Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gwen, dutchy adoptions.
Moderator: moderatorteam
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Gwen, dutchy adoptions.
Nou inmiddels heb ik bericht over Gwen.
Het gaat super met haar, ze speelt lekker met het hondje van het opvang gezin. Loopt netjes mee aan de riem, is zindelijk en kan al los in huis. Ze schijnt erg mooi te zijn en heel lief en sociaal. Nu kan ik dus echt niet meer wachten he!
Het gaat super met haar, ze speelt lekker met het hondje van het opvang gezin. Loopt netjes mee aan de riem, is zindelijk en kan al los in huis. Ze schijnt erg mooi te zijn en heel lief en sociaal. Nu kan ik dus echt niet meer wachten he!
- Marjolein.
- Actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 1
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Vandaag is het zover.... ben zo benieuwd hoe het gaat
Snel laten weten hoor of jullie Gwen mee hebben genomen 
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Contacteer:
ohjaaa nog eventjes geduld he!!!
De boston terriers gister waren geweldig, wat een leuk ras. Maar voor nu te druk, in de toekomst willen we wel een boston!
Over een half uurtje rijden we weg, ik vind het zooooooo spannend!
Alles is klaar en schoon. De auto is ook al gereed voor 2 honden (op de achterbank in de gordel haha).
Haddock is gesloopt, die ga ik zo nog een rondje doen en dan opweg! Jeeeej!!!
De boston terriers gister waren geweldig, wat een leuk ras. Maar voor nu te druk, in de toekomst willen we wel een boston!
Over een half uurtje rijden we weg, ik vind het zooooooo spannend!
Alles is klaar en schoon. De auto is ook al gereed voor 2 honden (op de achterbank in de gordel haha).
Haddock is gesloopt, die ga ik zo nog een rondje doen en dan opweg! Jeeeej!!!
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
heeeeel veel plezier!!! en ik kan ook niet wachten op dat ene berichtje
hoop dat alles mee zit voor jullie 

- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, opweg naar Papendrecht werden we toch wat nerveus.
Zou ze echt zo leuk zijn? Zou het klikken? Gaan we naar huis met een hond?
Toen we daar waren Haddock nog even uitgelaten en toen naar het huis.
De mensen van het opvanggezin waren onwijs aardig!
En Gwen...??!! GEWELDIG!!!
Wat een ongelooflijk mooi beestje, wat een lief bekkie.
Met ons klikte het meteen, met Haddock was het eventjes blaffen maar daarna speleeeee!!!
Wandelen ging prima!
Lekker gekletst met die mensen, en die vonden het goed voelen!
Wij ook, dus hups papieren ondertekend!
Gwen hebben we Suki genoemd!!
En toen opweg naar huis. Op de achterbank. Ging perfect.
Eenmaal thuis kennis maken met de katten. Dat was toch errrrug spannend, blaffen!!
Later kreeg ze een klap van Inka en toen was het gedaan, dood eng was het haha, kwam me een piep uit, Inka raakte haar amper hahaha.
Eten wou ze niet(vlees) maar brokken at ze wel wat. Helaas heb ik alleen puppybrok in huis, maar goed.
Morgen ochtend eet ze hopelijk wel.
Ze is wel een vreselijke schooierd. Gaat lief kijken, piepen en blaffen als ze niet krijgt. Jammer voor haar, ze krijgt niet.
Met Haddock en Suki is alles prima, Suki laat weten als ze hem zat is, en Haddock luisterd er goed naar.
Ik hoop dat die 2 zo lekker gaan slapen! Ikzelf ben gesloopt na dit weekend.
Ik ga vanavond niet te laat naar bed, hopend dat we een redelijke nacht krijgen.
De honden beide lekker los, ze kiezen zelf maar waar ze willen slapen.
Wij zijn helemaal gelukkig, opvanggezin ook, die belde net nog. Ze konden niet wachten haha.
tijd voor wat foto's!:

Lekker luieren bij het opvanggezin

Jummie een oor!!

