Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kerstboom + hond
Moderator: moderatorteam
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Kerstboom + hond
Hier een flink grote, echte kerstboom. Met breekbare ballen.
Magic kijkt er niet eens naar.
Magic kijkt er niet eens naar.

Iedere dag feest!
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ik heb gekozen voor een nepboom (180cm) met geïntegreerde lampjes, want ik ben van gemak dient de mens zeg maar
, maar ik had qua Frenk net zo goed een echte neer kunnen zetten. Verder hangen er zowel kunstof als glazen ballen in. En chocolade kransjes, chocolade kerstballetjes en candycanes. Het snoepgoed hangt wel wat hoger, maar Frenk taalt er niet naar, nooit gedaan ook. Überhaupt interesseert die hele boom hem geen biet 

-
PattyB
Mijn tante heeft een Newfoundlander en een Bouvier. Die heeft de kerstboom ook op een tafeltje staan en dat gaat prima.
Gewoon dus je kerstboom zetten meis! 
- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
- Aantal honden: 1
nou de kerstboom staat! Hij kijkt er niet naar komt er niet in de buurt helemaal niks. Kerstboom is net zo groot en staat op een krukje. Nu heeft de poes er alleen al in gehangen (gelukkig voor dat alles er in zat). Maar geloof dat de lol er nu voor haar ook al af is. Nu er even 4 dagen van genieten en dan op vakantie!

- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
hier een nepboom met echt ballen...
de honden talen niet naar de boom maar kunnen wel lomp zijn, zeker cartouche, die tikte zondag meteen een bal eruit en vond het nodig om die te apporteren...
helaas heeft de bal het niet overleefd en heeft cartouche er niets aan over gehouden...
verder blijft hij er nu flink bij uit de buurt...
de honden talen niet naar de boom maar kunnen wel lomp zijn, zeker cartouche, die tikte zondag meteen een bal eruit en vond het nodig om die te apporteren...
verder blijft hij er nu flink bij uit de buurt...
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
De grote test is geweest, gister was ze een dag alleen en bij thuiskomst stond de boom nog gewoon met alles erin. Ze kijkt er niet naar om, dus dat is wel heel fijnVeronique & Kyra schreef:Wij hebben een nepboom omdat mijn vriend niet tegen echte dennen kan. Deze staat gewoon op de grond met glazen ballen.
Het eerste jaar heeft ze als pup wel een keer een bal uit de boom gevist, maar vorig jaar ging het best goed. Alleen zijn er een bal of 2-3 gesneuveld door het kwispelen.
De boom staat hier niet echt in de doorgang, dus dat scheelt wel. Ze was ook erg voorzichtig als haar speeltje bij de boom in de buurt lag.
Ben wel benieuwd, vorig jaar was ze nog niet alleen in de woonkamer als wij weg waren, nu wel dus ik hoop dat ze ook als we alleen zijn de boom laat staan :N:
- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
Kijk dat is goed nieuws. Bij mij is de grote test vandaag!Veronique & Kyra schreef:De grote test is geweest, gister was ze een dag alleen en bij thuiskomst stond de boom nog gewoon met alles erin. Ze kijkt er niet naar om, dus dat is wel heel fijnVeronique & Kyra schreef:Wij hebben een nepboom omdat mijn vriend niet tegen echte dennen kan. Deze staat gewoon op de grond met glazen ballen.
Het eerste jaar heeft ze als pup wel een keer een bal uit de boom gevist, maar vorig jaar ging het best goed. Alleen zijn er een bal of 2-3 gesneuveld door het kwispelen.
De boom staat hier niet echt in de doorgang, dus dat scheelt wel. Ze was ook erg voorzichtig als haar speeltje bij de boom in de buurt lag.
Ben wel benieuwd, vorig jaar was ze nog niet alleen in de woonkamer als wij weg waren, nu wel dus ik hoop dat ze ook als we alleen zijn de boom laat staan :N:

- vivke1965
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)
Dit jaar nog even geen boom hierzo (Bunker is 5 maand) en ik zie het al voor me !! whahaha....wel overal ballen en slingers hangen en de lichtjes rondom de ramen...stikgezellig...
En volgend jaar dan weer wel....dan MOET hij er vanaf kunnen blijven !!
En volgend jaar dan weer wel....dan MOET hij er vanaf kunnen blijven !!
Groetjes, Viv

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Wij hebben altijd een echte boom met echte ballen. Dit jaar staat er een puppyren omheen omdat we een pup van 4 maanden hebben.