Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe anderen jouw hond(en) zien.
Moderator: moderatorteam
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Re: Hoe anderen jouw hond(en) zien.
Everybody loves Lilo
De Podenco's vindt men of supergeweldig gaaf of helemaal niks, sommigen kijken met afschuw naar ze, gelukkig weten wij wel beter
T zal mij an de anus oxideren 
Laatst gewijzigd door Kit op 13 sep 2010 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ja, veel mensen zien Ben alleen hier binnen en thuis, en zien hem gewoon als een jonge levenslustige labrador, die leuk is met iedereen. Pas als ze een keertje mee gaan wandelen realiseren zich dat er nog een hele andere kant aan hem zit.
- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Mensen die we buiten tegen komen met honden vinden Anouk meestal een hysterische trut als ze aan de lijn zit omdat ze dan nogwel eens uitvalt naar loslopende honden. Die overigens hier helemaal niet los mogen lopen maar waar iedereen schijt aan heeft behalve mijn buurmeisje en ik
Wat mensen van Yoda vinden, geen idee, daar hoor ik ze nooit over eigenlijk.
Als ik mensen zonder honden tegen kom krijg ik vaak complimentjes dat ze zo netjes volgen, ze moeten dan van mij altijd even braaf volgen naast elkaar, niet iedereen is gedient van honden dus ik vind dat dan wel zo netjes. Of ik laat ze even zitten in de berm als er een fiets aan komt. Als andere mensen ze eens uit moeten laten krijg ik vaak te horen dat ze zo braaf luisteren en netjes aan de riem mee lopen.
Op cursus krijg ik over Yoda te horen dat hij zo perfect luistert en ze vinden hem allemaal zo schattig
Anouk is "die stuiterende Golden Retriever die altijd een ererondje maakt voor ze bij de baas komt"
Anouk staat ook bekend bij ongeveer iedereen als "de hond die jodelt" Veel mensen vinden dat eng of schrikken ervan, dus als ze dat doet bij vreemden (als je haar mee neemt naar een dierenwinkel bijvoorbeeld, of je bent op de KC ofzo dan zeg ik er altijd maar even bij dat ze gedag zegt) want ze zegt dus op die manier gedag. Kent ze je nog niet zo goed is het een lage jodel maar hoe beter ze je kent hoe hoger de jodel en hoe blijer ze word. Ze kan er zelfs complete serenades van maken.
De familie vind Yoda nogal druk (istie ook) en Anouk zo goed opgevoed en ze vinden het knap hoe ver we gekomen zijn met Anouk.
Wat mensen van Yoda vinden, geen idee, daar hoor ik ze nooit over eigenlijk.
Als ik mensen zonder honden tegen kom krijg ik vaak complimentjes dat ze zo netjes volgen, ze moeten dan van mij altijd even braaf volgen naast elkaar, niet iedereen is gedient van honden dus ik vind dat dan wel zo netjes. Of ik laat ze even zitten in de berm als er een fiets aan komt. Als andere mensen ze eens uit moeten laten krijg ik vaak te horen dat ze zo braaf luisteren en netjes aan de riem mee lopen.
Op cursus krijg ik over Yoda te horen dat hij zo perfect luistert en ze vinden hem allemaal zo schattig
Anouk is "die stuiterende Golden Retriever die altijd een ererondje maakt voor ze bij de baas komt"
Anouk staat ook bekend bij ongeveer iedereen als "de hond die jodelt" Veel mensen vinden dat eng of schrikken ervan, dus als ze dat doet bij vreemden (als je haar mee neemt naar een dierenwinkel bijvoorbeeld, of je bent op de KC ofzo dan zeg ik er altijd maar even bij dat ze gedag zegt) want ze zegt dus op die manier gedag. Kent ze je nog niet zo goed is het een lage jodel maar hoe beter ze je kent hoe hoger de jodel en hoe blijer ze word. Ze kan er zelfs complete serenades van maken.
De familie vind Yoda nogal druk (istie ook) en Anouk zo goed opgevoed en ze vinden het knap hoe ver we gekomen zijn met Anouk.

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb eigenlijk niet echt een heel duidleijk idee hoe anderen onze honden zien.
Degene die onze honden kennen vinden ze stuk voor stuk geweldige knuffelkonten,
maar hoe mensen op straat mijn honden zien?
In het verleden heb ik wel diverse rotopmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen (toen Murphy en Bink nog jong waren),
maar nu zijn de meeste mensen erg gecharmeerd van mijn 2 bejaardjes.
De reactie op de Mastiffs is vaak wel van:
Je kunt wel zien dat het van die brave goeierds zijn...
maar vaak ook:
ben je z'n zadel vergeten, die eet zeker wel veel of je woont zeker wel groot....
maar meestal reageren mensen wel positief.
Degene die onze honden kennen vinden ze stuk voor stuk geweldige knuffelkonten,
maar hoe mensen op straat mijn honden zien?
In het verleden heb ik wel diverse rotopmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen (toen Murphy en Bink nog jong waren),
maar nu zijn de meeste mensen erg gecharmeerd van mijn 2 bejaardjes.
De reactie op de Mastiffs is vaak wel van:
Je kunt wel zien dat het van die brave goeierds zijn...
maar vaak ook:
ben je z'n zadel vergeten, die eet zeker wel veel of je woont zeker wel groot....
maar meestal reageren mensen wel positief.
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013