Hahaha...
Super dat ze nu ook echt loops is!! Dus toch..... Leuk joh!!
Moderator: moderatorteam

Schroom niet, je bent welkom hoor als het allemaal lukt.HillieS schreef:Hmmm... Ik zou ook bijna willen gaan puppyknuffelen... Woon 'maar' een uur rijden van je vandaan![]()
Hahaha...

Hmmmm... (je maakt het zo wel moeilijker :N:PattyB schreef:Schroom niet, je bent welkom hoor als het allemaal lukt.HillieS schreef:Hmmm... Ik zou ook bijna willen gaan puppyknuffelen... Woon 'maar' een uur rijden van je vandaan![]()
Hahaha...
Vanaf 5 weken worden ze echt leuk.

Nou, vooruit dan.Elmo/maureen schreef:Ik wil ook graag puppiesknuffelenSuper joh dat ze eindelijk loops is
Aah, Opa Carlos.bekooij schreef:je krijgt een vol huis met iedereen die puppen komt knuffelen! Leuk hoor! Eerst nog even spanning voor het zover is!
Carlos kan bijna niet wachten toen ik het gisteren aan hem vertelde dat hij een beetje opa wordt.
Nou, mooi gepland dan.Machie schreef:In mei heb ik idd wel tijd om pups te knuffelen!
Goed bezig Senna

2 uur rijden is het ongeveer. Ik heb nu besloten dat ik waarschijnlijk zaterdag en zondag ga en dan eventueel nog dinsdag. Maandag kan de reu-eigenaar niet i.v.m. werk.Inge O schreef:hoever moet je rijden dan?
bij dekkingen relatief dicht in de buurt (binnen de paar uur) heb ik nooit geprikt maar reed ik gewoon een aantal keer naar de reu.

Ik hoop dat je gelijk hebt.Marjoleine schreef:Ik prik nooit.
Zondag is ze klaar genoeg en dinsdag dekt ie ook nog wel.
Zo.
Ik heb gezegd.![]()
En geef die knapperd een dikke knuffel van me
Huette is nog niet zover. Rein is ook nog niet gek al heb ik ze vandaag als ze alleen waren wel voor het eerst gescheiden gehouden. Ik ga maandagmorgen opnieuw prikken maar wil dan eigenlijk sowieso wel weg, het is een reis van een uur of tien. Dan kan ik dat in twee stukken doen en dinsdag -hopelijk- voor 't eerst dekken en dan woensdag of donderdag nog een keer en dan huiswaarts.Inge O schreef:en hoe staat het bij jou (of tenminste, bij huette danBas Rouge schreef:Ik ben benieuwd of het al gaat lukken dit weekend.)?
spannend hoor, dames.

Thanks! En, zou leuk zijn!nathalie schreef:Succes vandaag! Ik ga morgen echt wel vrij proberen te vragen voor dinsdag of woensdag
Dankje! We gaan vanmiddag pas!bekooij schreef:Spannend vandaag meis, ik hoop dat ze zover is. Maar idd wat ik gisteren tegen je zei liever 1 keer te veel. Heel veel succes voor jou en Senna maar je zal al wel onderweg zijn!