Lekker koppie!!
Zou ze echt zo leuk zijn? Zou het klikken? Gaan we naar huis met een hond?
Toen we daar waren Haddock nog even uitgelaten en toen naar het huis.
De mensen van het opvanggezin waren onwijs aardig!
En Gwen...??!! GEWELDIG!!!
Wat een ongelooflijk mooi beestje, wat een lief bekkie.
Met ons klikte het meteen, met Haddock was het eventjes blaffen maar daarna speleeeee!!!
Wandelen ging prima!
Lekker gekletst met die mensen, en die vonden het goed voelen!
Wij ook, dus hups papieren ondertekend!
Gwen hebben we Suki genoemd!!
En toen opweg naar huis. Op de achterbank. Ging perfect.
Eenmaal thuis kennis maken met de katten. Dat was toch errrrug spannend, blaffen!!
Later kreeg ze een klap van Inka en toen was het gedaan, dood eng was het haha, kwam me een piep uit, Inka raakte haar amper hahaha.
Eten wou ze niet(vlees) maar brokken at ze wel wat. Helaas heb ik alleen puppybrok in huis, maar goed.
Morgen ochtend eet ze hopelijk wel.
Ze is wel een vreselijke schooierd. Gaat lief kijken, piepen en blaffen als ze niet krijgt. Jammer voor haar, ze krijgt niet.
Met Haddock en Suki is alles prima, Suki laat weten als ze hem zat is, en Haddock luisterd er goed naar.
Ik hoop dat die 2 zo lekker gaan slapen! Ikzelf ben gesloopt na dit weekend.
Ik ga vanavond niet te laat naar bed, hopend dat we een redelijke nacht krijgen.
De honden beide lekker los, ze kiezen zelf maar waar ze willen slapen.
Wij zijn helemaal gelukkig, opvanggezin ook, die belde net nog. Ze konden niet wachten haha.
tijd voor wat foto's!:

Lekker luieren bij het opvanggezin

Jummie een oor!!

Lekker koppie!!
-
Supernova
- Zeer actief
Wat leuk Amy! Gefeliciteerd met Suki 
- Browny
- Zeer actief
ik had al berichie gestuurd, maar nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie kind 
echt een leuk beessie
en ze heeft echt wat weg ja van mijn ventje.. geniet ervan meis! en in begin consequent zijn is belangrijk
Browny ging ook zielig doen en schooien haha en nu gaat hij uit zich zelf al op zijn plaats als ik wat eet 
echt een leuk beessie

