stefanie schreef: Ik ben bij thuiskomst lekker lang in bad gegaan en om 22.00 heb ik de honden al uitgelaten zodat ik mijn bed in kon. En vandaag gaat een relaxed dagje worden.
En dat hebben die IPO-sporters nu 2 keer in de week :lol: :lol: :lol:
Moderator: moderatorteam
stefanie schreef: Ik ben bij thuiskomst lekker lang in bad gegaan en om 22.00 heb ik de honden al uitgelaten zodat ik mijn bed in kon. En vandaag gaat een relaxed dagje worden.
ben erg fanatiek geweest met fotograferen...Inge O schreef:malinois schreef:ben al zo'n 5 uur bezig om mijn foto's te uploadenwaren er meer dan 500 :N:
Wij hebben de rest van de dag ook niet veel meer gedaan. Zijn op de terugweg naar de Burger King geweest en hebben Jara mee naar binnen genomen. Zo onder de snelweg door lopen vond ze wat vreemd maar was veel te moe om daar veel aandacht aan te geven en liep maar gewoon mee. Zelfs de geur van de Burger King vond ze niet interessant genoeg om te gaan ruiken maar is maar gewoon gaan liggen toen wij stil stondenstefanie schreef:Onderweg naar huis even langs de McDrive en Fenna had totaal geen interesse voor de lekkere lucht die er vanaf kwam. Die lag uitgeteld van alle indrukken op de achterbank.![]()
Ik ben bij thuiskomst lekker lang in bad gegaan en om 22.00 heb ik de honden al uitgelaten zodat ik mijn bed in kon. En vandaag gaat een relaxed dagje worden.