Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schamen jullie je wel eens voor je hond ?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Annechien
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): jachthonden

Re: Schamen jullie je wel eens voor je hond ?

Ongelezen bericht door Annechien »

Bart heeft dit soort dingen eigenlijk totaal niet, maar man wat een heerlijk topic voor de lachspieren :smile:
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Ik zit echt vreselijk te lachen om dit topic. Sommige honden kunnen er wat van haha.

Met Morris nog geen schaammomenten gehad... maar ja, meneer is ook nog maar 11 weken. Dus dat komt vast nog wel.

Met de vorige hond wel wat momenten gehad... 1 keer gingen we naar het strand en waren we wat langer onderweg dan van tevoren gedacht. Gelukkig konden we bijna op het strand parkeren. Castor moest ondertussen wel erg nodig plassen. Dus hij springt de auto uit, gaat met een noodgang het strand op, kijkt om zich heen, ziet 2 mensen liggen zonnen met een grote strandtas ernaast... en ja hoor, hij tilt zijn poot op en plast zo over die tas heen. En omdat hij zo nodig moest was het ook geen klein markeerplasje, maar echt een flinke plas :80: . Zal nooit de blik van die man vergeten. Gelukkig kon hij er later wel om lachen. Ik kon wel door de grond zakken en Castor was vooral erg opgelucht haha.

Nog zo'n plasverhaal bij de DA. Castor was echt doods- en doodsbenauwd voor de DA. Maar ja, we hadden daar wel een abonnementje lopen. Was standaard raak dat hij daar uit pure angst ging plassen. DA vond het nooit erg, die had de dweil al klaarstaan als hij wist dat Castor langs kwam. Maar een keer maakte hij het wel erg bont. Hij hoefde nooit op de tafel omdat dat voor nog meer stress zorgde. DA moest een beetje in een vreemde houding om goed te kunnen voelen en ja hoor, hij plast die arme man compleet onder. Om vervolgens bij het weggaan ook nog even zijn poot tegen de stelling met medicijnen op te tillen waardoor er aardig wat wormenkuren onverkoopbaar werden.
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

renee-uk schreef:ik schaam me nooit voor mijn honden, des te meer voor mezelf als er eens wat mis gaat.
Ik vind niet dat je honden hun natuurlijke gedrag kwalijk mag nemen, vind wel dat je een mens er op aan mag kijken als die dat gedrag niet in de juiste of liever gezegd de geaccepteerde banen weet te leiden.

:ok:
kimmeke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kimmeke »

eum, met Sanka heb ik toch ook wel zulke momenten gehad hoor... ze loopt regelmatig zodanig geconcentreerd te snuffelen/naar iets te kijken dat ze gewoon tegen auto's, palen, ... loopt als je haar daar dan zelf niet attent op maakt :piew:
of idd ook een plas in midden van de wachtzaal van de DA, ik ga dan verdorie te voet naar daar dus plaskansen genoeg :boos:
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Afbeelding

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
Esther1963
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esther1963 »

Jelle heeft al heel wat uitgehaald in zijn tot nu toe korte leventje, maar er is één keer het schaamrood naar mijn kaken gestegen.

We waren net begonnen met ons pension toen we het bericht kregen van een collega dat ze omver was gelopen door een Leonberger en daardoor haar heup had gebroken, of ze honden mocht doorsturen naar ons, ja natuurlijk mocht ze dat. Wij zijn nog eens bij haar op bezoek geweest en een bloemetje gebracht en ze zei "zodra ik weer goed ter been ben kom ik eens bij jullie kijken". Nou dat kwam ze dus een paar maandjes later doen, we zaten in de kamer aan de koffie en toen de koffie op was gingen we haar een rondleiding geven in het pension. Teruggekomen ging Wout nog een kopje koffie inschenken en zag ineens in Jelle zijn hoekmand een portemonnee liggen en werkelijk alles lag eruit, papiergeld, kleingeld maar ook allemaal pasjes (gelukkig niets stuk)... Jelle was toen ook al een kei in alles jatten en we wisten gelijk dat hij het had gedaan, maar.... het was niet de portemonnee van Wout of van mij.... hij was van die collega, hij had 'm uit haar tas gepikt :oeps: Ze moest er smakelijk om lachen... gelukkig, ze zei alleen "joh zo slecht gaat het toch niet bij jullie?" :smile:
Esther en d'r beestenboel

Afbeelding
meg1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer

Ongelezen bericht door meg1986 »

