Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Marjoleine schreef:Met honden is het wat mij betreft simpel: als ze eruit gegooid worden in de groep (heb ik een paar keer gezien) stop ik.
Maar met katten is dat anders en met Puck al helemaal, want die is altijd solitair geweest.
Nooit contact gemaakt met de rest, nooit gevochten ook.
Verdraaid weinig om je aan vast te houden dus.
Maar dat wegen vind ik niet zo gek. Eens zien of dat lukt.
Eerst zelf en dan samen op de weegschaal gaan staan.
Misschien lukt dat
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Marjoleine schreef:Vanmiddag gaat Puck de laatste reis maken.
Sinds gisteravond eet ze niet meer en lijkt ze ook een beetje de weg kwijt.
Het is klaar.
Heel veel sterkte. Zo weet je dan toch ineens zeker dat het tijd is...
Ik zit plots in hetzelfde schuitje en weet even niet meer wat te doen. Nog onderzoeken of laten gaan..
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Marjoleine schreef:Vanmiddag gaat Puck de laatste reis maken.
Sinds gisteravond eet ze niet meer en lijkt ze ook een beetje de weg kwijt.
Het is klaar.
Rottig. MAar het lijkt erop dat ze zelf hiermee een beslissing genomen heeft. Ze geeft op. Heel veel sterkte. Ik denk wel dat dit de juiste beslissing is, maar dat zul je zelf ook wel weten.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Morgen gaat de kaasboer voor niks een extra plakje afsnijden, want ze zal het niet komen halen.
Dag Puck.
Je was een raar katje maar wel lief.
Ik ben blij dat je nog vijf leuke jaren met ruim kaas hebt gehad.
Marjoleine schreef:Puck is er niet meer.
Ze was zo weg.
Morgen gaat de kaasboer voor niks een extra plakje afsnijden, want ze zal het niet komen halen.
Dag Puck.
Je was een raar katje maar wel lief.
Ik ben blij dat je nog vijf leuke jaren met ruim kaas hebt gehad.
heel veel sterkte
wat blijft het toch schit deze dingen
Rust zacht Puck.
Doe Moortje en Polleke maar de groetjes en knuffelen van mij. Die lopen daar ook rond.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.