van 1 AA ben ik overtuigd dat er gegrepen gaat worden, de ander weet ik niet, ik denk eigenlijk niet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe zouden jullie honden reageren..
Moderator: moderatorteam
-
Angelique.
Re: Hoe zouden jullie honden reageren..
De hussen helpen mee inpakken en wijsen aan waar alles staat
van 1 AA ben ik overtuigd dat er gegrepen gaat worden, de ander weet ik niet, ik denk eigenlijk niet
- asja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeauxdog x Rottweiler, Bordeauxdog
- Aantal honden: 2
Ze kunnen het beter maar niet proberen..
denk dat sil veilloos aanvoelt dat het niet klopt en dat diegene er ook niet zonder kleerscheuren vanaf zou komen
denk dat sil veilloos aanvoelt dat het niet klopt en dat diegene er ook niet zonder kleerscheuren vanaf zou komen

- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Otto?
Spelen!!!!!
Die geeft hooguit een grom als je zijn flostouw niet snel genoeg aanpakt
Ik wil er soms best een enge joekelhond bij
Die geeft hooguit een grom als je zijn flostouw niet snel genoeg aanpakt
Ik wil er soms best een enge joekelhond bij

Groetjes,
Sandra
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
Bimbo slaat zeker aan, die slaat al aan als er een duif op het hek zit of als ze een autodeur naast het huis hoort dichtslaan.
Joy slaat denk pas aan als er werkelijk iemand binnen staat en Demi blaft mee omdat ze Joy hoort blaffen, op Bim reageert ze al niet meer.
Demi ziet het allemaal niet meer zo goed en wordt wat trager van begrip.
Bim zou waarschijnlijk ook nog ff in een kuit proberen te bijten. (hoger komt ze niet).
Joy slaat denk pas aan als er werkelijk iemand binnen staat en Demi blaft mee omdat ze Joy hoort blaffen, op Bim reageert ze al niet meer.
Demi ziet het allemaal niet meer zo goed en wordt wat trager van begrip.
Bim zou waarschijnlijk ook nog ff in een kuit proberen te bijten. (hoger komt ze niet).
Groetjes Patries

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
ik denk dat kiefer wel even oogcontact (op ooghoogte
) neemt en als ze rustig blijven blijft hij dat denk ik ook. ik denk dat lijfje aanwijst waar het eten ligt
. ze slaan wel allebei aan als ze iets niet vertrouwen.

- nuuz
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler kruising met zeehond en Argentijnse loeder
Binnen komen misschien wel maar naar buiten komen.....
:lol:
:lol:
Wie het laatst lacht is traag van begrip...

- Hanneke2
- Zeer actief
Feilloos.asja schreef:Ze kunnen het beter maar niet proberen..
Hoewel Jack dol is op visite denk ik dat hij wel flink aanslaat als er middenin de nacht een vent door het keukenraam klimt. Want dat hoort dus echt niet. Als Jack serieus aanslaat wordt Lilo compleet hysterisch, en een verstandige inbreker klimt dan weer naar buiten want dan is iedereen wel wakker.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- -Mieke-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 spaans, 2 roemeense ex-straathondjes
- Aantal honden: 3
Wie hier de oprit opkomt, ziet een waarschuwingsbordje van een bouvier en een stenen bouvier.
Die hoort achtereen volgens: 1. het hevig keffen van een klein hondje. 2.het fel blaffen van een middelmaatje 3. een stevige grommende blaf van een grote hond...
Ik ben er vrij gerust in dat een inbreker een paar huizen verder zal gaan. Maar die hebben ofwel ook honden ofwel alarminstallaties, gevolg van een beetje teveel inbraken en gemakkelijke vluchtroute. Sinds enkele jaren is het toch rustiger.
Die hoort achtereen volgens: 1. het hevig keffen van een klein hondje. 2.het fel blaffen van een middelmaatje 3. een stevige grommende blaf van een grote hond...
Ik ben er vrij gerust in dat een inbreker een paar huizen verder zal gaan. Maar die hebben ofwel ook honden ofwel alarminstallaties, gevolg van een beetje teveel inbraken en gemakkelijke vluchtroute. Sinds enkele jaren is het toch rustiger.
groetje, Mieke
I.M. Vlaamse Bob, I.M. Roemeense Laika. Spaanse Rambi,
Momo en Kiki

I.M. Vlaamse Bob, I.M. Roemeense Laika. Spaanse Rambi,
Momo en Kiki

- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
natuurlijk weet ik het niet zeker maar chico gaat enorm blaffen naar hem/haar! verder niks..
Boris daarin tegen, ik denk dat hij hem echt zou laten merken "geen stap verder mee want dan.."
als er al iemand in ene achter thuis komt wordt hij al gek... maargoed of hij echt zal bijten weet ik niet maar denk van wel...
Boris daarin tegen, ik denk dat hij hem echt zou laten merken "geen stap verder mee want dan.."
als er al iemand in ene achter thuis komt wordt hij al gek... maargoed of hij echt zal bijten weet ik niet maar denk van wel...

