij niet voor haar te maken.
Ik wens haar veel succes, wat de uitkomst ook zal zijn, veel plezier met Cara!is echt niets nieuws of geheim ofzo
Maar die info word nu op een minne en ik zal je even pakken manier gebruikt.

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Dat hele psychische Karin gedoe hebben we toch allemaal al meerdere keren gehad? Dan is dat nu toch klaar? Iedereen weet het en iedereen denkt er het zijne/hare van. Punt.
Ben trouwens wel jaloers hoor, ik wil ook een poedellll
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Dan kun je ook zeggen: dat hele gedoe met een tweede hond erbij hebben we toch allemaal al meerdere keren gehad. Dan is dat nu toch klaar?Mit schreef:Dat hele psychische Karin gedoe hebben we toch allemaal al meerdere keren gehad? Dan is dat nu toch klaar? Iedereen weet het en iedereen denkt er het zijne/hare van. Punt.

Linda, Izzie en Bram
-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb jij ooit wel eens eerder berichten van Karin hier gelezen, ze heeft zelf regelmatig geschreven dat ze een psychiatrische hulphond nodig heeft en dat de bedoeling was dat Jamey dat zou gaan worden.
zie recent nog http://www.hondenforum.nl/plaza/post455 ... hiatrische" onclick="window.open(this.href);return false; hulphond#p4550763
De andere topics hierover staan in het veteranenhoekje dus die zal ik niet quoten, maar zijn voor de mensen die daar mogen komen snel op te zoeken.
Voor de 1000e keer, ik vertel niets nieuws en wil Karin helemaal op geen enkele manier "pakken" zoals jij dat zegt!! Ik maak me gewoon zorgen om zowel Karin als het pupje als Jamey, thats all! Ik mag Karin graag hoor, denk je anders dat ze bij mij zou trainen en ik haar op allerlei manieren probeer te helpen. Mocht ik niet om haar en om jamey geven, dan had ik zowel haarzelf als dit topic allang laten vallen maar dat doe ik absoluut niet!
zie recent nog http://www.hondenforum.nl/plaza/post455 ... hiatrische" onclick="window.open(this.href);return false; hulphond#p4550763
De andere topics hierover staan in het veteranenhoekje dus die zal ik niet quoten, maar zijn voor de mensen die daar mogen komen snel op te zoeken.
Voor de 1000e keer, ik vertel niets nieuws en wil Karin helemaal op geen enkele manier "pakken" zoals jij dat zegt!! Ik maak me gewoon zorgen om zowel Karin als het pupje als Jamey, thats all! Ik mag Karin graag hoor, denk je anders dat ze bij mij zou trainen en ik haar op allerlei manieren probeer te helpen. Mocht ik niet om haar en om jamey geven, dan had ik zowel haarzelf als dit topic allang laten vallen maar dat doe ik absoluut niet!
Danielle Boshouwers
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ze gaan hier morgen allemaal de bench in met een slot erop.Mit schreef:Dat hele psychische Karin gedoe hebben we toch allemaal al meerdere keren gehad? Dan is dat nu toch klaar? Iedereen weet het en iedereen denkt er het zijne/hare van. Punt.
En er word geen poedel geaaid.
En je word bevoeld/betast/gestript voordat jullie weg gaan.

