Ik heb daar dus wel over nagedacht maar dacht het zal toch niet..P!nki schreef:Misschien een beetje ten overvloede maar heb je er over nagedacht om het slot te vervangen?
Bij iemand die ik ken is in gebroken na het ontslaan van de schoonmaakster en die daar boos over was. Sleutels zijn snel nagemaakt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik heb geen inzicht in mijn hond
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: ik heb geen inzicht in mijn hond
- Gollum
- Zeer actief
Gollum schreef:Ik heb daar dus wel over nagedacht maar dacht het zal toch niet..P!nki schreef:Misschien een beetje ten overvloede maar heb je er over nagedacht om het slot te vervangen?
Bij iemand die ik ken is in gebroken na het ontslaan van de schoonmaakster en die daar boos over was. Sleutels zijn snel nagemaakt.
Als hij dat zou doen dan verknalt hij z'n reputatie, en ik kan hem ook opgeven bij het uwv aangezien hij het zwart doet
Ik denk dat hij eieren voor z'n geld kiest dus.. Dat hoop ik dan maar :N:
-
Muk
Zou ik niet te makkelijk over denken. Als hij de sleutels niet teruggeeft, kun je ze opnieuw ophalen. Mocht hij ze niet teruggeven, dan kun je ook aangifte doen en het slot vervangen. Maar ik zou hier wel degelijk verder achteraan gaan.Gollum schreef:Gollum schreef:Ik heb daar dus wel over nagedacht maar dacht het zal toch niet..P!nki schreef:Misschien een beetje ten overvloede maar heb je er over nagedacht om het slot te vervangen?
Als hij dat zou doen dan verknalt hij z'n reputatie, en ik kan hem ook opgeven bij het uwv aangezien hij het zwart doet![]()
-
Marion.
Zelfde hier hoor. Ik kom net weer naar beneden, maar ze kijken even op en slapen weer door. Ik ga zo natuurlijk wel even uit (maar ik denk dat alleen Saar mee wil), maar heel erg nodig is het niet hoor. Is er niemand thuis dan is er geen leven in huis, en dan slapen ze volgens mij alleen maar.P!nki schreef:Om je gerust te stellenGollum schreef:Pffff, vandaag zit ze voor het eerst alleen.. Ik vind het toch geen lekker idee.ik ben hele dagen thuis, maar als ik s'ochtends een lange wandeling doe, dan slapen ze hier het overgrote deel van de dag hoor
.
Het is dat ze weten dat ik thuis ben, en dus de deur voor plasjes enz. kan openen, maar anders zouden ze naar mijn idee niet van de bank af komen.
- Gollum
- Zeer actief
Het bosje sleutels wat ik hem had gegeven had ik al terug hoor, zie een vorige postMuk schreef:Zou ik niet te makkelijk over denken. Als hij de sleutels niet teruggeeft, kun je ze opnieuw ophalen. Mocht hij ze niet teruggeven, dan kun je ook aangifte doen en het slot vervangen. Maar ik zou hier wel degelijk verder achteraan gaan.Gollum schreef: Als hij dat zou doen dan verknalt hij z'n reputatie, en ik kan hem ook opgeven bij het uwv aangezien hij het zwart doet![]()
-
Muk
Oh, gelukkig maar. Daar had ik overheen gelezen.Gollum schreef:Het bosje sleutels wat ik hem had gegeven had ik al terug hoor, zie een vorige postMuk schreef:Zou ik niet te makkelijk over denken. Als hij de sleutels niet teruggeeft, kun je ze opnieuw ophalen. Mocht hij ze niet teruggeven, dan kun je ook aangifte doen en het slot vervangen. Maar ik zou hier wel degelijk verder achteraan gaan.Gollum schreef: Als hij dat zou doen dan verknalt hij z'n reputatie, en ik kan hem ook opgeven bij het uwv aangezien hij het zwart doet![]()
- Gollum
- Zeer actief
Jeeej
Gollum heeft een nieuwe uitlaatmeneer
Ik heb een buurman met een Gollum-look-a-like, ook een bruin labteefje die net zo lief en schattig is. Net tweelingzusjes. Ik kwam ze vandaag weer tegen tijdens het wandelen en de meneer vroeg of ik een stukje mee op liep. Hij ging nog wat meer hondjes ophalen want hij en Noa vonden het zo leuk om met meerdere hondjes te lopen. Er ging nog een puber-labreu en een sharpei-mix mee, en een lol dat ze met zijn allen hadden. Bij het terugbrengen liep Gollum voorop, die had gelijk onthouden waar de hondjes woonden en ging ze dan wel even terugbrengen. Ik vertelde de meneer het verhaal van de uitlaatservice en vroeg of hij het leuk vond Gol af en toe mee te nemen, en andersom ook aangeboden om op zijn hond te passen als dat nodig was. Nou dat vond hij helemaal fantastisch!
Dus nu heeft Gol een uitlaatmeneer die haar wel snapt en heel lief is en ook nog koekjes bij zich heeft

