Helaas, het is goed mis.
Barca heeft een fikse voorhuidontsteking die niet wil vertrekken, en het is niet zijn eerste. Voorheen konden we dit onder controle houden met spoelmiddelen. Nu heeft hij een zalfkuur. Dit kuurtje mag hij 2 x in zijn leven hebben. We hopen dat het aanslaat, want anders zullen we een andere weg moeten inslaan.
Hoe dan ook, wij blijven te aller tijden kiezen voor de gezondheid van Barca al zou dit betekenen dat hij tussen nu en +/- over 1 jaar op de operatietafel moet liggen.
Wij wachten de kuur af en hopelijk geneest hij snel. Eten doet hij wel maar in etappe's.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vreemd
Moderator: moderatorteam
-
Wilm@
-
Muk
Re: Vreemd
Dat is balen zeg. Ik wist niet dat eenvoorhuidsontsteking zoveel invloed heeft op zijn eetlust. Jaymz had er ook weleens last van (en ik maar schoonmaken met afgekoeld gekookt waterWilm@ schreef:Helaas, het is goed mis.
Barca heeft een fikse voorhuidontsteking die niet wil vertrekken, en het is niet zijn eerste. Voorheen konden we dit onder controle houden met spoelmiddelen. Nu heeft hij een zalfkuur. Dit kuurtje mag hij 2 x in zijn leven hebben. We hopen dat het aanslaat, want anders zullen we een andere weg moeten inslaan.
Hoe dan ook, wij blijven te aller tijden kiezen voor de gezondheid van Barca al zou dit betekenen dat hij tussen nu en +/- over 1 jaar op de operatietafel moet liggen.
Wij wachten de kuur af en hopelijk geneest hij snel. Eten doet hij wel maar in etappe's.
-
Wilm@
Kuurtje heeft zijn werk goed gedaan en hij eet weer als vanouds.
Mocht deze situatie nog eens voorkomen dan mag ik nog een keer zo'n kuurtje bij heb doen en dan is het klaar. Daarna moeten we overwegen wat voor Barca de beste oplossing is.
Ben mij al aan het inlezen mbt tot chip, injectie of volledige operatie. Dan kunnen we een gerichte keuze maken die voor Barca het beste is, als het weer volledig de verkeerde kant opgaat.
Mocht deze situatie nog eens voorkomen dan mag ik nog een keer zo'n kuurtje bij heb doen en dan is het klaar. Daarna moeten we overwegen wat voor Barca de beste oplossing is.
Ben mij al aan het inlezen mbt tot chip, injectie of volledige operatie. Dan kunnen we een gerichte keuze maken die voor Barca het beste is, als het weer volledig de verkeerde kant opgaat.
-
S@ndr@
- Zeer actief
dan zou ik toch gaan voor het echie, hoor, als hij er zo ziek van wordt dat hij zijn eten laat staan zou ik geen tijdelijke of halve maatregelen nemen
.
sterkte met het jochie, hopelijk blijft het nu heel lang goed gaan
sterkte met het jochie, hopelijk blijft het nu heel lang goed gaan