-
Supernova
- Zeer actief
Heh rare wending
Ik volg het niet helemaal meer
Ik hoop dat alles goed verloopt, ze is wel ongelofelijk schattig
En poedels zijn superleuk 
Ik hoop dat alles goed verloopt, ze is wel ongelofelijk schattig
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
bouvierpoedel schreef: En je word bevoeld/betast/gestript voordat jullie weg gaan.
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Hoooo mensen 
Ik ken Danielle langer dan vandaag en ze is gewoon erg direct, maar ik weet dat ze het goed met Jamey en mij voorheeft
. En ik kan ook begrijpen hoe zij vanuit haar bezorgdheid en hoe ze Jamey heeft gezien reageert, alleen heb ik Jamey ook in andere omstandigheden gezien, en weet ik hoe ze is met pupjes (streng, maar meer dan snauwen als zij een pup irritant vindt doet ze niet en al snel gaat het gewoon goed, als ik me er niet mee ga bemoeien).
Cara is qua karakter zorgvuldig zowel bij Jamey als bij haar toekomstige taak uitgezocht, ze is heel zacht, lief en speels, zonder een watje te zijn.
Ik heb er geen probleem mee dat er wordt gezegd dat Cara psychiatrische hulphond gaat worden (en dat ik daar met Jamey voor train). Ik schaam me niet voor mijn ziek zijn, ik zou niet weten waarom ik me daarvoor moet schamen of het geheim moet houden. Mijn trainingservaringen met Jamey staan ook gewoon op de site van de trainers, inclusief foto's
Wat betreft de ontroering, verrassing enz. Alleen de timing ervan was niet helemaal waar, ik hoorde het al 2 weken terug van mijn ouders, maar heb besloten om er geen gerucht aan te geven, om ervoor te zorgen dat de fokkers met rust gelaten zouden worden. De reactie van mij was hetzelfde als dat ik het heb beschreven.
Wat betreft mijn eerdere honden. KeesJaap, kruip maar weer onder je steen terug. Ik weet al lang dat jij een nest hebt gedaan met Skila en Yore. Ik weet ook dat hij super zit in Friesland, anders had ik hem daar niet heen laten gaan. Nel is hier een paar dagen (3 ofzo) op proef geweest. Het bleek dat het niet ging werken, omdat de eigenaren en ik een ander beeld hadden van terughoudend (bij elk contact met een vreemde in de lijn hangen en blaffen vind ik toch wat heftiger dan gewoon terughoudend), dus heb ik haar teruggebracht naar de oude eigenaren. Gewoon in de proeftijd, lijkt mij dat de proeftijd daarvoor is...
Ik ken Danielle langer dan vandaag en ze is gewoon erg direct, maar ik weet dat ze het goed met Jamey en mij voorheeft
Cara is qua karakter zorgvuldig zowel bij Jamey als bij haar toekomstige taak uitgezocht, ze is heel zacht, lief en speels, zonder een watje te zijn.
Ik heb er geen probleem mee dat er wordt gezegd dat Cara psychiatrische hulphond gaat worden (en dat ik daar met Jamey voor train). Ik schaam me niet voor mijn ziek zijn, ik zou niet weten waarom ik me daarvoor moet schamen of het geheim moet houden. Mijn trainingservaringen met Jamey staan ook gewoon op de site van de trainers, inclusief foto's
Wat betreft de ontroering, verrassing enz. Alleen de timing ervan was niet helemaal waar, ik hoorde het al 2 weken terug van mijn ouders, maar heb besloten om er geen gerucht aan te geven, om ervoor te zorgen dat de fokkers met rust gelaten zouden worden. De reactie van mij was hetzelfde als dat ik het heb beschreven.
Wat betreft mijn eerdere honden. KeesJaap, kruip maar weer onder je steen terug. Ik weet al lang dat jij een nest hebt gedaan met Skila en Yore. Ik weet ook dat hij super zit in Friesland, anders had ik hem daar niet heen laten gaan. Nel is hier een paar dagen (3 ofzo) op proef geweest. Het bleek dat het niet ging werken, omdat de eigenaren en ik een ander beeld hadden van terughoudend (bij elk contact met een vreemde in de lijn hangen en blaffen vind ik toch wat heftiger dan gewoon terughoudend), dus heb ik haar teruggebracht naar de oude eigenaren. Gewoon in de proeftijd, lijkt mij dat de proeftijd daarvoor is...

You'll be in my heart... Always...
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Wat nu Kees, ga jij een een vrouw bevoelen en betasten...Mit schreef:bouvierpoedel schreef: En je word bevoeld/betast/gestript voordat jullie weg gaan.

-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
Goed zo meissie, deze volwassen reactie bewijst dat je stukken verder bent dan een jaar gelden waarvoor mijn grote compliment en een dikke kus!!! Enne, vanavond gaan we weer lekker trainen hoor en dan praten we er nog wel verder persoonlijk over. En je weet het, niemand meer dan ik hoop dat het deze keer goed gaat.....Jacksel schreef:Hoooo mensen
Ik ken Danielle langer dan vandaag en ze is gewoon erg direct, maar ik weet dat ze het goed met Jamey en mij voorheeft. En ik kan ook begrijpen hoe zij vanuit haar bezorgdheid en hoe ze Jamey heeft gezien reageert, alleen heb ik Jamey ook in andere omstandigheden gezien, en weet ik hoe ze is met pupjes (streng, maar meer dan snauwen als zij een pup irritant vindt doet ze niet en al snel gaat het gewoon goed, als ik me er niet mee ga bemoeien).
Danielle Boshouwers
- Miss_Liz
- Zeer actief
Danielle schreef:Heb jij ooit wel eens eerder berichten van Karin hier gelezen, ze heeft zelf regelmatig geschreven dat ze een psychiatrische hulphond nodig heeft en dat de bedoeling was dat Jamey dat zou gaan worden.
Dan nog steeds klopt jou hele conclusie niet over het feit dat ze een hulphond nodig heeft en het feit over dat jij vind dat karin en jamey geen perfect duo zijn die 2 feiten staan nog altijd compleet los van elkaar!!
Maargoed karin vind het zelf niet erg hoe jij iedere keer de hele meut omhoog haalt dus prima..