Ik heb een buurman met een Gollum-look-a-like, ook een bruin labteefje die net zo lief en schattig is. Net tweelingzusjes. Ik kwam ze vandaag weer tegen tijdens het wandelen en de meneer vroeg of ik een stukje mee op liep. Hij ging nog wat meer hondjes ophalen want hij en Noa vonden het zo leuk om met meerdere hondjes te lopen. Er ging nog een puber-labreu en een sharpei-mix mee, en een lol dat ze met zijn allen hadden. Bij het terugbrengen liep Gollum voorop, die had gelijk onthouden waar de hondjes woonden en ging ze dan wel even terugbrengen. Ik vertelde de meneer het verhaal van de uitlaatservice en vroeg of hij het leuk vond Gol af en toe mee te nemen, en andersom ook aangeboden om op zijn hond te passen als dat nodig was. Nou dat vond hij helemaal fantastisch!
Dus nu heeft Gol een uitlaatmeneer die haar wel snapt en heel lief is en ook nog koekjes bij zich heeft
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Gollum schreef:JeeejGollum heeft een nieuwe uitlaatmeneer
![]()
Ik heb een buurman met een Gollum-look-a-like, ook een bruin labteefje die net zo lief en schattig is. Net tweelingzusjes. Ik kwam ze vandaag weer tegen tijdens het wandelen en de meneer vroeg of ik een stukje mee op liep. Hij ging nog wat meer hondjes ophalen want hij en Noa vonden het zo leuk om met meerdere hondjes te lopen. Er ging nog een puber-labreu en een sharpei-mix mee, en een lol dat ze met zijn allen hadden. Bij het terugbrengen liep Gollum voorop, die had gelijk onthouden waar de hondjes woonden en ging ze dan wel even terugbrengen. Ik vertelde de meneer het verhaal van de uitlaatservice en vroeg of hij het leuk vond Gol af en toe mee te nemen, en andersom ook aangeboden om op zijn hond te passen als dat nodig was. Nou dat vond hij helemaal fantastisch!![]()
Dus nu heeft Gol een uitlaatmeneer die haar wel snapt en heel lief is en ook nog koekjes bij zich heeft![]()
Wat fijn zeg!

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- mariskazwart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising maltheser/shi-tzu en bordercollie/goldenretriever
wat moet dat een lekker gevoel zijn voor je!
fijn dat het allemaal nog goed is gekomen
fijn dat het allemaal nog goed is gekomen

-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Wat een verhaal zeg
Groot gelijk dat je daar weg bent gegaan.
Super fijn dat Gollie een nieuwe uitlaatmeneer heeft die veel leuker is
Alsof het zo heeft moeten zijn 
Super fijn dat Gollie een nieuwe uitlaatmeneer heeft die veel leuker is
- Bandog
- Actief
- Mijn ras(sen): Bandog
- Gollum
- Zeer actief
Ja ik ben zo blijDenise. schreef:Wat een verhaal zegGroot gelijk dat je daar weg bent gegaan.
Super fijn dat Gollie een nieuwe uitlaatmeneer heeft die veel leuker isAlsof het zo heeft moeten zijn
Via deze meneer laat ik ook wel eens een hond van een man uit die plotseling blind is geworden en als we allebei vrij zijn kunnen we samen wat honden ophalen en dan een stukje met de metro naar de Gaasperplas. Een soort onderlinge-buurtuitlaatservice, zo kunnen we elkaar allemaal een beetje helpen. Gaaf man!
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Dat klinkt ideaal. Heel fijn voor je dat het in orde is gekomen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Muk
Dit klinkt als een hele mooie oplossing.
-
Pauline
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
zeker gaaf! zo zie je maar, je bent er op vooruit gegaan. Het heeft vast zo moeten zijnGollum schreef:Een soort onderlinge-buurtuitlaatservice, zo kunnen we elkaar allemaal een beetje helpen. Gaaf man!
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Super dat het zo goed is opgelost.... en als er eens een dagje geen oplossing is dan is het ook niet erg hoor!