Browny schreef:yep, dat Browny in het bos met zijn zwarte poten tegen iemand in het WIT gekleed opspringt :N:
wie gaat er ook in witte kleding naar het bos :denken: :oohja: :lol: :smile:
Pinky & Bonnie, I still miss you girls...
lila660
Zeer actief

Ongelezen bericht door lila660 »

Leuk topic om te lezen :lol1:
Ik heb me eigenlijk nooit geschaamd voor me jongens.
Natuurlijk hebben ze in hun opvoedfase wel eens wat gehad maar als pup moet je natuurlijk ook nog alles leren.
Verder eigenlijk keurig opgevoede honden geloof ik.......
Groetjes Linda
dretje
Zeer actief

Ongelezen bericht door dretje »

ja vooral als hij zich weer eens druk loopt te maken tegen een andere hond......
of toen hij een keer als pup in een dierenwinkeltje heel stoer zijn poot optilde.
annemick
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer

Ongelezen bericht door annemick »

Met al die strandverhalen moest ik weer denken aan die keer dat Mickey jaren terug op het hondengedeelte van strand weer eens een kind zag en zij erop af, het kind was samen met z'n opa bezig met een vlieger. Jongetje had de vlieger vast om wind te proberen te vangen en opa was de touw aan het vast houden, Mickey gaat achter die opa een megagat graven om haar bal in te verstoppen, ik al van een afstand roepen meneer pas op! want het was wachten op dat hij achteruit zou stappen als de vlieger losgelaten zou worden :eek: Die man hoorde mij niet en Mickey bleef fanatiek graven en ja hoor voordat ik al rennend erbij kon komen die man achteruit stappen en valt zo in die kuil, hij was niet erg blij om het zachtjes uittedrukken :evil: gelukkig had hij zich niet bezeerd en liep het met een sisser af.
Afbeelding
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Ja hoor, dat gebeurt weleens. Laatst was ik in de tuin en de buurvrouw ook. James was ook buiten, loopt langs en laat een keiharde boer. Ik schaamde me dood, volgens mij moet ze gedacht hebben dat ik het deed :smile:
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Joera »

Mijn honden hebben het wel eens gepresteerd om iemand op het strand (en het was echt niet druk) omver te lopen toen ze al spelend achter elkaar aan het aancrossen waren. Daar was ik niet zo blij mee. En die persoon al helemaal niet. :N:
Afbeelding
Ellepel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...

Ongelezen bericht door Ellepel »

Schamen, och schamen....na drie kinderen schaam je je niet zo gauw meer, ik lach erom en bdenk dat ik beter op moet letten...

Hondje voor de herplaats, en er zouden mensen komen kijken,aan de telefoon leken ze aardig, maar tijdens de koffie werden ze steeds minder leuk.Hondje zat op schoot, dochter zegt ik vind die meneer niet leuk, hondje draait zich om en bijt vol die man in zijn neus...

Mevrouw van de hulpverlening voor andere dochter in huis.Ik Moest dat mens niet,ze keek al eens misprijzend naar mijn outfit(werkkleding vol haar),misprijzend naar mijn reu(vol drek en takjes), misprijzend naar mijn ramen(vol hondenneuzen).Ze gaat zitten, reu komt overeind en pist vol tegen haar been aan.Na excuus en schoonmaakwerkzaamheden, zet ze haar tas op de grond, en eer ik reu kon grijpen pist ie vol in haar tas :ugh: ....

Puppiekopers in huis, gezellig op de bank, pupje op schoot, kopje koffie, reuze gezellig.De Rottweiler van mijn zoon eet altijd buiten, kwam na een half uurtje of zo zijn bek aflikkend naar binnen, posteert zich gezellig tussen het bezoek en laat een knallende boer, welriekend naar pens :kotz: .

Ach, je raakt er aan gewend :D
Afbeelding
Herma en Boris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Drentsche Patrijs (moeder)- Duitse Staande (vader)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Herma en Boris »

ga door met verhalen!!! werkt goed ter ontspanning... mn lachspieren :lol1:
Ellepel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...