-
S@ndr@
- Zeer actief
nou ik zou dat best uit willen proberen :lol:Inge O schreef:als ik erin zou willen niet maar als ik eruit zou willen welS@ndr@ schreef:durf je het te gokken,.
kijken of mijn inschatting van hem juist is
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik weet het echt niet, ik denk als ik er niet bij ben je het zeker bij Cujo en Kenzo niet hoeft te proberen. Maar ook 2 keer meegemaakt dat ze niets deden. 1 keer stond ik alleen beneden toen ik gerommel aan de deur hoorde alle 4 de honden lagen in coma boven.
En de 2e keer was helemaal erg. Izzy had de achterdeur op de knip gedaan :M: en ik kkon niet meer naar binnen. Om een heeelllll lang verhaal kort te maken er waren een stel jongens die via mijn zolderraam (uiteindelijk lukte dat, want die zat ook op een soort van slotje) naar binnen gingen. Ik riep nog, er zitten 4 honden maar dat was geen probleem voor de jongens. Nou dat klopte, bij de trap stonden ze al kwispelend te wachten en stoven met die jongen mee naar binnen de trap af en maar blij doen
Maar ze hadden mij al anderhalf uur gezien in de achtertuin.
Ik ga het gewoon eens proberen met een onbekende, of hij even wil proberen of mijn honden inbrekerproof zijn
En de 2e keer was helemaal erg. Izzy had de achterdeur op de knip gedaan :M: en ik kkon niet meer naar binnen. Om een heeelllll lang verhaal kort te maken er waren een stel jongens die via mijn zolderraam (uiteindelijk lukte dat, want die zat ook op een soort van slotje) naar binnen gingen. Ik riep nog, er zitten 4 honden maar dat was geen probleem voor de jongens. Nou dat klopte, bij de trap stonden ze al kwispelend te wachten en stoven met die jongen mee naar binnen de trap af en maar blij doen
Ik ga het gewoon eens proberen met een onbekende, of hij even wil proberen of mijn honden inbrekerproof zijn
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Baco
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Franse Bulldog x Engelse Stafford
Baco slaat aan als een gestoorde!!!
Niet om te waken, maar omdat hij denkt dat ze komen spelen met hem. 
Groetjes van Baco en Diesel
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik heb een hond die bij gefluister of gerommel aan deuren gelijk aanslaat, en dan niet luid maar meer grommend. Beau is voor de duvel niet bang en gaat erop af en ik weet zeker dat hij bijt. Het is maar een kleine opdonder maar op zo'n moment vals als de neten. Akira zou alleen het eten en de snoepjes verdedigen 
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Hoe toevallig is dit, ik had het er gisteren namelijk net over. Aangezien de twee die wel wat zouden doen namelijk in een bench slapen snachts! Dus die kunnen niks behalve hard blaffen wat ze ook gerust zullen doen dan.
Dus wakker wordt ik wel maar als ik niet thuis ben tja...
Lycan die zal een tasje voor ze gaan pakken zodat ze het makkelijker mee kunnen nemen en prada die zal ze welkomen als nieuwe vriendjes
Dus de twee die los lopen daar heb je geen bal aan. Ik hou mij er maar aan vast dat de bordjes die ik voor en achter het huis heb hangen al afschrikken.
Dus wakker wordt ik wel maar als ik niet thuis ben tja...
Lycan die zal een tasje voor ze gaan pakken zodat ze het makkelijker mee kunnen nemen en prada die zal ze welkomen als nieuwe vriendjes
Dus de twee die los lopen daar heb je geen bal aan. Ik hou mij er maar aan vast dat de bordjes die ik voor en achter het huis heb hangen al afschrikken.
- Ink
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
Denk dat Loekie wel zou gaan grommen of blaffen als er aan een raam of deur gemorreld zou worden.
Maar zodra de inbreker binnen is wordt ie als beste vriend begroet, en krijgt ie meteen een piepbeest voor z'n voeten gegooid vrees ik!
Maar zodra de inbreker binnen is wordt ie als beste vriend begroet, en krijgt ie meteen een piepbeest voor z'n voeten gegooid vrees ik!

