-Gaby- schreef: Op de momenten waarop ik weet dat ik het echt niet ga redden om contact te houden en ik wil een bus halen ga ik de strijd niet aan en pak hem dus even kort vast, totdat het wel weer gaat.
Ja, maar dan trekt hij toch min of meer ook? Ik had Vera natuurlijk ook over het algemeen niet 1.5 meter voor me al sleurend

Maar als ik haar kort nam, dan ging ze niet opeens heel rustig naast me lopen, dan gaf ze ook tegendruk, alleen minder omdat ik haar dan minder lijn gaf
Ik deed dat aandacht overigens ook inderdaad

Maar ik had een koekie en die mensen waren Vera's biefstuk
Maar ik ben het natuurlijk wel met je eens dat het staat of valt met consequent zijn (als je geen zin hebt om er een jaar of 2 langer over te doen

), alleen echt waar, zo achterlijk doldwaas Vera als jonge hond kon worden rondom allemaal oh zo leuke mensen....ik kon er echt niks anders van maken dan inderdaad haar wel korter nemen, maar ja, dan trok ze nog wel. Er was gewoon echt geen langdurig contact met haar te maken op zo'n moment als we in beweging wilden blijven, en ik Saar ook nog mee wilde laten lopen zonder dat ze omver gestuiterd werd door grote zus...Ze had best al stuiterend kunnen volgen voor de bal ofzo, maar ja, Saar liep ook nog ergens