Ongelezen bericht door Ellepel »

Oh, deze was ook vrij erg....kom aan lopen met een roedel teefjes,staat ereen mevrouw op het grasveld.Fijn dat ik je zie zegt ze,jouw honden luisteren altijd zo goed :smile: , ik wil dat ook, welke hondenschool ga jij naar toe?
Afijn we staan zo te kletsen, ze bewondert meerdere malen mijn meiskes die braaf zitten....totdat er en kat achter ons langs schoot, hondjes links en rechts en achter me langs, armpjes ontworteld, en komen, ho maar he... :S: :mann: :oeps:
Afbeelding
Pax-Dracona
Actief

Ongelezen bericht door Pax-Dracona »

Met stip op één: Dana ging voor het eerst een dagje doorbrengen bij de buurvrouw en ik was hier heel blij en opgelucht over (zij zijn de enigen die ik Dana in blind vertrouwen meegeef). Dana komt daar binnen, begroet iedereen vrolijk en rent dan naar de hoek van de kamer om daar een enorme (zachte!) drol neer te leggen :oeps: Sta je dan, 'd-dat doet ze anders nóóit!' piepend. Alles opgeruimd en gelukkig vonden ze het hoogst grappig xD

En ons vorige hondje is een keer toen we aan het uitstappen waren uit de auto gesprongen, rennend de weg over gestoken (en niet luisteren natuurlijk) en daarna pardoes op de schoot van een wildvreemde man die op een bankje zat gesprongen. En het ergste was dat ze helemaal in hem kroop toen we haar op kwamen halen :oeps: 'oh alsjeblieft laat ze me niet meenemen ze zijn verschrikkelijke baasjes, red me, mag ik niet bij u blijven??' Tsja xD.

En zelfde hondje, al schaamde ik me niet echt :mrgreen: Kwam een man aan de deur, en voor we door hebben wat er gebeurt duikt Kim (het hondje) door de kier van de deur en hangt in die man zn broekspijp :80: Die man vertrekt geen spier en zegt heel droog 'Ik zie dat u een hond heeft'. Was het de hondenbelasting-controleur :engel: We betaalden gelukkig wel netjes de belasting dus hij was snel weer weg.

(edit; hele rare zinsopbouw)
Laatst gewijzigd door Pax-Dracona op 11 mar 2011 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Joera »

Ik ben zelf ook al meerdere keren op mn plaat gegaan door mn eigen honden. Niets vermoedend wandelen om vervolgens 2 grote honden in je knieholtes te krijgen... dan lig je direct plat hoor :smile:
Afbeelding
meg1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer

Ongelezen bericht door meg1986 »

:cheers: :gjump: :F: :F: :F: :F: :F:

Ga door :D Ik krijg gewoon kramp van het lachen :D
Pinky & Bonnie, I still miss you girls...
Brigitte11
Zeer actief
Mijn ras(sen): Siem een blonde Labrador reu

Ongelezen bericht door Brigitte11 »

Ik ook hoor pik die het kipfile van het aanrecht af als er iemand bijstaat en vervolgens gaat hij het lekker opeten waarin ik geen erg in had dan zegt die vrouw zo pikt jullie hond wel meer van het aanrecht? :oeps: en dan volgt er nog veel meer van die dingen ....
Afbeelding
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

We waren met Roan aan het wandelen en daar waren ze voorbereidingen aan t treffen voor t concours hippique
( dat waren toen nog hele grote grasvelden met kogelvangers, nu is t park )

Afijn wij lopen voorbij zo'n kogelvanger en ineens Roan kwijt.
Horen we ; hey ventje vind je t wel gezellig hier ??

Blijkt hij met zn baggerpoten in een spiksplinternieuwe bmw gesprongen te zijn :N:
Heel die auto onder de bagger natuurlijk, en die man maar lachen.

Hij was dus met de auto t veld op gereden vanwege dat concours, als we dat hadden geweten hadden we hem wel bijgehouden want Roan had er altijd een handje van om in openstaande auto's te springen.

Die man vond t gelukkig niet erg, ik hou wel van zulke honden zei hij.

Wel gegevens achter gelaten om schoonmaakkosten voor die auto te betalen, onder hevig protest van die man want dat was absoluut niet nodig.

Nja idd nooit meer wat van gehoord, maar we schaamden ons toen wel .

En Kenji die als pup van 9 wkn ff een uurtje bij de buurman moest.
Die heeft daar de hele boel op stelten gezet.
Cactussen uit de pot gehaald, plantjes van de vensterbank getrokken enz.

