Inpakken,strik erom en terug sturen die hap!
(zo is mijn vriendin 2 weken geleden ook aan een pup gekomen die na 1,5 dag terug gebracht was naar de fokker)
Moderator: moderatorteam

Nee ik heb mijn verslaving aangepast aan mijn leeftijdInge O schreef:hoezo, had je een overdosis danranetje schreef:Mijn verslaving is aanzienlijk minder gewordenInge O schreef:
en daarom moet ik als puppieverslaafde telkens weer een nieuwe dosis.
?
Dat zou ik dus ook wel willen. Gewoon zeg ongeveer ieder jaar weer een puppedupInge O schreef:en daarom moet ik als puppieverslaafde telkens weer een nieuwe dosis.
Dat lukt dan ook alleen bij deze verslavingInge O schreef:oh jij kan zelf je verslaving aanpassenranetje schreef: Nee ik heb mijn verslaving aangepast aan mijn leeftijd![]()
![]()
Enig realisme is soms wel verstandig? dat kan ik niet dus dat wordt ooit zwaar afkicken
.

Haha ja daar lijkt hij wel geschikt voor. Of voor op een bonbondoos ( daar stonden vroeger altijd van die zoete plaatjes opMekkie schreef:Ik zeg, plantje erin
Hé Ingrid, jij ook hier, wat gezelligingrid_me schreef:Een voordeel MJ.
Het is een klein ras en die zijn sneller volwassen.![]()
Dus lekker genieten van je enorme lieverdje
Ach jee, dacht je alles gehad te hebbenMarie-Josée schreef:Alweer een mankement ontdekt. Hij blijkt niet kleurecht.Ondanks het ontbreken van zonlicht is hij nu al vaal aan het worden![]()
Marie-Josée schreef:Alweer een mankement ontdekt. Hij blijkt niet kleurecht.Ondanks het ontbreken van zonlicht is hij nu al vaal aan het worden![]()
Hé Ingrid, jij ook hier, wat gezelligingrid_me schreef:Een voordeel MJ.
Het is een klein ras en die zijn sneller volwassen.![]()
Dus lekker genieten van je enorme lieverdje
De mijne na vannacht ookranetje schreef:Mijn verslaving is aanzienlijk minder gewordenInge O schreef:
Overdag wel, 's nachts nietchaos schreef:Leuk he? pupjes
Marie-Josée schreef:De mijne na vannacht ookranetje schreef:Mijn verslaving is aanzienlijk minder gewordenInge O schreef:
![]()
Om 3.00 uur wakker, plasje en poepen ( dat laatste was waarschijnlijk mijn eigen schuld door het verhogen van de hoeveelheid voer)
Daarna janken tot 4.00 uur.Meneer had geen slaap en wilde spelen.Ik niet![]()
Dit duurt dan wel weer veel langer dan bij vorige honden maar het gaat over. Het gaaaaaat over.Verzucht zij met wallen onder de ogen boven een kop zwarte koffie....