Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Veels te snel en zo oneerlijk
Moderator: moderatorteam
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Re: Veels te snel en zo oneerlijk
Ontzettend veel sterkte gewenst met dit afschuwelijke verlies. Wat een nachtmerrie, vreselijk.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
Angelique.
vreselijk
heel veel sterkte 
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Ik ben er helemaal naar van dat na Diablo een paar weken terug nu ook Hayfa en Inouk dood zijn.
Het is verre van gebruikelijk dat honden in de kracht van hun leven komen te overlijden. Wat voor gif is het geweest, weet je dat? Ik neem tenminste aan dat jullie sectie verricht hebben op Diablo's lichaam en ook doen op de twee jonge teefjes. Jullie zullen vast veel ruchtbaarheid geven aan deze gruwelijke gebeurtenissen op korte termijn en aangifte hebben gedaan bij de politie. Wordt er gif in jullie tuin gedumpt?
Het is verre van gebruikelijk dat honden in de kracht van hun leven komen te overlijden. Wat voor gif is het geweest, weet je dat? Ik neem tenminste aan dat jullie sectie verricht hebben op Diablo's lichaam en ook doen op de twee jonge teefjes. Jullie zullen vast veel ruchtbaarheid geven aan deze gruwelijke gebeurtenissen op korte termijn en aangifte hebben gedaan bij de politie. Wordt er gif in jullie tuin gedumpt?
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Wat afschuwelijk om zo twee prachtige jonge honden te moeten verliezen!
En ook akelig om nu niet te weten waar/hoe/wat. Ik zou dat ook heel eng vinden, je wil toch uit kunnen sluiten dat zoiets ooit nog gebeurt!
Ik laat mijn hond ook vaak los en dat heeft risico, een jachthond heeft nog meer risico omdat die inderdaad ook aan ratten kan zitten die vergiftigd zijn.
Heel erg veel sterkte ermee!
En ook akelig om nu niet te weten waar/hoe/wat. Ik zou dat ook heel eng vinden, je wil toch uit kunnen sluiten dat zoiets ooit nog gebeurt!
Ik laat mijn hond ook vaak los en dat heeft risico, een jachthond heeft nog meer risico omdat die inderdaad ook aan ratten kan zitten die vergiftigd zijn.
Heel erg veel sterkte ermee!
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Wat vreselijk!
En inderdaad net na Diablo!
Is er nog iets uit dat onderzoek gekomen? Want die was ook nog jong en ik meen dat je onderzoek liet doen daarnaar, toch?
Afschuwelijk.
Ik zou inderdaad veel ruchtbaarheid hieraan geven, en hopen dat er niet meer slachtoffers vallen.
En inderdaad net na Diablo!
Is er nog iets uit dat onderzoek gekomen? Want die was ook nog jong en ik meen dat je onderzoek liet doen daarnaar, toch?
Afschuwelijk.
Ik zou inderdaad veel ruchtbaarheid hieraan geven, en hopen dat er niet meer slachtoffers vallen.
- Annet
- Zeer actief
Verschrikkelijk. Veel sterkte.
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Vreselijk, heel veel sterkte met het verlies van 2 mooie jonge honden!

- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
-
Lillith
- Zeer actief
Heel veel sterkte, wat vreselijk

