Ik vraag me af waar je begeleider in dit hele verhaal is.
Je schrijft zelf dat je een keer per zoveel tijd iemand hebt die je helpt met dingen op orde te brengen en te regelen wat je zelf niet kan.
Dit lijkt me toch ook wel een van de dingen die je zelf niet kan en waar je dus best nog wat hulp bij kan gebruiken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waarom gaat hetgeen waar ik zo van hou altijd weg..
Moderator: moderatorteam
- kiwi1990
- Actief
Re: Waarom gaat hetgeen waar ik zo van hou altijd weg..
Die zegt tegen me dat het jammer is maar dat ik dan gewoon even mn dieren weg moet doen en op kamers moet gaan.*Jolanda* schreef:Ik vraag me af waar je begeleider in dit hele verhaal is.
Je schrijft zelf dat je een keer per zoveel tijd iemand hebt die je helpt met dingen op orde te brengen en te regelen wat je zelf niet kan.
Dit lijkt me toch ook wel een van de dingen die je zelf niet kan en waar je dus best nog wat hulp bij kan gebruiken.
Ze vind een huurwoning zoeken te duur, en raad me af om dat te doen
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
kiwi1990 schreef:Die zegt tegen me dat het jammer is maar dat ik dan gewoon even mn dieren weg moet doen en op kamers moet gaan.*Jolanda* schreef:Ik vraag me af waar je begeleider in dit hele verhaal is.
Ze vind een huurwoning zoeken te duur, en raad me af om dat te doen
lekkere begeleiding. Echt weer zo'n troella die niks om dieren geeft volgens mij

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
des te meer reden om niet vast te houden aan je woonplaats waar je nu zit vanwege je begeleider
ga opzoek naar een goedkope woonplaats en schrijf je in, buitenstaanders hebben vaak sneller een huurwoning (helemaal in Flevoland) en om de reactie die jij schrijft denk ik dat je kwa begeleider er alleen op vooruit kunt gaan
ga opzoek naar een goedkope woonplaats en schrijf je in, buitenstaanders hebben vaak sneller een huurwoning (helemaal in Flevoland) en om de reactie die jij schrijft denk ik dat je kwa begeleider er alleen op vooruit kunt gaan

-
Alhomaro
- Actief
- Mijn ras(sen): Catalaanse herder, Kuvasz en Havanezer
- Aantal honden: 3
Ik heb zelf tot voor kort in Lelystad gewoond en mijn zoons zijn nu 22 en 23. Ook zij hebben allebei een wajonguitkering en hebben in Lelystad allebei ruim 2 jaar moeten wachten voor zij een jongerenwoning kregen. Die tijd heeft TS dus niet. Ik heb de indruk, dat zij wel heel goed weet wat de mogelijkheden van huren zijn. De enige mogelijkheid die ik misschien nog voor haar zie is het kopen (of misschien ook huren) van een vakantiewoning, waar je het gehele jaar op mag verblijven en waar je ook huisdieren mag houden. Geen idee of ze daar een hypotheek op kan krijgen met een wajonguitkering, maar die huisjes zie ik vaak al voor ongeveer 40.000 euro op bijvoorbeeld jaap.nl staan. Dan zijn de maandlasten dus ook wel op te brengen. Ik ken ook iemand, die het hele jaar door in een stacaravan op een camping woont. Ik zou het eens in die richting gaan zoeken als ik jou was.