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
uit ervaring: Ds duwt de ongewenste persoon achteruit terug naar buiten en stelt zich vervolgens zelf op in het deurengat en blijft er staan. (wat er gebeurt als je dan toch probeert haar voorbij te komen, weet ik nog niet
het bleek alvast een effectieve methode te zijn
)
De andere zitten buiten. Fax slaat aan als hem iets niet zint, hij blaft zelden tot nooit. Echter als hij blaft, moet je gaan kijken. (één keer vlug een persoon op een fiets zien springen en wegrijden maar zo ook als een om 3.00 uur 's nachts wezen kijken... er lag een egel nét buiten de ren en meneer kon er niet aan
)
Voor Fax zou ik als indringer echter niet vrezen. Het Gemeime Wapen bevindt zich binnenshuis
De andere zitten buiten. Fax slaat aan als hem iets niet zint, hij blaft zelden tot nooit. Echter als hij blaft, moet je gaan kijken. (één keer vlug een persoon op een fiets zien springen en wegrijden maar zo ook als een om 3.00 uur 's nachts wezen kijken... er lag een egel nét buiten de ren en meneer kon er niet aan
Voor Fax zou ik als indringer echter niet vrezen. Het Gemeime Wapen bevindt zich binnenshuis
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Blaffen en grommen. Dit hebben we al meegemaakt toen een of andere dienst kwam. Ze bijt nooit.

-
tineke
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten ,ja Micron en Spok gillen de buurt bij elkaar dat is wel een zekerheidje.
Maar die zullen beide niet bijten weet ik bijna wel zeker.
Sien zou kunnen gaan snappen en van Rio weet ik het echt niet.
Hij heeft nog nooit gebeten maar goed ook nog nooit geen inbrekers meegemaakt.
Na mijn operatie was hij wel ontzettend waaks en onvriendelijk tegen visite ,ook bekende waar hij dol op is.
Ik denk dat hij wel in ieder geval die persoon gaat blokken, en dat met veel dreiging gepaard gaat, maar of het echt bijten wordt ,ik weet het niet.
Maar goed van zijn dreigen worden wij wakker en dan zijn de rapen pas echt gaar