Het was echt een ravage toen ik haar kwam ophalen.
Buurman lag helemaal in een deuk en vond haar de leukste pup die hij ooit had meegemaakt :E:
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
josefientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griekse herder

Ongelezen bericht door josefientje »

Van de week nog met Willem:
Omdat hij zich zo ziek voelde kon ik hem de afgelopen weken weer gewoon los meenemen, de lust om te jagen had hij toch niet. Maar hij is nu aardig opgeknapt en zo ging hij er van de week bij de uitgang van het bos ineens snoeihard vandoor, over het sportveldje, over de sloot, door het volgende veld. En niet meer reageren op mijn fluitje :oeps: . De route die hij nam leek verdacht veel op de rechtreekse route naar huis, dus ik liep volgens de de normale route maar door naar huis. Opeens herinnert hij zich dat hij ook nog een vrouwtje heeft en komt, alweer volgens de rechte-lijn-route, over het kerkhof dus :mann: , al springend over de zerken naar mij toe gerend. Het was géén gezicht want hij nam die zerken echt als horden :eek: , maar ik keek wel even snel om mij heen of niemand iets gezien had :mann: :mann:
Afbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Krijg kramp in mijn lachspieren van dit topic... oké, nog een ding dan van de vorige hond.

Castor was gek op autorijden. Openstaande autodeuren waren dus niet veilig voor hem. Tenminste niet van de eigen auto. Andere auto's keek hij niet eens naar. Op een dag waren we aan het wandelen en hij liep los. Aan het eind van het paadje zette een man de auto neer en laat de deur aan de passagierskant open. Het was net zo'n auto als mijn ouders hadden. Voor iemand ook maar iets kon doen zat meneer al prinsheerlijk op de stoel met een blik van, krijg me hier maar weer eens uit! Dat lukte dus ook niet. Hij zette zich schrap, klom half op de achterbank, alles om uit onze handen te blijven. Tja, de simpelste oplossing was toch om maar een stukje met hem te gaan rijden. Dus die man is maar een paar straten met hem gaan rijden :smile: daarna sprong Castor netjes weer uit de auto en liep braaf naar huis.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

nomo schreef:Krijg kramp in mijn lachspieren van dit topic... oké, nog een ding dan van de vorige hond.

Castor was gek op autorijden. Openstaande autodeuren waren dus niet veilig voor hem. Tenminste niet van de eigen auto. Andere auto's keek hij niet eens naar. Op een dag waren we aan het wandelen en hij liep los. Aan het eind van het paadje zette een man de auto neer en laat de deur aan de passagierskant open. Het was net zo'n auto als mijn ouders hadden. Voor iemand ook maar iets kon doen zat meneer al prinsheerlijk op de stoel met een blik van, krijg me hier maar weer eens uit! Dat lukte dus ook niet. Hij zette zich schrap, klom half op de achterbank, alles om uit onze handen te blijven. Tja, de simpelste oplossing was toch om maar een stukje met hem te gaan rijden. Dus die man is maar een paar straten met hem gaan rijden :smile: daarna sprong Castor netjes weer uit de auto en liep braaf naar huis.
dit vind ik een van de betere verhalen hier, ik lig in een deuk :smile:
wat een knappe hond :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Lillith schreef:Toen het glad was heeft Lil (40cm, 10kg) iemand onderuit gehaald, ze was aan het glijen en zoals gewoonlijk dacht ze dat die persoon wel voor haar opzij...zou gaan.
Het was net bowling, recht in de bak. :oeps: :mann:
Ik heb me verontschuldigd hoor :engel: :ok:
Dit zie ik zo voor me :smile: helemaal leuk :engel:
blondie
Zeer actief

renee-uk schreef:
nomo schreef:Krijg kramp in mijn lachspieren van dit topic... oké, nog een ding dan van de vorige hond.

dit vind ik een van de betere verhalen hier, ik lig in een deuk :smile:
wat een knappe hond :ok:
:mrgreen: zover dat ze met mijn hond in de auto zijn gaan rijden is het niet gekomen, maar Finn zo afwachtend als hij is, autotklep open en meneeer zit er eigenlijk maar al te graag in :19: en hij kan niet eens fatsoenlijk springen meer denk ik altijd :hmmm:
blondie
Zeer actief