- Eos
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Contacteer:
Goh wat afschuwelijk om te lezen, 3 van jullie honden in zeer korte tijd verliezen aan gif tijdens de wandeling!!
Ik neem aan dat er meer mensen in jullie wandelgebied hun honden uitlaten. Zijn er nog meer slachtoffers gevallen?
Of voor zover je weet alleen honden van jullie?
Misschien een idee een waarschuwing te plaatsen op dit forum met de vermelding van de mogelijke wandelplaats, zodat meer slachtoffers vermeden kunnen worden. Zoals enige tijd geleden in de Soesterduinen.
Ik neem aan dat er meer mensen in jullie wandelgebied hun honden uitlaten. Zijn er nog meer slachtoffers gevallen?
Of voor zover je weet alleen honden van jullie?
Misschien een idee een waarschuwing te plaatsen op dit forum met de vermelding van de mogelijke wandelplaats, zodat meer slachtoffers vermeden kunnen worden. Zoals enige tijd geleden in de Soesterduinen.
- Dondersteen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondjes
- velvet29
- Zeer actief
- Contacteer:
Heel veel sterkte
En dan op zo'n manier, iemand die dat moedwillig doet
Ik kan hier echt niet bij
En dan op zo'n manier, iemand die dat moedwillig doet
Ik kan hier echt niet bij
groetjes Angela SBT kennel Nirindy's
.jpg)
.jpg)
- brandon
- Actief
- Mijn ras(sen): Labrador. 10 jr oud genaamd Brandon
Heel veel sterkte vreselijk om dit te lezen
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Heel veel sterkte 
- Inne
- Zeer actief
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
Niet te geloven zoiets - dit is gewoon een verschrikking
Heel veel sterkte de komende tijd.
Heel veel sterkte de komende tijd.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Heel heel veel sterkte met dit enorme verlies!!!!!
RIP Cena
- bieb4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Miniature American Shepherd en een Friese Stabij
Dank jullie wel allemaal.
Bas rouge en Eos....waardeer jullie berichtje heel erg!
Diablo had een heel ander ziekte verschijnsel en uit onderzoeken is alleen wat leverschade gekomen wat het gevolg kan wezen van die hevige aanvallen die hij kreeg.
Deze 2 teven heb ik niet laten onderzoeken, behalve dan dat hayfa een bloedonderzoek had en daar nier en leverschade uit kwam hun ziekte beeld was identiek, komt ook een beetje door mijn dierenarts die ook bij diablo al aan gaf dan onderzoek naar gif moeilijk te achter halen is. Ik heb er voor gekozen ze te laten rusten en ze zijn gecremeerd.
Ik heb politie gebeld en de buurt ingelicht. Alleen het vermoeden komt uit een gebied waar eigelijk alleen wij maar lopen. Onze dijk splits zich na ongeveer 200 meter je kan dan door het park het dorp rond of langs de dijk op gras verder lopen tussen het water en landbouwvelden. Omdat we vaak met 6 honden tegelijk lopen kiezen we voor de overzichtelijke dijk zodat mensen niet schrikken als ze ineens 6 van die zwarte beaucerons op hun af komen rennen. Want ze rennen altijd voor ons uit.
Ik ben vandaag die dijk afgelopen en heb gezocht naar iets maar niets kunnen vinden ook de andere route heb ik gelopen. het enige wat ik ze van de week daadwerkelijk heb zien eten is paardenstront. Ik weet dat dat als een paard net zijn wormkuur gehad heeft het gevolgen heeft voor de hond, maar is vaak diaree.
Zoals ik al eerder schreef is gif in mijn tuin gooien uit gesloten hayfa en inouk lagen 24 per dag binnen in huis ivm loopsheid en de reuen die ik heb. bovendien die is het achterste veld dicht dus kunnen ze niet bij de honden komen
Ik heb in het dorp niemand gesproken of gehoort die weet dat er nog meer honden overleden zijn. Het is maar een klein dorpje dus dit wordt wel aardig snel door gepraat onder honden eigenaars. ik hang morgen ook bij het sparretje een briefje op.
Gelukkig kan ik nog kiezen voor een hele andere route en ook al betekend het dat ik de groep moet splitsen dan loop ik maar een keer extra. Ik heb best een grote tuin maar vind een beauce geen hond om die daar 24 per dag te houden, ze genieten net als ik van hun dagelijkse wandelingen
Bas rouge en Eos....waardeer jullie berichtje heel erg!
Diablo had een heel ander ziekte verschijnsel en uit onderzoeken is alleen wat leverschade gekomen wat het gevolg kan wezen van die hevige aanvallen die hij kreeg.
Deze 2 teven heb ik niet laten onderzoeken, behalve dan dat hayfa een bloedonderzoek had en daar nier en leverschade uit kwam hun ziekte beeld was identiek, komt ook een beetje door mijn dierenarts die ook bij diablo al aan gaf dan onderzoek naar gif moeilijk te achter halen is. Ik heb er voor gekozen ze te laten rusten en ze zijn gecremeerd.
Ik heb politie gebeld en de buurt ingelicht. Alleen het vermoeden komt uit een gebied waar eigelijk alleen wij maar lopen. Onze dijk splits zich na ongeveer 200 meter je kan dan door het park het dorp rond of langs de dijk op gras verder lopen tussen het water en landbouwvelden. Omdat we vaak met 6 honden tegelijk lopen kiezen we voor de overzichtelijke dijk zodat mensen niet schrikken als ze ineens 6 van die zwarte beaucerons op hun af komen rennen. Want ze rennen altijd voor ons uit.
Ik ben vandaag die dijk afgelopen en heb gezocht naar iets maar niets kunnen vinden ook de andere route heb ik gelopen. het enige wat ik ze van de week daadwerkelijk heb zien eten is paardenstront. Ik weet dat dat als een paard net zijn wormkuur gehad heeft het gevolgen heeft voor de hond, maar is vaak diaree.
Zoals ik al eerder schreef is gif in mijn tuin gooien uit gesloten hayfa en inouk lagen 24 per dag binnen in huis ivm loopsheid en de reuen die ik heb. bovendien die is het achterste veld dicht dus kunnen ze niet bij de honden komen
Ik heb in het dorp niemand gesproken of gehoort die weet dat er nog meer honden overleden zijn. Het is maar een klein dorpje dus dit wordt wel aardig snel door gepraat onder honden eigenaars. ik hang morgen ook bij het sparretje een briefje op.
Gelukkig kan ik nog kiezen voor een hele andere route en ook al betekend het dat ik de groep moet splitsen dan loop ik maar een keer extra. Ik heb best een grote tuin maar vind een beauce geen hond om die daar 24 per dag te houden, ze genieten net als ik van hun dagelijkse wandelingen
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Wat vreselijk zeg
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
-
Robian
- Actief
- Marina
- Zeer actief
Hier zijn geen woorden voor verschrikkelijk
Ik denk aan jullie
Jeetje het is zo kl.te tranen rollen hier over mijn wangen
heel veel sterkte
Ik denk aan jullie
Jeetje het is zo kl.te tranen rollen hier over mijn wangen
heel veel sterkte