Maar die zullen beide niet bijten weet ik bijna wel zeker.
Sien zou kunnen gaan snappen en van Rio weet ik het echt niet.
Hij heeft nog nooit gebeten maar goed ook nog nooit geen inbrekers meegemaakt.
Na mijn operatie was hij wel ontzettend waaks en onvriendelijk tegen visite ,ook bekende waar hij dol op is.
Ik denk dat hij wel in ieder geval die persoon gaat blokken, en dat met veel dreiging gepaard gaat, maar of het echt bijten wordt ,ik weet het niet.
Maar goed van zijn dreigen worden wij wakker en dan zijn de rapen pas echt gaar
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Elmo blaft en gaat recht voor degene staan
En niet op een positieve manier. Wij waren een paar weken geleden bij schoonouders. Schoonbroertje was wezen stappen, en kwam dus erg laat thuis. Samen met een kameraad, die Elmo dus niet kent. :N: Die kon geen stap zetten, en schoonbroertje kreeg Elmo niet stil
Iedereen was wel wakker 
-
Marloes*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
's Nachts zou Bo niet eens van haar plaats komen, hooguit even om zich heenkijken en dan met een diepe zucht weer gaan liggen.
Overdag zou ze denk ik even gaan kijken of diegene misschien koekies heeft.
Nee, Bo zou niet blaffen of bijten, hooguit als het de slager was zonder plakje worst, want dan is ze boos
Overdag zou ze denk ik even gaan kijken of diegene misschien koekies heeft.
Nee, Bo zou niet blaffen of bijten, hooguit als het de slager was zonder plakje worst, want dan is ze boos
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Max is denk ik een gevaarlijke hond voor een inbreker.
Hij gaat vreselijk tekeer, en ik ben er bijna zeker van dat hij ook zal bijten.
Jop zal een dreigende houding aannemen, en flink van zich laten horen maar wel op gepaste afstand blijven.
Mica gaat hysterisch gillen en zou denk ik zomaar uit angst de aanval in kunnen zetten.
Hij gaat vreselijk tekeer, en ik ben er bijna zeker van dat hij ook zal bijten.
Jop zal een dreigende houding aannemen, en flink van zich laten horen maar wel op gepaste afstand blijven.
Mica gaat hysterisch gillen en zou denk ik zomaar uit angst de aanval in kunnen zetten.
-
blondie
- Zeer actief
Tamara. schreef: Zoiets soortgelijks heb ik dus gehadIk woon op een plek waar je nou niet snel iemand aan huis krijgt die je niet kent, behalve de pakketbezorger maar dan weet ik dat. Dus al helemaal geen mensen van een collecte ofzo :N:
Dames komen niets vermoedend de tuin in, en stonden binnen een fractie van een seconde weer buiten het hek met een bleek gezicht
-
blondie
- Zeer actief
Overigens weet ik ook niet wat er hier gebeurd. Dat weet je niet eerder dan dat het eens gebeurt
Weet wel dat Bluf snel reageert op vreemd geluid, zij slaat snel aan en heeft een zware diepe blaf, denk dat de meeste mensen het dan al voor gezien houden. Finn die iets niet vertrouwd is allert en gaat polshoogte nemen maar is een stille
daar hoor ik bij onraad een diepe grom komen, oren vooruit en zijn hele houding in allertheid. Ergens zegt mij dat genoeg om te denken wat er gebeurd als de persoon niet zelf weggaat of dat ik hem bij me roep.
Maar goed, dezelfde hond lag doodvermoeid na een lange wandeling in huis tijdens een warme zomeravond en ik had de voordeur open en ik schrok me rot toen er plots een niet zo bekende man ineens de woonkamer binnen stapte.. pas op mijn schrikken schiet de hond overeind en vloog op de persoon af. Er werd niet direct gebeten, maar vriendelijk bezoek verwelkomen was het ook niet
(Bluf had eerder aangeslagen)
Ook wel eens een lastpak aan de deur gehad, en toen was hij ook niet echt vriendelijk in huis, denk toch wel dat hij waakt, en zij waakt en slaat aan, en als het erop aan komt zal ook zij verdedigen.
Maar ja zeker weten wat ze doen als een vreemde binnen wil komen weet je natuurlijk nooit
en dan nog het verschil of je zelf thuis bent of niet.
Weet wel dat Bluf snel reageert op vreemd geluid, zij slaat snel aan en heeft een zware diepe blaf, denk dat de meeste mensen het dan al voor gezien houden. Finn die iets niet vertrouwd is allert en gaat polshoogte nemen maar is een stille
Maar goed, dezelfde hond lag doodvermoeid na een lange wandeling in huis tijdens een warme zomeravond en ik had de voordeur open en ik schrok me rot toen er plots een niet zo bekende man ineens de woonkamer binnen stapte.. pas op mijn schrikken schiet de hond overeind en vloog op de persoon af. Er werd niet direct gebeten, maar vriendelijk bezoek verwelkomen was het ook niet
Ook wel eens een lastpak aan de deur gehad, en toen was hij ook niet echt vriendelijk in huis, denk toch wel dat hij waakt, en zij waakt en slaat aan, en als het erop aan komt zal ook zij verdedigen.
Maar ja zeker weten wat ze doen als een vreemde binnen wil komen weet je natuurlijk nooit
- Joepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
Ik heb werkelijk geen idee.
Als de inbreker vrolijk tegen hem doet en hem wat lekkers geeft is het volgens mij voor Joep helemaal goed dat mijn huis leeggehaald wordt.
Als de inbreker vrolijk tegen hem doet en hem wat lekkers geeft is het volgens mij voor Joep helemaal goed dat mijn huis leeggehaald wordt.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Mijn honden zijn behoorlijk waaks.
Ik denk dat de inbreker wel binnenkomt maar eruit is een ander verhaal.
Lola doet niet veel(denk ik), van Jakko ben ik daar niet zeker van, die is vrij terretoriaal ingesteld.
Prima, vind ik!
Ik denk dat de inbreker wel binnenkomt maar eruit is een ander verhaal.
Lola doet niet veel(denk ik), van Jakko ben ik daar niet zeker van, die is vrij terretoriaal ingesteld.
Prima, vind ik!