Ik dacht geen schaammomenten te hebben. Omdat ik het meer beoordeel als "niet onder controle staan" momenten..
Ik had moeten weten dat de fascinatie voor water slangen zoals met mijn ma in zeeland "nee er gebeurd niets hoor mam"
http://s55.photobucket.com/albums/g133/ ... etBluf.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
fascinatie voor spuitend water
http://s615.photobucket.com/albums/tt23 ... I_5349.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
ik had moeten beseffen dat het geluid van een tuinslang met spuitend water haar triggerde.
Twee keer niet bij stilgestaan, 1x toen ik een bosparkje doorliep en iemand nietsvermoedend zijn tuintje stond te besproeien.. het was warm, honden liepen relaxed bij me in de buurt te snuffen en te doen, en ineens schiet ze er vandoor ze hoorde een tuinslang sproeien :N: op naar de man met de tuinslang... die zich een ongeluk schrok spuit in de lucht waarop Bluf (net als op het filmpje bij ma hoog gaat springen om dat water maar te kunnen pakken...(ze doet niets werkt niet dan, zeker niet als mensen echt bang zijn voor zo'n type hond :oeps: ) Dat was wel even een beschamend moment :klaar:
Andere keer was de overbuurman die aan het sproeien was... honden aan de lijn, maar ze wilde zo graag. Mag ze? vroeg ik de overbuurman, die instemmend knikte..ik klik los, ze neemt een spurt en hoppa, zo de overbuurman met slang in de hand springt ze de heg in.. zo'n enthousiast hondje is het ook he :oeps: En hij krabbelde wel weer overeind.. maar Bluf was niet meer te stoppen, dan heb je echt geen aandacht meer, alles draait om die slang die water spuit :roll:
Rinne Roos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 wetterhoun outcrossjes, 3 echte wetterhounen, 4 havanezers
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Rinne Roos »

Anderhalf jaar geleden liep ik met Rinne Roos op Schiermonnikoog van het strand weer terug naar het dorp, koffie bij de van der Werf lonkte.
Het was vreselijk warm en we waren allebei lekker rozig, tevreden en moe, RR liep los. Vlak voor het dorp dacht ik nog, 'ik moet er nog aanlijnen', maar ja, het ging lekker, ze hobbelde zo rustig naast me. Doe ik straks wel, dacht ik nog.
Plotseling neemt ze me een schuiver naar links, vliegt door de heg, ik hoor een enorme PLONS en meteen daarop vrouwengegil en een mannenstem die zich zeer onwelvoeglijk uitdrukte.
Rinne Roos wilde het nog goed maken, dus die sprong blij en vooral érg kleddernat en vreselijk goor van die vijver tegen die man op.
Ik had het niet meer.
Was wel jammer dat ik voor rotte vis werd uitgescholden. Die man had echt geen humor :pffff:
Die vijver moest gewoon hoognodig uitgebaggerd worden, RR had egaal zwarte poten en een egaal zwarte buik. Stínken in de bus naar de boot, niet normaal meer! :smile:
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Hé, ik ken zoiets ook!
Jaren terug paste ik op de labradorpupjes van 2 vriendinnen. Ik zat in de achtertuin en mijn hond liep nooit de tuin uit zonder toestemming. Ik lette natuurlijk wel op de pupjes en dat deed mijn duitse herder ook. Tot ik even de keuken inliep..weg waren de pupjes, ik schrok me rot. Duitse herder stond bij de poort te piepen en hield het toen niet meer. Even later hoorde ik een enorme plons. Ik ren de tuin uit, liggen ze met zijn drieën lekker in de vijver van mijn buren. Ik lag gestrekt van het lachen, de buren niet. Alles stuk gezwommen. En die buren zijn al van die droogstoppels, ze hebben me jaren niet aan gekeken en me zwart proberen te maken in de buurt.
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Geweldig :) Ik schaam me regelmatig voor m'n hond...m'n hond kan vreselijk boeren en dat doet hij als hij aan de riem loopt nog meer... ik zie mensen wel eens omdraaien en naar me kijken en dan denken ze dat ik dat deed!!

Nou dan word ik aardig rood :oeps:
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Bruno heeft eens een toch al verdacht gelig uitziend Maltezertje ondergeplast.
En hij is ooit in de auto van de jachtopziener gesprongen die net voorbij de bocht stond :N: want daar rook het zo lekker naar wild :mann: Gelukkig kon ik bij die man wel een potje breken omdat Bruno normaalgesproken altijd bij me in de buurt was.
Tomas is gewoon te braaf :denken:
En Sancho krijgt de kans nog niet :lekkerpuh:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Mit schreef:Alleen voor Kees, als hij uitvalt.
Ohja, en voor Stellar als ze zo bang reageert op normale dingen. Net een of andere broodfukpup lijkt ze dan :19:

Voor Tsuk schaam ik me nooit, ik kus de grond waarop ze loopt.
En bedankt hé.
We hebben het er binnenkort wel even over. :boos:
Val nooit uit en ben hheel lief. :pffff:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”