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- tibetaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
- Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)
gvd dit is vreselijk......
heel veel sterkte

groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.
Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
Allway's in my heart

Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
Allway's in my heart

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Jouw keuze hoor, hoewel ik dat niet snap.
Als ik toch verdorie drie honden zou verliezen in zo korte tijd zou ik hemel en aarde bewegen erachter te komen waardoor.
Maar dit vind ik gek:
Ik heb alleen maar een preparateursopleiding op dit vlak en ben dus geen dierenarts, maar ik heb wel geleerd doodsoorzaken te herkennen.
Natuurlijk heeft dat alles te maken met illegaal vergiftigen, wat je als preparateur moet kunnen herkennen aan de organen, maar een dierenarts hoort die kennis toch te hebben?
Ik weet niet of ik blij zou zijn met een da die zo makkelijk onderzoek wegwuift.
Als ik toch verdorie drie honden zou verliezen in zo korte tijd zou ik hemel en aarde bewegen erachter te komen waardoor.
Maar dit vind ik gek:
bieb4 schreef:Deze 2 teven heb ik niet laten onderzoeken, behalve dan dat hayfa een bloedonderzoek had en daar nier en leverschade uit kwam hun ziekte beeld was identiek, komt ook een beetje door mijn dierenarts die ook bij diablo al aan gaf dan onderzoek naar gif moeilijk te achter halen is.
Ik heb alleen maar een preparateursopleiding op dit vlak en ben dus geen dierenarts, maar ik heb wel geleerd doodsoorzaken te herkennen.
Natuurlijk heeft dat alles te maken met illegaal vergiftigen, wat je als preparateur moet kunnen herkennen aan de organen, maar een dierenarts hoort die kennis toch te hebben?
Ik weet niet of ik blij zou zijn met een da die zo makkelijk onderzoek wegwuift.
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
wat ontzettend erg ..ik heb er geen woorden voor
ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd 
-
Ήυs
Wat erg
Heel heel veel sterkte met dit zware verlies! Ik denk aan jullie..
Heel heel veel sterkte met dit zware verlies! Ik denk aan jullie..
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Ongelooflijk hoeveel verdriet jullie nu moeten hebben... Heel veel sterkte 

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Vreselijk zeg ...... heel veel sterkte 
- bieb4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Miniature American Shepherd en een Friese Stabij
Dank jullie wel voor alle lieve reacties.