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
't Is echt een leukerd!
Heel veel plezier en geluk gewenst voor jullie allemaal!
Heel veel plezier en geluk gewenst voor jullie allemaal!
- iones
- Zeer actief
Hardstikke leuk, dat hondje! Ze hebben bij die stichting HEEL veel leuke honden! daarom kijk ik er maar niet meer want ik heb er al drie. Ik vind Shaggy van die stichting ook al zo vreselijk leuk.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Marjolein.
- Actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 1
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Contacteer:
Dankjullie!!
De nacht is ook goed gegaan, ze is er een paar keer uit gegaan (lekker met zijn alle op bed) als ze iets vreemds hoorde maar kwam gauw weer bij ons liggen.
Ze is nu erg onrustig, wat blafferig (haddock ook). En wil elke keer naar buiten, maar die twee gaan zo denk ik wel slapen, zijn beide moe.
De katten vinden het spannend, en suki vind de katten ook spannend. Maar dat word ook steeds beter!
Het is allemaal even wennen, en dat is voor mij erg zwaar en vermoeiend, maar over een weekje is alles rustig, weet ik zeker!
Nu lekker luieren!
De nacht is ook goed gegaan, ze is er een paar keer uit gegaan (lekker met zijn alle op bed) als ze iets vreemds hoorde maar kwam gauw weer bij ons liggen.
Ze is nu erg onrustig, wat blafferig (haddock ook). En wil elke keer naar buiten, maar die twee gaan zo denk ik wel slapen, zijn beide moe.
De katten vinden het spannend, en suki vind de katten ook spannend. Maar dat word ook steeds beter!
Het is allemaal even wennen, en dat is voor mij erg zwaar en vermoeiend, maar over een weekje is alles rustig, weet ik zeker!
Nu lekker luieren!
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Ooooo, geweldig, jullie hebben haar meegenomen
En wat is ze mooi
Ik was al zo nieuwsgierig vanochtend, maar had geen internet verbinding, dus moest mijn nieuwsgierigheid verbijten
Wat fijn dat ze het zo goed doet en dat het met haar en Haddock goed gaat! Dat onrustige gaat vast vanzelf over als ze gwend en gesettled is. Ze heeft vast behoefte aan duidelijkheid en regelmaat
We moeten maar snel eens gaan wandelen met het hele spul
En intussen: genieten hoor 
Ik was al zo nieuwsgierig vanochtend, maar had geen internet verbinding, dus moest mijn nieuwsgierigheid verbijten
Wat fijn dat ze het zo goed doet en dat het met haar en Haddock goed gaat! Dat onrustige gaat vast vanzelf over als ze gwend en gesettled is. Ze heeft vast behoefte aan duidelijkheid en regelmaat
We moeten maar snel eens gaan wandelen met het hele spul
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja regelmaat is wel belangrijk voor haar nu. We doen nu wandelen, eten, spelen en dan kiezen ze zelf maar wat ze doen.
Haddock is nu gaan liggen en Suki is gaan kluiven op een overblijfsel van een mergpijp.
Heb net toch een zak brokken gehaald, krijgt ze iig iets binnen, dat vlees komt wel. Ze heeft er net weer wat van gegeten, is wennen.
Maar ik wil niet dat ze teveel afvalt, dus ach dan maar brokken he..
Ze hebben vanochtend een flinke tijd samen bij mij gelegen op schoot, tegen elkaar aan.
Haddock was net onder haar gaan zitten terwijl zij uit het raam staarde, dat zit wel goed.
Met wandelen net heeft ze even los met Haddock gespeeld, ze luisterd al zo goed naar haar naam. Komt direct als ik haar roep, dus tsja eens moet de eerste keer zijn.
5 min om te beginnen, lekker spelen, stoeien en gek doen, en ze deed het perfect. En Haddock ook! Die vond het leuk om Suki uit te dagen!!
Ze is nu al wat kalmer hier, wel nog veel zoeken maar dat is niet gek!
Ze ligt graag op de bank bij je, ze zijn net eventjes alleen geweest en toen ik thuis kwam zag ik Suki voor het raam, madame was op de vensterbank geklommen, dan dat mag niet hahaha.
Stonden ze samen voor de deur te wachten hihi!
Haddock is nu gaan liggen en Suki is gaan kluiven op een overblijfsel van een mergpijp.
Heb net toch een zak brokken gehaald, krijgt ze iig iets binnen, dat vlees komt wel. Ze heeft er net weer wat van gegeten, is wennen.
Maar ik wil niet dat ze teveel afvalt, dus ach dan maar brokken he..
Ze hebben vanochtend een flinke tijd samen bij mij gelegen op schoot, tegen elkaar aan.
Haddock was net onder haar gaan zitten terwijl zij uit het raam staarde, dat zit wel goed.
Met wandelen net heeft ze even los met Haddock gespeeld, ze luisterd al zo goed naar haar naam. Komt direct als ik haar roep, dus tsja eens moet de eerste keer zijn.
5 min om te beginnen, lekker spelen, stoeien en gek doen, en ze deed het perfect. En Haddock ook! Die vond het leuk om Suki uit te dagen!!
Ze is nu al wat kalmer hier, wel nog veel zoeken maar dat is niet gek!
Ze ligt graag op de bank bij je, ze zijn net eventjes alleen geweest en toen ik thuis kwam zag ik Suki voor het raam, madame was op de vensterbank geklommen, dan dat mag niet hahaha.
Stonden ze samen voor de deur te wachten hihi!
- Browny
- Zeer actief
haha geweldig!!! ze heeft gelukkig ook al heel wat geleerd in de opvang
en haddock leert haar de huisregels wel even
hoe reageert ze op honden in de buurt?
hoe reageert ze op honden in de buurt?

- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Contacteer:
Gister kwamen we direct al de maatjes van Haddock tegen, 2 grote honden en 1 mops.
En ze heeft even gesnuffeld, zocht steun bij ons maar reageerde prima!!!
Vandaag kwamen we een jack russel tegen en die begon te krijsen naar haar, liep ze gewoon weg! netjes
Ze speelt al lekker met Haddock, ook positief! Ze is echt bloedmooi!
En ze heeft even gesnuffeld, zocht steun bij ons maar reageerde prima!!!
Vandaag kwamen we een jack russel tegen en die begon te krijsen naar haar, liep ze gewoon weg! netjes
Ze speelt al lekker met Haddock, ook positief! Ze is echt bloedmooi!
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Volgens mij heb je echt een lot uit de loterij hoor met Suki (leuke naam trouwens
). Wat fijn dat ze ook al los kan en zo rustig reageert op andere honden. Echt een super hondje
Ik ga ook eens kijken bij Dutchy Adoptions (echt een oer Hollandse naam zeg
), je weet maar nooit .... 
Ik ga ook eens kijken bij Dutchy Adoptions (echt een oer Hollandse naam zeg