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
- Aantal honden: 6
ik weet het niet zeker, maar als ze als binnen komen.
denk ik dat de inbrekers niet meer buiten komen, de nizinny's zullen hem in een hoek drijven en hem daar houden.
en ik denk dat de tibetanen(vooral Ylja en Aslan) de nizinny's zullen helpen.
onze tibetanen zijn redelijke allemans vrienden, maar als hun iemand niet aanstaan kunnen ze inene redelijk terughoudend worden.
bij de nizinny is het bekend dat ze mensen wel binnen laten maar niet meer naar buiten(en zullen ook bijten als ze het nodig vinden, maar ik denk dat het vooral bij dreigen blijft)
denk ik dat de inbrekers niet meer buiten komen, de nizinny's zullen hem in een hoek drijven en hem daar houden.
en ik denk dat de tibetanen(vooral Ylja en Aslan) de nizinny's zullen helpen.
onze tibetanen zijn redelijke allemans vrienden, maar als hun iemand niet aanstaan kunnen ze inene redelijk terughoudend worden.
bij de nizinny is het bekend dat ze mensen wel binnen laten maar niet meer naar buiten(en zullen ook bijten als ze het nodig vinden, maar ik denk dat het vooral bij dreigen blijft)

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
-
Huge & Denver
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Bordeauxdog & Engelse Cocker Spaniel
Huge zou zijn ene ooglid optrekken en......verder slapen
terwijl je dan toch zou verwachten dat juist hij degene zou zijn die het niet zou accepteren. Denver zou absoluut aanslaan om te laten weten dat er iets niet pluis was. Grappig wel weer dat het buiten is omgedraaid. Denver zal buiten als iemand mij zou aanvallen wegduiken, terwijl ik Huge enkel het commando "help" hoef te geven. Maar in huis zal het Huge verder een worst wezen zolang hij maar kan slapen, hahahahaha

-
nance
- Erelid
Hier blaffen ze gelijk en als de Bassets blaffen is het net of je st Bernards hoort. Dan bedenk je je wel voordat je naar binnen gaat
Een paar jaar terug is hier een poging tot inbreken geweest en ik had toen Annabelle, Loddie en Rambo. Ze blaften 's nachts. Ik ging kijken en er rommelde iemand aan de achterdeur terwijl de honden ontzettend tekeer gingen. Ik heb toen de deur open gezet en ze gingen hard achter de inbreker aan
Loddie heeft hem echt in de enkels gegrepen dus ik weet dat mijn honden waken.
De politie kwam later dat ze hem gepakt hadden en dat hij een beste wond aan zijn enkels had, aaaa en dat van mijn stoere puppie
Poeh en Rambo blaffen wel vaker, maar als Loddie gromt, blaft weet ik dat er echt wat aan de hand is.
Een paar jaar terug is hier een poging tot inbreken geweest en ik had toen Annabelle, Loddie en Rambo. Ze blaften 's nachts. Ik ging kijken en er rommelde iemand aan de achterdeur terwijl de honden ontzettend tekeer gingen. Ik heb toen de deur open gezet en ze gingen hard achter de inbreker aan
Loddie heeft hem echt in de enkels gegrepen dus ik weet dat mijn honden waken.
De politie kwam later dat ze hem gepakt hadden en dat hij een beste wond aan zijn enkels had, aaaa en dat van mijn stoere puppie
Poeh en Rambo blaffen wel vaker, maar als Loddie gromt, blaft weet ik dat er echt wat aan de hand is.
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat ze hier wel tekeer gaan als gekken. Wieke zal vooral dreigend blaffen maar Timo heeft echt een hekel aan mensen en zal denk ik wel in de broekspijpen hangen. Maar goed, helemaal zeker weet ik het ook niet wat ze zullen doen. Ik hoop het nooit mee te maken.
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Moos schreef:... en Vera komt gezellig kwispelend eromheen huppelen terwijl mijn huis leeggerooft wordt![]()
Vervang 'Vera' door 'Hades'Moos schreef: Maar Vera heeft me weleens verbaasd door met een hele zware blaf aan te slaan toen er onverwacht een vreemde op het raam klopte, en Saar heeft toen ze een half jaar was ofzo eens met ontblote tanden blaffend en grommend in de lijn gehangen toen een nogal vreemd figuur 's avonds laat mij wilde benaderen. Vreemde figuur droop toen ook af![]()
Dus het kan vriezen, kan dooien denk ik. Alleen bijten, dat zie ik ze allebei echt niet doen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding